Honda CR-V 1.5 Turbo AWD automat
Kategorie:
Honda
Predám 3 ročnu Crv s nájazdenými 48000km vo výbave Elegance s pohonom 4x4 v krásnej hnedej metalize vo velmi zachovalom stave.
Podobné inzeráty
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Honda Civic MB6 - B18C4 Turbo, rv. 97, najeto cca 162k.
Auto vlastnim pres 12 let, zimu za me nevidelo.
Turbo setup : Ebay T3/T4 turbo, svody omotane termopaskou, 1000cc vstriky, Cometic tesneni pod hlavou, Ferrea ventily, ARP stefty v hlave, P72@Crome street tuning 0,7bar od Wheelmana - neni změřeno, odhad cca 260-270hp, EBC nastaven na 0,5bar.
Zbytek : 300mm predni brzdy z ATR(*), MG ZS podvozek, Odlehcene duralove remenice, CompetitionClutch stage 4 ( najeto 1000km ), 16" Alu zapsana ( 205/45 215/45 R16 ), 76mm vyfuk od svodu dozadu - sportovni kat + turbo koncovy dil(*) - neni to urvany, DIY oil catch tank, sirkopasmova lambda, P72 jednotka s vice mapama ( stock, turbo + prazdne EEPROM na naprogramovani )
K vozu mam komplet klimu, vyfuk vcetne svodu a katu, vstriky atd. na prehoz do seriovky(chybi jen olejova vana). Palivova pumpa Walbro 255. Zabezpeceni vozidla systemem CarNet.
* jsou veci, co by chtely dotahnout, vyfuk je lehce nakrivo a neni zbrousenej, kotouce jsou zkrouceny po zkousce brzdeni 200-30, nove nutno prevrtat na spravnou roztec. Gumy jsou ovalny, jak na nich auto stoji bez hnuti. Auto obcas chcipalo pri prijezdu ke krizovatce, nejspis IACV ventil ko. Netesnost kolem hadice k chladici
Auto je mozne nastartovat, kvuli propadly stk NENI mozna projizdka.
Pokud si nekdo da jiny kola, doladi detaily, bude to svizny sleeper. Auto bylo staveno na funkcnost.
Oleje, filtry, rozvody, chladici kapalina atd. je nutno udelat, auto jen stoji od roku cca 2018.
Cena neni pevna, dohoda jistá na místě. Auto stoji v garazi, vozidlo je odhlaseno. Kdyz pujde auto do snehu pryc, slevim vic.
Kontakt pres mail nebo sms, pracuji na smeny
Honda Legend
Označení KB1
Rok výroby 2008, poslední rok výroby tohoto modelu
Zakoupeno nové v ČR v roce 2008
Po celou dobu jeden majitel, nekuřák
Servisní kniha a veškerá dokumentace
Aktuálně po výměně rozvodů a oleje v převodovce
Technicky a opticky stav velmi dobrý
Po celou dobu garážováno
V originálním stavu bez úprav
Absolutně bez jakékoliv koroze
Motor: 3.5i V6 V-TEC
Výkon: 217kW, 351Nm
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Sada zimních kol Yokohama s disky
Černý neponičený interiér
Fotografie jsou konkrétního vozu k prodeji, pouze foto interiéru je ilustrační, ale stavem a barevnou kombinací odpovídá.
Protiúčet, či výměna možná.
Prodám Honda legend kb11 3.5 V6 automatu,4x4 ,výkon 299 hp,najeto viz foto( lehce přibývají),plná výbava, couvaci kamera, adaptivní tempomat,senzory,xenony s natáčením do zatáček, kůže,výhřevy,El roletka,hudba bosse atd,je to poslední výroba, před kb12 ,do roku 2022 servis Honda možnost ověřit,nyní neautorizovaný servis ve který mám důvěru,po výměně veškerých náplní,motoro automat,diferáky, svíčky,destičky,apod drobností.
Prodáme Honda CR-V. Vozidlo má najeto 62 173 km.
- 1 498 ccm
- 142 kw
- automat
-
360° monitorovací systém (AVM), ABS, Adaptivní tempomat, Alarm, Android Auto, Apple Car Play, Asistent při jízdě ze svahu, Asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích, Asistent rozjezdu do kopce, Asistent změny jízdního pruhu, Automatické svícení, Autorádio, Bezklíčkové ovládání, Bluetooth, CD přehrávač, Dálkové centrální zamykání, Deaktivace airbagu spolujezdce, Dělená zadní sedadla, Digitální příjem rádia (DAB), Digitální přístrojový štít, Dřevěné obložení, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. parkovací brzda, El. sklopná zrcátka, Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, ESP, Hlídání mrtvého úhlu, Imobilizér, Isofix, Kožená sedadla, Kožené čalounění, Kožené potahy, LED denní svícení, LED matrixové světlomety, LED světlomety plnohodnotné, Litá kola, Mlhovky, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Ostřikovače světlometů, Pádla řazení na volantu, Palubní počítač, Parkovací kamera, Parkovací senzory, Posilovač řízení, Rozpoznávání dopravních značek, Satelitní navigace, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Sledování jízdního pruhu, Sledování únavy řidiče, Start/Stop systém, Systém nouzového zastavení, Tažné zařízení, Tónovaná skla, USB, Venkovní teploměr, Vnitřní teploměr, Vstup paměťové karty, Vyhřívaná sedadla, Vyhřívaná zrcátka, Výškově nastavitelná sedadla, Zadní stěrač, Záruka, Zatmavená zadní skla, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady: