Honda Integra type R
Kategorie:
Honda
Nabízím k prodeji Honda Integra Type R , obsah 1.8 , výkon 140 Kw , provoz 2002 , najeto 190tkm Prosím jen vážní zájemci, poslední servis 100km zpět olej,filtry, náplň převodovka, více po telefonu
Podobné inzeráty
Prodám Civica Type R FN2
• r 2008
• Původ ČR - jsem 2. majitel / po zaměstnanci Honda
• Serviska - servis Honda
• Motor K20Z4 vše série, pouze KN filtr vložka
• Najeto 145t km
• Olej měněn po 5t km - Millers oils NT+
• Nové všechny kapaliny + olej v převodovce (vše preventivně). Klima doplněna / vyčištěno ozónem.
• Podvozek - originál
• Drážkované kotouče, desky cca rok zpět
…žádný okruh ani něco podobného. Za mě nevyužitý potenciál vozu, s Type R ježděno v průměru za 7,5l, na nádrž 650-700 km běžně.
• Interiér origo - bez zásahu
2 sady originál červených koberců (1 sada nová - koupena do zásoby)
K rádiu doplněn systém Yatour (USB, sd card, aux) - schované v loketní opěrce.
LED osvětlení vně/uvnitř, osvětlení nohou - originál Honda
• Kola Japan Racing JR3 8,5x19’’
Gumy Kumho 215/35
• Origo kola Type R 18’’
Gumy Nexen zímní sada (v zimě ale neježděné)
• Zatmavená okna, světla, mlhovky a clona na předním okně.
Černá mat folie na střeše a zrcátkách (nové červené kryty zrcátek koupené do zásoby - originál Honda)
Nástavec křídla Tegiwa
Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně.
Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí.
Cena 300.000 Kč - bližší informace u auta.
Dobrý den,
prodám svého Accorda Type-S.
UPDATE: Aktuálně přezuto na zimní, výměna oleje, filtrů, chladící kapaliny, brzdové kapaliny a celková kontrola koroze i vozu. Vše original Honda, faktura na vyžádání.
Důvod prodeje: Nový firemní vůz
Technické parametry:
Honda Accord sedan Type-S
Velmi raritní kus, pouze několik desítek prodáno v ČR i Evropě. Předposlední rok výroby.
2013
Facelift
2.2 i-dtec diesel
180 koní
Manual
Spotřeba kolem 6l
Na nádrž dojezd kolem 1000km
Najeto 170k
Garážováno
Servisní knížka - servis pouze Honda Styx car Kolín
Nebouráno
Nelakováno
K autu přidám:
Letní disky Brock + letní gumy Nokian powerproof XL (najeta jedna sezona)
Zimní disky original Type-S + zimní gumy Continental (najeto 2 sezony)
Originál hagusy
2 sady originál koberečků
Výbava:
tempomat, bixenony, dvouzonova klimatizace, výhřev sedaček, parkovací senzory vepředu vzadu, černý interiér včetně stropnic, alcantara, zatmavená skla
Stav:
Výborné řidičské a cestovní auto. Podvozek je skvělý, auto krásně drží v zatáčkách. Motor má zátah a projevem je blízký benzinu :) Ale se spotřebou kolem 6l.
Auto mám od nového vozu, za celou dobu nemělo jedinou technickou závadu. Pravidelně se měnil olej a všechny servisní úkony, dle servisní knížky, případně ještě rychleji (olej každý rok, i přes kratší interval než udává serviska). Prvních 10.000km jsem si auto sám zajížděl, nevytáčel motor atd. Vždy jsem motor ohříval a dochlazoval po jízdě. S Accordem jsem soukromě i pracovně projel celou Evropu a nedal jsem na něj dopustit. Drtivá většina kilometrů je z dálnic mezi ČR a chorvatskem. Auto bylo myto pouze ručně.
Loni jsem nechával dělat profesionální dekontaminaci + keramiku laku.
Domluva o ceně, u auta.
Detaily po telefonu
podobné jako: Mazda, Mazda 6, Toyota, Subaru, Lexus, Infiniti, sedan
ALU kola Asahi Tec - originální z Honda Integra DC5, 5x114,3 - 17x7" ET60. Kola jsou nalakována odstínem z palety Hondy - Kaiser Silver. Obuté na Falken Ziex ZE 914 225/45 s nějakými cca 5-6 mm vzorku.
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Prodám Hondu Civic 8g sedan americká verze 2.0 SI FA5 s bodykitem Mugen rr-jediná v EU
R.v.2007 ,154xxx km,231ps,vše v ele.okénka ,šibr,tempomat,LCD ,couvaci kamera ,navi ,přední sedačky z modelu fn2,
Základní info :
Exteriér
Bodykit Mugen RR vše plast krom křídla
Předělan komplet předek tj.přední kapota,přední světla (xenony)přední blatniky ,naraznik Mugen RR,guma pod naraznikem
Prahy
Zadní podnaraznik Mugen RR ,křídlo Mugen ,vyměněn zadni kufr ,zadni světla (USA ještě mám )
Ofuky oken Mugen
Wrap jdm red floor
Interier
Přední sedačky z verze type r fn2
Volant type r
Koberce type r fd2
Navi,couvaci kamera,android
Podvozek
Štelovatelný podvozek Meister R
Zadní spodní AL odklony
Kola 8,5 x18 japan racing
Přední červené silenty v ramenech
Motor
Hondata flashpro
Sportovní kevlar sání
Svody PLM v2
Catback skunk 2 megapower
LSD (svor)
Lehčeny setrvák
Spojka extreme clutch stage 1()
Olej měněn každých 6000km
Větší servis dělán v oem Hondě Brno tj.spojka,pružinky řazení ,vodní pumpa,řemeny,spojkový válec ,svíčky,geometrie ,silenty v ramenech atd.
Veškeré upravy a vyjímky dot zapsány v TP(nárazníky,Prahy,podvozek,kola,výfuk )
Určitě jsem na něco zapomněl ..(posl.2fotky oem civic)
Možná výměna jen za toyota gt86/brz manuál ,Honda Civic FN2