Honda ECU P28 ARU - řídící jednotka a redukce
Kategorie:
Honda
Prodám ECU P28 OBD1 a redukci obd1 na obd2. Platné do smazání.
Podobné inzeráty
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Predám zavodní Honda Civic Ep3 , facelift 2005 ,originál vzácna Vivid modrá metalíza
Bezpečnostný rám – značka Racecage (príloha FIA “J” s certifikátom)
Motor Japan spec. originál K20A
Výfuk 4-2-1 JDM špecifikácia sk. N , s FIA race Katalyzator (100 cpsi)
ECU -Doctronic programovatelná jednotka
Stabilizatory Japan spec.
Prevodovka -nový staly prevod 6,3
-nový MFaktory lamelový diferenciál
-4,5,6 krátke prevody Japan spec
Závodná spojka 200 km od nového
interiér -2xNové Sedadlá Mirco RS7 (2027)
-2xnové pásy RRS (2027)
-volant GT2i 2ramenný
-karbónové výplne dverí
-karbónová podlahy
-nové Hasiace prístroje
-HP sporting tlmiče
20ks ráfiky (8x nové Speedline turini) (4x MAK) (8xCMS) (16x pneumatiky)
-Svetelná rampa
-ochranná lyžina
atd.
Prodám ECU p06 obd1. Funkční. Původní stav.
Cena 3000 Kč
Možná výměna za převodovku b16a2 s4c/y21 s mým Doplatkem
Prodám Civica Type R FN2
• r 2008
• Původ ČR - jsem 2. majitel / po zaměstnanci Honda
• Serviska - servis Honda
• Motor K20Z4 vše série, pouze KN filtr vložka
• Najeto 145t km
• Olej měněn po 5t km - Millers oils NT+
• Nové všechny kapaliny + olej v převodovce (vše preventivně). Klima doplněna / vyčištěno ozónem.
• Podvozek - originál
• Drážkované kotouče, desky cca rok zpět
…žádný okruh ani něco podobného. Za mě nevyužitý potenciál vozu, s Type R ježděno v průměru za 7,5l, na nádrž 650-700 km běžně.
• Interiér origo - bez zásahu
2 sady originál červených koberců (1 sada nová - koupena do zásoby)
K rádiu doplněn systém Yatour (USB, sd card, aux) - schované v loketní opěrce.
LED osvětlení vně/uvnitř, osvětlení nohou - originál Honda
• Kola Japan Racing JR3 8,5x19’’
Gumy Kumho 215/35
• Origo kola Type R 18’’
Gumy Nexen zímní sada (v zimě ale neježděné)
• Zatmavená okna, světla, mlhovky a clona na předním okně.
Černá mat folie na střeše a zrcátkách (nové červené kryty zrcátek koupené do zásoby - originál Honda)
Nástavec křídla Tegiwa
Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně.
Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí.
Cena 300.000 Kč - bližší informace u auta.