Honda Civic 1.4 66KW
Kategorie:
Honda
Prodám Honda Civic 1.4 16V 66kW hatchback benzin,rok výroby 2005,stav tachometru 195tis.,2.majitel servisní knížka, 4x zimní pneu s disky,modrá metalíza,4x airbag,ABS,autorádio,centrální zamykání,imobilizér,el. okna,el. zrcátka,man. Klimatizace,palubní počítač,parkovací senzory,venkovní teploměr,posilovač řízení
alu kola,protikozní nástřik,potahy.
alu kola,protikozní nástřik,potahy.
Podobné inzeráty
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Prodám airbag na Hondu Civic 1996-2001 , AIRBAG řidiče, originální díl viz foto, zachovalý bez poškození.
pasuje na vozy :
CIVIC VI COUPE (EJ, EM1)
CIVIC VI FASTBACK (MA, MB)
CIVIC VI HATCHBACK (EJ, EK)
CIVIC VI SEDAN (EJ, EK)
Končím s Hondou Civic aero deck (kombi)...a nabízím vše co jsem nastřádal na prodej. Budu rád, když se toho ujme někdo kdo to ocení.
AUTO: Honda Civic Aero Deck, r.v. 1999, 1.4 benzín 66kW, najeto 220XXXkm, rozvody s pumpou ve 200.000km, STK do 11/10 2024, EKOzlodějina zaplacená, vlastním jí 8let od 145.000km ...původně socka v šedém hadru se spadlou stropnicí/NYNÍ: nová černá stropnice, komplet VTi polokožený interiér (sedačky, tapecy. palubka, loketka, budíky), VTi přední lip, VTi přední velké brzdy 282mm kvůli kterým jsou na autě 15ky alu se zimním pěkným pneu ( zatím nejsou zapsané...původně 14ky umíme pořešit) zrcátka z MG ZS původní bohužel nemám. Auto má vady laku není to žádná leštěnka, ale nemá výraznou korozi, prasklé okno řidiče u spolujezdce, někdy svítí ABS... nejspíš čidlo.
DÁLE V CENĚ: komplet plechařina v barvě (oba přední blatníky, všechny 4 dveře, starší 5., kapota a ještě jedny černé zadní levé) 5 beden dílů (světla, stahovačky, airbagy, plasty, kliky, pásy, páčky a mnoho drobných dílů) dvě přední sedačky VTi na díly, klima chladič, lanovody.
ALU kola v hodnotě 10.000,- : Advan Racing 7J r17 ET40 dvoj rozteč 4x100/4x114,3 asi bych našel i speciální šrouby pneu 195/45/17 continental Sport contact 3, předek ještě sezonu dají zadky už asi ne.
Na autě byly dělané rozvody, nové lanovody, prostřední díl výfuku, repas předních VTi třmenů, zadní tlumiče Kayaba, homokinetické klouby,
K AUTU mám ještě příčníky na střechu.
Budu rád, když se ozve fanda značky, který mou nabídku ocení. Cena k jednání 38.000,- bez kol 28.000,- požaduju přepis, rozumná dohoda možná.
Nabízím k prodeji Civic EP3 Rok 2003. Původem z Německa, dovezeno v roce 2018. Jsem druhý majitel v ČR a je garážované. Servisní historie z Německa je do 210tis KM v roce 2016. Ted najeto 256tis KM
Motor funguje bez problému, bez spotřeby oleje ani nekouří. Motor je čistý a bez uniku oleje, nikde nic neteče. Převodovka řadí bez škrtání i ve vysokých otáčkách! Olej v motoru je Motul 8100 X-Power 10W40. Výměna vždy po 5tis KM, olej v převodovce origo Honda MTF. Je to předface verze ale řízení je tuhé bez vůlí, pedály nevržou, kolečko topení funguje není utržené táhlo.
Interiér v zelené látce s alcantarou, sedačka řidiče prošoupaná z nastupování, jinak interiér v pěkném stavu. Okna v elektrice, klimatizace funkční ale chladí málo, ale to jsem nikdy neřešil. Tónované zadní skla.
Nerez svody a výfuk s náhradou katalyzátorů od značky Nvidia s TUV listem. Panceřové brzdové hadice od Hellu, plechové kryty brzd. Přední náprava v polyuretanu, zadní origo silenty, podvozek origo. Před cca 15tis KM kontrola převodovky a instalace stálého převodu 5.1 a lamelového svoru od značky Mfactrory. Odlehčený setrvační 4kg a spojková sada s přítlačákem Stage 2 od značky Clutch competitione.
Před 2 měsíci výměna předních brzd. Kotouče Brembo a destičky Ferorodo DS 1.11. Nová brzdová kapalina Miller oils Performance. Nové pneumatiky Federal 595rs-PRO 215/45 R17.
STK nová na 2roky. Otevřené sání.
Auto je plně funkční, v zatáčkách funguje parádně. Nikde nic nebouchá. Je tam nějaká kosmetika a pár drobností ale je to 20let stará Honda. Jinak bez investic. Drobná povrchová koroze lemů. Lak je zakonzervován voskem Meguiar's. Prodávám protože se chci posunout dál. Velice zábavné a řidičské auto.
Honda, civic, Typer-R, K20
Prodám Hondu Civic 8g sedan americká verze 2.0 SI FA5 s bodykitem Mugen rr-jediná v EU
R.v.2007 ,154xxx km,231ps,vše v ele.okénka ,šibr,tempomat,LCD ,couvaci kamera ,navi ,přední sedačky z modelu fn2,
Základní info :
Exteriér
Bodykit Mugen RR vše plast krom křídla
Předělan komplet předek tj.přední kapota,přední světla (xenony)přední blatniky ,naraznik Mugen RR,guma pod naraznikem
Prahy
Zadní podnaraznik Mugen RR ,křídlo Mugen ,vyměněn zadni kufr ,zadni světla (USA ještě mám )
Ofuky oken Mugen
Wrap jdm red floor
Interier
Přední sedačky z verze type r fn2
Volant type r
Koberce type r fd2
Navi,couvaci kamera,android
Podvozek
Štelovatelný podvozek Meister R
Zadní spodní AL odklony
Kola 8,5 x18 japan racing
Přední červené silenty v ramenech
Motor
Hondata flashpro
Sportovní kevlar sání
Svody PLM v2
Catback skunk 2 megapower
LSD (svor)
Lehčeny setrvák
Spojka extreme clutch stage 1()
Olej měněn každých 6000km
Větší servis dělán v oem Hondě Brno tj.spojka,pružinky řazení ,vodní pumpa,řemeny,spojkový válec ,svíčky,geometrie ,silenty v ramenech atd.
Veškeré upravy a vyjímky dot zapsány v TP(nárazníky,Prahy,podvozek,kola,výfuk )
Určitě jsem na něco zapomněl ..(posl.2fotky oem civic)
Možná výměna jen za toyota gt86/brz manuál ,Honda Civic FN2
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.