inzerce, prodej, prodám, bazar

Honda Insight 1,3

Kategorie: Honda

Prodáme soukromý vůz ve výborném stavu. Spotřeba na dálnici 4,7 l/100 km, ve městě 6,5 l/100 km. Maximální výbava, ABS, klimatizace, tempomat, parkovací senzory, multicool, vyhřívání sedadel, USB, navigace. Prosím, nerušte nás z autobazaru.
Honda Insight 1,3
Podobné inzeráty
Honda Insight, rok výroby 06/2010, 65 kW, 1.3 hybrid
Prodám Hondu Insight, rok výroby 06/2010, 65 kW, 1.3 hybrid Nájezd 166 000 km. Platnost STK do 04/2024. K autu je v ceně.: druhá sada originálních kol na letních gumách letní koberečky zadní parkovací senzory a LCD displej – dosud nenainstalované Druhý majitel. Původ auta: ČR 2x klíče Výbava: Automatická převodovka, klimatizace, elektrické stahování oken (4x), el. ovládání zrcátek, vyhřívaná zrcátka, ISO fix Kapacita baterie: ¾ maximální hodnoty Provedený servis na autě: 2022 – nové přední brzdy, nové světlomety (původní byly vysvícené) Jinak běžný servis. Olej, filtry atd. Prodávám z důvodu používání služebního vozu.
Honda Insight 2011
Prodám Hondu Insight, benzínový hybridní motor 1,3. Spotřeba v létě 5,5, v zimě 5,7, ideální auto do města. Automat, xenony, zadní led světlomety, klimatizace, vyhřívané sedačky, vyhřívaná elektricky sklopná zrcátka, elektrická okna, isofix, tempomat, zadní parkovací senzory. S přehledem tyto auta mají v Německu nájezd 500.000km. Zimní a letní pneu včetně hliníkových ráfků. V říjnu 2022 velký servis za 20.000,-: Výměna motorového oleje Výměna vzduchového filtru motoru Výměna kabinového filtru Kontrola + dolití chladící nemrznoucí kapaliny Dolití zimní směsi do odstřikovačů Dolití brzdové kapaliny Výměna předních i zadních brzd Kontrola vůlí na podvozku Kontrola celkového stavu vozidla
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.
Brzdové destičky pro: HONDA CIVIC/CRX/SHUTTLE/PRELUDE
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední. Sada brzdových destiček, kotoučová brzda Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972 uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607 Materiál Low-metallic Zkušební značka ECE-R90 WVA číslo 21322 Tloušťka/síla [mm] 15 mm Šířka [mm] 124 mm Výška [mm] 49,1 mm Omezení výrobce AKEBONO System HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín) HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín) HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín) HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín) HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín) Více tady:
HONDA INSIGHT 1,4 65 KW/ hybridní /PRVNÍ MAJITEL
PRVNÍ MAJITEL// Palivo: BENZIN+HYBRID //50501 KM SERVISNÍ KNÍŽKA// SERVISOVÁNO VE ZNAČ.SERVISU !! 19.4.2010//50501 KM//1398 CM3 65 KW//STK:4/2024/ //AUT.KLIMATIZACE//ORIG. AUTORÁDIO//MULTIFUKČNÍ VOLANT -PAL.POČÍTAČ// 6 X AIRBAG//převodovka:AUTOMATICKÁ//4XEL.OKNA/ CENTRÁLNÍ ZAMY.2 X KLÍČ S DÁLKOU//EL.SKLOPNÉ ZRCÁTKA//SADA ALU KOL (LÉTO)//STAV.SEDAČKA ŘIDIČE//VYPÍNÁNÍ AIRBAGU SPOLUJEZDCE//SUPER STAV//GARÁŽOVANÉ//NA VAŠE PŘÁNÍ MŮŽEME ZAJISTIT NA NABÍZENÉ VOZIDLO VÝHODNÝ ÚVĚR!!
Honda Civic Type R FN2
Prodám Civica Type R FN2 • r 2008 • Původ ČR - jsem 2. majitel / po zaměstnanci Honda • Serviska - servis Honda • Motor K20Z4 vše série, pouze KN filtr vložka • Najeto 145t km • Olej měněn po 5t km - Millers oils NT+ • Nové všechny kapaliny + olej v převodovce (vše preventivně). Klima doplněna / vyčištěno ozónem. • Podvozek - originál • Drážkované kotouče, desky cca rok zpět …žádný okruh ani něco podobného. Za mě nevyužitý potenciál vozu, s Type R ježděno v průměru za 7,5l, na nádrž 650-700 km běžně. • Interiér origo - bez zásahu 2 sady originál červených koberců (1 sada nová - koupena do zásoby) K rádiu doplněn systém Yatour (USB, sd card, aux) - schované v loketní opěrce. LED osvětlení vně/uvnitř, osvětlení nohou - originál Honda • Kola Japan Racing JR3 8,5x19’’ Gumy Kumho 215/35 • Origo kola Type R 18’’ Gumy Nexen zímní sada (v zimě ale neježděné) • Zatmavená okna, světla, mlhovky a clona na předním okně. Černá mat folie na střeše a zrcátkách (nové červené kryty zrcátek koupené do zásoby - originál Honda) Nástavec křídla Tegiwa Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně. Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí. Cena 300.000 Kč - bližší informace u auta.