inzerce, prodej, prodám, bazar

Honda Civic MB6 Turbo - nedokončený projekt

Kategorie: Honda

Honda Civic MB6 - B18C4 Turbo, rv. 97, najeto cca 162k.

Auto vlastnim pres 12 let, zimu za me nevidelo.

Turbo setup : Ebay T3/T4 turbo, svody omotane termopaskou, 1000cc vstriky, Cometic tesneni pod hlavou, Ferrea ventily, ARP stefty v hlave, P72@Crome street tuning 0,7bar od Wheelmana - neni změřeno, odhad cca 260-270hp, EBC nastaven na 0,5bar.

Zbytek : 300mm predni brzdy z ATR(*), MG ZS podvozek, Odlehcene duralove remenice, CompetitionClutch stage 4 ( najeto 1000km ), 16" Alu zapsana ( 205/45 215/45 R16 ), 76mm vyfuk od svodu dozadu - sportovni kat + turbo koncovy dil(*) - neni to urvany, DIY oil catch tank, sirkopasmova lambda, P72 jednotka s vice mapama ( stock, turbo + prazdne EEPROM na naprogramovani )

K vozu mam komplet klimu, vyfuk vcetne svodu a katu, vstriky atd. na prehoz do seriovky(chybi jen olejova vana). Palivova pumpa Walbro 255. Zabezpeceni vozidla systemem CarNet.

* jsou veci, co by chtely dotahnout, vyfuk je lehce nakrivo a neni zbrousenej, kotouce jsou zkrouceny po zkousce brzdeni 200-30, nove nutno prevrtat na spravnou roztec. Gumy jsou ovalny, jak na nich auto stoji bez hnuti. Auto obcas chcipalo pri prijezdu ke krizovatce, nejspis IACV ventil ko. Netesnost kolem hadice k chladici

Auto je mozne nastartovat, kvuli propadly stk NENI mozna projizdka.
Pokud si nekdo da jiny kola, doladi detaily, bude to svizny sleeper. Auto bylo staveno na funkcnost.
Oleje, filtry, rozvody, chladici kapalina atd. je nutno udelat, auto jen stoji od roku cca 2018.

Cena neni pevna, dohoda jistá na místě. Auto stoji v garazi, vozidlo je odhlaseno. Kdyz pujde auto do snehu pryc, slevim vic.

Kontakt pres mail nebo sms, pracuji na smeny
Honda Civic MB6 Turbo - nedokončený projekt
Podobné inzeráty
Brzdové destičky pro: HONDA CIVIC/CRX/SHUTTLE/PRELUDE
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední. Sada brzdových destiček, kotoučová brzda Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972 uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607 Materiál Low-metallic Zkušební značka ECE-R90 WVA číslo 21322 Tloušťka/síla [mm] 15 mm Šířka [mm] 124 mm Výška [mm] 49,1 mm Omezení výrobce AKEBONO System HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín) HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín) HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín) HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín) HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín) Více tady:
Honda Civic 1996-2001 airbag
Prodám airbag na Hondu Civic 1996-2001 , AIRBAG řidiče, originální díl viz foto, zachovalý bez poškození. pasuje na vozy : CIVIC VI COUPE (EJ, EM1) CIVIC VI FASTBACK (MA, MB) CIVIC VI HATCHBACK (EJ, EK) CIVIC VI SEDAN (EJ, EK)
Honda Civic vti mb6 96/01
Prodám náhradní díly na uvedený vůz, ten už není kompletní pouze to co je na posledních fotkách Vše nechám za 1000kč
Honda civic EP3 Type-R
Nabízím k prodeji Civic EP3 Rok 2003. Původem z Německa, dovezeno v roce 2018. Jsem druhý majitel v ČR a je garážované. Servisní historie z Německa je do 210tis KM v roce 2016. Ted najeto 256tis KM Motor funguje bez problému, bez spotřeby oleje ani nekouří. Motor je čistý a bez uniku oleje, nikde nic neteče. Převodovka řadí bez škrtání i ve vysokých otáčkách! Olej v motoru je Motul 8100 X-Power 10W40. Výměna vždy po 5tis KM, olej v převodovce origo Honda MTF. Je to předface verze ale řízení je tuhé bez vůlí, pedály nevržou, kolečko topení funguje není utržené táhlo. Interiér v zelené látce s alcantarou, sedačka řidiče prošoupaná z nastupování, jinak interiér v pěkném stavu. Okna v elektrice, klimatizace funkční ale chladí málo, ale to jsem nikdy neřešil. Tónované zadní skla. Nerez svody a výfuk s náhradou katalyzátorů od značky Nvidia s TUV listem. Panceřové brzdové hadice od Hellu, plechové kryty brzd. Přední náprava v polyuretanu, zadní origo silenty, podvozek origo. Před cca 15tis KM kontrola převodovky a instalace stálého převodu 5.1 a lamelového svoru od značky Mfactrory. Odlehčený setrvační 4kg a spojková sada s přítlačákem Stage 2 od značky Clutch competitione. Před 2 měsíci výměna předních brzd. Kotouče Brembo a destičky Ferorodo DS 1.11. Nová brzdová kapalina Miller oils Performance. Nové pneumatiky Federal 595rs-PRO 215/45 R17. STK nová na 2roky. Otevřené sání. Auto je plně funkční, v zatáčkách funguje parádně. Nikde nic nebouchá. Je tam nějaká kosmetika a pár drobností ale je to 20let stará Honda. Jinak bez investic. Drobná povrchová koroze lemů. Lak je zakonzervován voskem Meguiar's. Prodávám protože se chci posunout dál. Velice zábavné a řidičské auto. Honda, civic, Typer-R, K20
Honda Civic type r fa5 Mugen rr
Prodám Hondu Civic 8g sedan americká verze 2.0 SI FA5 s bodykitem Mugen rr-jediná v EU R.v.2007 ,154xxx km,231ps,vše v ele.okénka ,šibr,tempomat,LCD ,couvaci kamera ,navi ,přední sedačky z modelu fn2, Základní info : Exteriér Bodykit Mugen RR vše plast krom křídla Předělan komplet předek tj.přední kapota,přední světla (xenony)přední blatniky ,naraznik Mugen RR,guma pod naraznikem Prahy Zadní podnaraznik Mugen RR ,křídlo Mugen ,vyměněn zadni kufr ,zadni světla (USA ještě mám ) Ofuky oken Mugen Wrap jdm red floor Interier Přední sedačky z verze type r fn2 Volant type r Koberce type r fd2 Navi,couvaci kamera,android Podvozek Štelovatelný podvozek Meister R Zadní spodní AL odklony Kola 8,5 x18 japan racing Přední červené silenty v ramenech Motor Hondata flashpro Sportovní kevlar sání Svody PLM v2 Catback skunk 2 megapower LSD (svor) Lehčeny setrvák Spojka extreme clutch stage 1() Olej měněn každých 6000km Větší servis dělán v oem Hondě Brno tj.spojka,pružinky řazení ,vodní pumpa,řemeny,spojkový válec ,svíčky,geometrie ,silenty v ramenech atd. Veškeré upravy a vyjímky dot zapsány v TP(nárazníky,Prahy,podvozek,kola,výfuk ) Určitě jsem na něco zapomněl ..(posl.2fotky oem civic) Možná výměna jen za toyota gt86/brz manuál ,Honda Civic FN2
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.