Honda Civic Si FG2(TypeR)
Kategorie:
Honda
Zdravím,,,prodám Hondu Civic Si 2006 v Čechách poměrně rarita.Motor K20Z3 jede hodně dobře,bez spotřeby oleje,nehulí,necuká jede perfektně za v ní nasypáno.Hondata,RBC,Magnaflow,Keihin,Walbro,a další.Celkově auto funguje solidně i při zátěž na ní sem tam kosmetika,ale to je u těchto aut normální pokud nestojí jen v garáži.Interier zachovalý.Kola Enkei 17" Lancer Evo na zimních pneu.Celkově dobrá investice.Nemám na ni teď čas a prostor.Cena 255000,-. Doklady na přihlášení. Dohoda na místě
Podobné inzeráty
Dobrý den, prodám originální znak z Hondy Civic TypeR. Kupovan v Honda Příbram. Zbyl mi po prodeji vozu. Cena včetně zásilkovny.
Ctr atr typer type R civic accord Honda prelude legend ep3 type-r
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Prodám Honda Civic typeR GT,
2.0 v-tech turbo, 235kw,
r.v. 2018
najeto 59tis km
Do provozu leden 2020, druhý majitel, původ CZ-koupeno v Plzni v autocentru Jan Šmucler s.r.o., výbava GT, dvě sady kompletních kol s pneu (zimní r18-viz foto,letní origo r20), certifikovaný cat-back výfuk Remus se čtyřpolohovou elektronickou klapkou ovládanou přes button v autě nebo přes aplikaci v mobilu, servis prováděn jen v Hondě, servisní knížka samozřejmostí!
Pro více informací mě neváhejte kontaktovat
Nabízím k prodeji Civic EP3 Rok 2003. Původem z Německa, dovezeno v roce 2018. Jsem druhý majitel v ČR a je garážované. Servisní historie z Německa je do 210tis KM v roce 2016. Ted najeto 256tis KM
Motor funguje bez problému, bez spotřeby oleje ani nekouří. Motor je čistý a bez uniku oleje, nikde nic neteče. Převodovka řadí bez škrtání i ve vysokých otáčkách! Olej v motoru je Motul 8100 X-Power 10W40. Výměna vždy po 5tis KM, olej v převodovce origo Honda MTF. Je to předface verze ale řízení je tuhé bez vůlí, pedály nevržou, kolečko topení funguje není utržené táhlo.
Interiér v zelené látce s alcantarou, sedačka řidiče prošoupaná z nastupování, jinak interiér v pěkném stavu. Okna v elektrice, klimatizace funkční ale chladí málo, ale to jsem nikdy neřešil. Tónované zadní skla.
Nerez svody a výfuk s náhradou katalyzátorů od značky Nvidia s TUV listem. Panceřové brzdové hadice od Hellu, plechové kryty brzd. Přední náprava v polyuretanu, zadní origo silenty, podvozek origo. Před cca 15tis KM kontrola převodovky a instalace stálého převodu 5.1 a lamelového svoru od značky Mfactrory. Odlehčený setrvační 4kg a spojková sada s přítlačákem Stage 2 od značky Clutch competitione.
Před 2 měsíci výměna předních brzd. Kotouče Brembo a destičky Ferorodo DS 1.11. Nová brzdová kapalina Miller oils Performance. Nové pneumatiky Federal 595rs-PRO 215/45 R17.
STK nová na 2roky. Otevřené sání.
Auto je plně funkční, v zatáčkách funguje parádně. Nikde nic nebouchá. Je tam nějaká kosmetika a pár drobností ale je to 20let stará Honda. Jinak bez investic. Drobná povrchová koroze lemů. Lak je zakonzervován voskem Meguiar's. Prodávám protože se chci posunout dál. Velice zábavné a řidičské auto.
Honda, civic, Typer-R, K20
Dobrý den, nabízím k prodeji Hondu Accord type R 6 generace, uvedeno do provozu v r. 2000, obsah: 2157 cm, výkon: 156 KW (212 HP), motor: H22A7 - motorově kompletně stock neladěná verze, čistý netuněný (motorový) základ (všechny mechanické díly originál typeR) v dokonalém stavu. Nájezd 261 tisíc km.
Za mne osobně nejvíce zachovalý ATR v ČR. Vozidlo je zcela bez koroze. Za 5 tisíc km nebylo potřeba dolít olej, ani žádnou jinou kapalinu. Na autě je vše funkční. Auto nemá ŽÁDNOU TECHNICKOU VADU - vážně, nenajdete jedinou věc, kterou je potřeba opravit, proto píši jako první větu a opět ji opakuji, jedná se o extrémně zachovalý kousek (vyměním ještě po 5 tisíc km olej - to je jediná věc co je potřeba - jinak opravdu nic). Předchozí majitelé se řádně starali a co bylo potřeba udělat se vždy průběžně dělalo. Podvozek, motor, spojka, převodovka, veškeré mechanické díly = jako nové.
Interiér Recaro, nezničený, nekuřák, opečovávaný a voňavý.
Auto je 2 roky po celolaku. Jediné co se dá vozidlu vytknout jsou asi na 0,02% laku oděrky od kamínků ...
Vozidlo je krom barev decentní - nebylo by na škodu přidat decentní křídlo a prahy - jen tip. Osobně bych dal ještě spodek do bílé a bude krásnej!!! Po celolaku nebyl vrácen červený znak typeR - ten ještě seženu před prodejem... tak už je :) jen nemám novou fotku.
Hlavní výhody:
- Bez koroze
- Pouze běžná spotřeba oleje - vydrží bez dolití celý interval výměny (měním co 5k km)
- Perfektní stav motoru, spojky, převodovky a podvozku
- Čistý Recaro Interiér
- Na autě vše funkční vč. veškeré elektroniky a klimatizace
- Krásné nízko-profilové 18" kola a slušné pneu
- Stock - neladěno, netuněno
Nevýhody:
- Některé karosářské díly byly vyměněny - nehledejte v tom více, než modifikaci vzhledu předchozími majiteli a případnou postupnou výměnu opotřebených dílů (auto má 23 let !!! a je na něm vyměněna většina dílů!). Lemy byly přizpůsobeny pro prahy, ty pak byly dány dolů. Za mě jsou to detaily, které si může majitel doladit (přidat křídlo, prahy, vyměnit kapotu, je to všechno otázka chuti a stylu - za mě je velmi pěkný takto a není potřeba nic řešit .. je to na každém jestli si chcete se vzhledem pohrát)
- Co do technického / mechanického stavu - přísahám bohu že nevím o jediném problému .. pokud něco najdete tak se o tom můžeme u vozidla pobavit
Zájemci uhradím veškeré poplatky spojené s přepisem. V autě bude natankována plná 100 oktanové Vervi. Auto odjede pouze po přepisu.
Bazary, špekulanti, výměny - nevolat. Volejte pouze mezi 16-18:00 hod, jindy jsem vytížený a nemám čas toto řešit. Rád vše proberu i osobně u kávy v Opavě. Projížďky nedělám.
Důvod prodeje - přechod na CTR 10 gen.