inzerce, prodej, prodám, bazar

Honda Accord tourer 2.0 vtec

Kategorie: Honda

r.v. 2003, 250 tis.km, stk jeste na rok. plne funkcni,prubezne servisovane, nyni delana predni naprava,olej,filtr. sednout a jezdit. kosmeticke vady,vice po tel.
Honda Accord tourer 2.0 vtec
Podobné inzeráty
HONDA ACCORD TOURER 2,4 VTEC 140 kW AT, servis
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem. Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce. Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury. Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022). Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří. Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu). Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.
Honda Accord 8g 2.4i VTEC 148KW, AUT., Nejvyšší možná výbava
Prodám milovaný vůz Honda Accord 2.4i VTEC 8G, 148KW, AUTOMAT, modelový rok 2009, Nejvyšší možná výbava EXECUTIVE = aktivní držení v pruzích LKAS, přednárazový systém CMBS, adaptivní tempomat, řazení pádly pod volantem, xenony, el. nastavitelná vyhřívaná sedadla s pamětí, parkovací senzory vpředu i vzadu atd. Vůz pořízený jako nový v Honda Ostrava. Jsem třetí majitel. Kompletní servisní historie (vše doložím), fantastický motor 2.4i VTEC, úžasně spolehlivé auto, o vůz jsem se pečlivě staral, každý rok výměna oleje s proplachem, tankován jen kvalitní benzín s aditivy, NIKDY NEBOURÁNO = původní lak (zub času je na něm drobně znát), vůz je bez závad, záruka najetých kilometrů, stav odpovídá nájezdu Nová STK do 12/2024 K vozu samozřejmě dvoje klíče, zimní i letní gumy v ceně. Najeto: 254 057 km V provozu od: 12/2008 Palivo: Benzín Objem: 2 354 ccm Výkon: 148 kW (201 koní) Převodovka: Automatická Serv. knížka: Ano Země původu: ČR podobné jako: Mazda, Mazda 6, Toyota, Subaru, Lexus, Infiniti, sedan, Honda Civic
Honda Accord Tourer 2,4i-VTEC 148 kw,ČR,1 maj. DPH
Prodám Honda Accord Tourer 2.4i VTEC,rok výroby 03/2012,najeto 167 tis.km,motor objem 2354 - výkon 148 kw. STK do 09/2024.Výbava Executive-6xairbag,ABS,ASR,ESP,kůže,tempomat,aut.klima,park.senzory přední i zadní,střešní el.okno... Koupeno nové v ČR,jeden majitel.servisní knížka.Více info na telefonu.Možnost odpočtu DPH,cena včetně DPH.
Honda Accord 2.0 i-VTEC Elegance
Prodám Hondu Accord 8g ve výbavě Elegance. Auto má velice zachovalý interiér (nekuřácké auto), motor krásně táhne a má plynulý chod v celém spektru otáček. Auto bylo celou dobu servisováno v autorizovaném servise Honda, vše mohu doložit fakturami a výpisem oprav. Motorový olej byl měněn každých 10 tisíc km. Motor: 2.0 i-VTEC 115 kW (spolehlivý a úsporný motor R20A3, průměrně jezdí kolem 6,5-7 litrů na 100km) Nájezd: +- 270XXX (s autem se stále jezdí, vždy převážně dálniční jízdy) Převodovka: manuální 6-stupňová Rok výroby: 2009 Stupeň výbavy: Elegance – originální autorádio a reproduktory, CD přehrávač, USB, AUX, dálkové centrální zamykání, imobilizér, el. okna, el. sklopná zrcátka, el. víko zavazadlového prostoru, vyhřívaná zrcátka, přídavné světlomety, mlhovky, tónovaná skla, ostřikovače světlometů, aut. klimatizace, dělená zadní sedadla, vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant, zadní stěrač, multifunkční volant, 8x airbag, deaktivace airbagu spolujezdce, palubní počítač, venkovní teploměr, isofix, litá kola, ABS, protiprokluzový systém kol (ASR), stabilizace podvozku (ESP), senzor tlaku v pneumatikách, posilovač řízení, tempomat, senzor stěračů, senzor světel, záruka, apod… K autu mám také zánovní letní pneumatiky s liťáky a příčníky Thule. Momentálně obuto na zimních ALU kolech. Opravy a údržba: 01/2023 – kompletní výměna podvozku (nikde nic nehučí a netluče), nový vlnovec, repas startéru (vše provedeno v autorizovaném servise s originálními díly – doložím fakturami), nová řadící páka, obal klíčku, vyčištění interiéru,… 2020 – výměna svíček a seřízení ventilů, čištění kanálků VTEC, výměna oleje v převodovce,… 2019 – spojková sada,… a mnoho dalšího. Ke všemu jsou záznamy z autorizovaných servisů. Kdyby Vás cokoliv zajímalo, rád zájemcům zodpovím. O auto bylo celou dobu pečlivě staráno a prodávám ho z důvodu potřeby většího auta. Jezdím pracovně do zahraničí a ve volném čase na ryby, takže auto mi již velikostně nestačí. Zůstávám věrný značce a přecházím na Hondu CRV se stejným dvoulitrovým motorem. Nebráním se rozumné dohodě u auta. Prosím autobazary NEVOLAT. Děkuji.
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.
Honda Accord 2.4i- VTEC 140kW Executive
Honda Accord 2.4i-VTEC 140kW executive, r.v.2005, 288tkm Výbava: Xenony, ABS, ASR, ESP, aut. klimatizace (dvouzónová), multifunkční volant, palubní počítač, tempomat, el.okna, el.zrcátka (vyhřívaná), el. Sedadla-vyhřívaná přední sedadla (vše v kůži), el. střešní okno, CD přehrávač na 6 CD, centrál, premium sound systém. Je tam vývod z rádia na aux, usb a sd kartu (krabička schovaná v kastlíku u spolujezdce). Každý rok dělám olej a filtry. Olej si trochu bere jen při točení ve vysokých otáčkách (jako každá Honda) Auto momentálně stojí (1x týdně ho jdu projet). Na podzim dělané přední poloosy a servořízení + kapalina a řemen. Na levé straně je uštípnutá krytka ostřikovače světla (viz fotka, co jsem zjišťoval od vrakáčů apod tak stojí okolo 500,-). Lak by bylo dobré vyleštit vypadala by ještě lépe, nějaké drobné vady laku tam ale jsou. Je to na snížených eibach pružinách -5cm (originální pružiny k tomu mám), mám k tomu i nějaké díly (brzd. destičky, kotouče a někde doma i plynové vzpěry kapoty). Je to na zimních pneu, kola jsou 17".