Honda crx 1.5 12v rok 85
Kategorie:
Honda
Prodám řídící jednotku z Honda crx 1.5 12v rok 85, před lety vyndáno z funkčního auta, Pouze volejte nebo , Pouze osobní odběr v Nymburce
Podobné inzeráty
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Prodám CRX Targu del sol VTI
• r. 1992 - kompletně v el. (zrcátka, okna, střecha)
• Ekodaň uhrazená
• Serviska - servis Honda
• Motor B16A2 118 kw - série, pouze sport. svody omotané kvalitní páskou, sport. sání + KN filtr a výfuk OTTO Racing - vyndána vložka
Hliníkový chladič, ventilátor Spal, silikon hadice
• Najeto 113t km
• Olej měněn po 2t km - Millers oils NT+
• Nové rozvody (preventivně - orig. Honda) a všechny kapaliny + olej v převodovce - orig. Honda
• Sport. pružiny orig. VTI - dorazy na tlumičích
• Spodek auta pečlivě ošetřen
• Komplet udělané brzdy
… do Vtecu minimálně a jen po ohřátí, ale za mě nevyužité, spíše jen “kochací” jízdy.
• Interiér čalouněn do černo-bílé kombinace (výplně dveří, strop, sloupky)
ve dveřích podsvětlený nápis VTI
sedačky originál CRX - kůže - rarita
budíky Indigo
• Alarm MagiCar - klasika centrál, dálkový start, otevření kufru na dálku
• Lak na zakázku - černá se třpytkami Phoenix (viditelné na slunci) - třpytky jsou i v bílé barvě (žádná fólie)
pravidelně myto, pečlivě ošetřováno.
• Kola MOMO Corse 7x17 - zapsané v TP
vyleštěné límce
Gumy TOYO Proxes 205/40
Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně.
Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí.
Cena 220.000 Kč - bližší informace u auta.
Prodám laminátové nárazníky na Honda CRX 2g. Zadní na dvou místech opravovány,jinak v dobrém stavu. Cena:2500kc. Možná výměna za jiné díly z CRX. Tel:.
Nabízím k prodeji Hondu CRX Targa del Sol VTi
- rv. 1992, aktuální nájezd 204 400 km, motor B16A2 - 118 kW
- dovezeno do CZ ze Švýcarska v roce 2012
- ve Švýcarsku dostávala pouze autorizovaný pravidelný servis u Honda Hilber Märwil (poslední záznam 195 000 km, importováno ve 197 000 km)
- základní výbava bez A/C, manuální střecha, manuální převodovka
- Black Daytona interiér (kompletní ve výborné kondici z pofaceliftu)
- ALU Buddy Club 15" + Yokohama AD08RS
- koncový díl výfuku Supersprint - homologovaný
- svody z ITR (B18C6) sériové + nerezový decat pipe
- snížené pružiny Eibach (-30 mm) zapsané v TP
- kožená řadicí páka z pofaceliftu
- reproduktory Bose - OEM Honda
na autě nevázne problém - nesvítí žádná chybová kontrolka, ABS a elektronika funguje
interiér je taktéž bez závad - nejsou zde pro tento model typické polámané kastlíky, popelníky, kliky, chybějící krytky atp.
auto používané pouze výhradně sezóně, mimo sezónu garážované ve vytápěné garáži (vzhledem k nájezdu 500-2000 km/rok i po většinu sezóny zagarážované)
k ceně - ta je za vůz tak jak je na fotkách.. lze prodat na OEM 14" kolech, seriovým látkovým šedým interiéru, sériovém výfuku, svodech.. za 199 999,-
více o ceně nelicituji
přijímám České Koruny, případně rubly, alternativně investiční stříbro, zlato, platinu
možná i výměna za Zetor 69++,70++,72++, ideálně 4x4 s čelní hydraulikou.. podle toho možný oboustranný doplatek
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.