inzerce, prodej, prodám, bazar

Honda K20A2 olejová vana

Kategorie: Honda

Prodám olejovou vanu. Opravená. Měl jsem jí jako záložní.
Vyzkoušená - neteče.

K20 TypeR Type R Type-R swap JDM
Honda K20A2 olejová vana
Podobné inzeráty
Honda Civic 2.0 Type R 7G K20A2 Rezervované
Rozhodol som sa predať moju víkendovku Honda Civic Type R 7G, 2.0 148kw /200ps, s legendárnym motorom k20A2 rv. 2002, km 162000km, Spravený kompletný facelift na 2005. Na aute aktuálne nová STK. Čo sa týka úprav opráv spomeniem : Nové predné + zadné brzdy, nové lánká ručnej brzdy, zadné ložiská, spojková sada, nový nastaviteľný podvozok maxpeedingrods (výška + tuhosť), všetky nové tyčky riadenia, tyčky stabilizátorov,čepy, polyuretánové silentbloky strongflex. Je to tuhá motokára takže kto hľadá pohodlné auto nech hľadá ďalej :). Motor séria aktuálne po výmene oleja filtrov, rovnako v prevodovke nový olej motul gear, jediná úprava je otvorené sanie Typhon + Nerezové zvody omotané termopáskou + otvorený nerezový výfuk až po koncový tlmič, silikónové modré hadice. Zadné nastaviteĺné krídlo kópia mugen. Auto je v peknom stave bez korózie samozrejme chybičky sa nájdu. Civic je na letných kolesách Rota Grid 17" v zime nrjazdené. Všetko zapísané v TP. K autu pridám veľa náhradných dielov, pôvodný podvozok. Cenu si predstavujem 6500eur. Možná výmena za transporter multivan caravelle mercedes vito viano, sprinter prípadne ponúknite. Tel +421944383049 Rezervované do 25.03.2023
Honda Civic Type R K20a2
Honda Civic Type R K20a2 motorove diely: vacky, pruziny, piesty, rozvodovy napinak, TODA tesnenie pod hlavu, zvody...
Honda Civic 7g Type-R K20A2 na závody, trackdays
Prodám Hondu Civic 7g Type-R EP3 K20A2 na závody. Motor jde krásně, převodovka neškrtá. Podvozek Tein. Šroubovaný rám a 2x sedačky Bride. Kastle je z EP2, papíry taky. Kastle je hezká, žádná rez. Vhodné na rally, závodní, kopce, slalom, autocross, autokross, rallycross.
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.
Sací manifold Honda Civic Type R 7g
Prodám originální sací manifold z motoru K20A2.
Brzdové destičky pro: HONDA CIVIC/CRX/SHUTTLE/PRELUDE
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední. Sada brzdových destiček, kotoučová brzda Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972 uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607 Materiál Low-metallic Zkušební značka ECE-R90 WVA číslo 21322 Tloušťka/síla [mm] 15 mm Šířka [mm] 124 mm Výška [mm] 49,1 mm Omezení výrobce AKEBONO System HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín) HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín) HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín) HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín) HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín) Více tady: