Honda Aerodeck 1.8 VTi
Kategorie:
Honda
Prodám Hondu Aerodeck 1.8 VTi na náhradní díly, ideálně jako celek. Celokožený interiér, plná výbava. Vážní zájemci mohou cenové nabídky zasílat kdykoli formou SMS na níže uvedené číslo, nebo pro více informací volat ve všední den v podvečerních hodinách. Platí do smazání inzerátu.
Podobné inzeráty
Opravdu nerad prodám svého mazlika :( Hondu MC2 (Civic AeroDeck 1.8 Vti). Vůz prodávám z důvody potřeby vozu 4x4. Vůz je garážovaný a za 5let bude "veterán". Zimáky na plecháčích půjdou s autem.
Výbava: manuální klimatizace, samosvorný diferenciál, polokožený interiér VTi, centrální zamykání na DO, střešní okno, zrcátka a všechna okna v elektrice, mlhovky, střešní hagusy, výškově stavitelný podvozek,zadní sedadla lze složit do roviny, originál ALU kola, tažné zařízení zapsané v TP, klapka výfuku na DO (hlučný/tichý režim jízdy), zadní repráky, ostřikovače předních světlometů, 5ti místné. Prostorný kufr.
Atmosférická 1.8 DOHC VTEC, výkon 124kw, najeto 295tis. km., 5.rychlostní převodovka.
2018 - vystříkané dutiny voskem
2019 - nový termostat, nové svíčky, nová lambda sonda, nové rozvody, nová chladící kapalina, nové těsnění víka ventilů, seřízení ventilů.
2021 - opraveny netěsnosti (motoru, rozdělovače, olejové vany, tyče řízení), vyměněn převodový olej, seřízená geometrie, nový homokynet. kloub.
Veškeré náhradní díly co k němu mám, dám k autu.
Závady: nesvítí jedna mlhovka, nejde klima (majitel předemnou nechal odpojit, vše na zapojení dám k autu). Nějaká ta rez se na něm najde, ovšem nic hrozného.
Končím s Hondou Civic aero deck (kombi)...a nabízím vše co jsem nastřádal na prodej. Budu rád, když se toho ujme někdo kdo to ocení.
AUTO: Honda Civic Aero Deck, r.v. 1999, 1.4 benzín 66kW, najeto 220XXXkm, rozvody s pumpou ve 200.000km, STK do 11/10 2024, EKOzlodějina zaplacená, vlastním jí 8let od 145.000km ...původně socka v šedém hadru se spadlou stropnicí/NYNÍ: nová černá stropnice, komplet VTi polokožený interiér (sedačky, tapecy. palubka, loketka, budíky), VTi přední lip, VTi přední velké brzdy 282mm kvůli kterým jsou na autě 15ky alu se zimním pěkným pneu ( zatím nejsou zapsané...původně 14ky umíme pořešit) zrcátka z MG ZS původní bohužel nemám. Auto má vady laku není to žádná leštěnka, ale nemá výraznou korozi, prasklé okno řidiče u spolujezdce, někdy svítí ABS... nejspíš čidlo.
DÁLE V CENĚ: komplet plechařina v barvě (oba přední blatníky, všechny 4 dveře, starší 5., kapota a ještě jedny černé zadní levé) 5 beden dílů (světla, stahovačky, airbagy, plasty, kliky, pásy, páčky a mnoho drobných dílů) dvě přední sedačky VTi na díly, klima chladič, lanovody.
ALU kola v hodnotě 10.000,- : Advan Racing 7J r17 ET40 dvoj rozteč 4x100/4x114,3 asi bych našel i speciální šrouby pneu 195/45/17 continental Sport contact 3, předek ještě sezonu dají zadky už asi ne.
Na autě byly dělané rozvody, nové lanovody, prostřední díl výfuku, repas předních VTi třmenů, zadní tlumiče Kayaba, homokinetické klouby,
K AUTU mám ještě příčníky na střechu.
Budu rád, když se ozve fanda značky, který mou nabídku ocení. Cena k jednání 38.000,- bez kol 28.000,- požaduju přepis, rozumná dohoda možná.
Prodám CRX Targu del sol VTI
• r. 1992 - kompletně v el. (zrcátka, okna, střecha)
• Ekodaň uhrazená
• Serviska - servis Honda
• Motor B16A2 118 kw - série, pouze sport. svody omotané kvalitní páskou, sport. sání + KN filtr a výfuk OTTO Racing - vyndána vložka
Hliníkový chladič, ventilátor Spal, silikon hadice
• Najeto 113t km
• Olej měněn po 2t km - Millers oils NT+
• Nové rozvody (preventivně - orig. Honda) a všechny kapaliny + olej v převodovce - orig. Honda
• Sport. pružiny orig. VTI - dorazy na tlumičích
• Spodek auta pečlivě ošetřen
• Komplet udělané brzdy
… do Vtecu minimálně a jen po ohřátí, ale za mě nevyužité, spíše jen “kochací” jízdy.
• Interiér čalouněn do černo-bílé kombinace (výplně dveří, strop, sloupky)
ve dveřích podsvětlený nápis VTI
sedačky originál CRX - kůže - rarita
budíky Indigo
• Alarm MagiCar - klasika centrál, dálkový start, otevření kufru na dálku
• Lak na zakázku - černá se třpytkami Phoenix (viditelné na slunci) - třpytky jsou i v bílé barvě (žádná fólie)
pravidelně myto, pečlivě ošetřováno.
• Kola MOMO Corse 7x17 - zapsané v TP
vyleštěné límce
Gumy TOYO Proxes 205/40
Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně.
Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí.
Cena 220.000 Kč - bližší informace u auta.
Najeto 235xxxkm eko se neplatí, stk do 01/24, roční dálniční známka, zadní vti-s lip, interiér vti, kola ATS r15, dovoz Itálie nechybí prahy ani lemy, přidáno na čerpadle takže je trochu živější, doplněná klima, přední náprava je komplet dělaná, mám to jako pracovní vůz, bez zadního lipu a předních světel nechám za míň
Fotky můžu poslat na vyžádání, nemám to nafoceny
Honda Civic Aerodeck 1.4i 16V
rv. 1999
Najeto 228 XXX, rozvody při 180 XXX
STK do 08/24
Tažné zařízení
Pravidelně měněný olej + filtry
Během mojeho vlastnictví bylo vyměněno zadní levé ložisko, brzdové trubky, rozhýbání a vyčištění zadních a předních brzd + ovzdušnění
Přední pneu na výměnu
Nová autobaterie
Horší tlumiče
Mohu dodat i doklady ohledně oprav předchozích majitelů.
Menší kosmetické vady, nefunkční termostat.
Plně pojízdné, denně v provozu
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.