inzerce, prodej, prodám, bazar

Honda Accord 2.2 i-ctdi 103kw

Kategorie: Honda

Prodám svého Accorda jsem první majitel v ČR dovoz z Německa.

Po koupi byl okamžitě vyměněn motorový olej, olej v převodovce (MTF) original Honda a všechny filtry, nová baterie. Dále byl proveden velký servis (2022) přední a zadní brzdy všechny kotouče s destičkami, pakny, nový zadní levý brzdový třmen, nové vodící šrouby v zadním pravém třmenu a následně seštelování ruční brzdy. Na přední nápravě dělána horní uložení tlumiče práva a levá strana, spodní, horní čepy, čep řízení a tyčky řízení vše od velice kvalitního výrobce 555. Po výměně bylo auto na geometrii. Proběhla také výměna poloos. Turbo, vstřiky, spojka, rozvody všechno v pořádku. Nový chladič. Letos v únoru dělaný nový alternátor.
Áčko jede moc pěkně, nikde nic netluče a jde hezky za plynem. Nyní je na nových zimních pneu Barum Polaris.
Najeto: 312 xxx
Rok výroby 2003

Výbava:
Automatické stahování všech oken
El. Kufr
Výhřev sedačky řidiče
výhřev zrcátek
výhřev zadního okna
elektronicky nastavitelná zrcátka
A/C klima
Dobré Audio
Sedačky polokůže
Jediné mínusy co mě napadají, že blbne central.

Rozumné domluvě se nebráním.
Honda Accord 2.2 i-ctdi 103kw
Podobné inzeráty
Motor Honda N22A1
Motor Honda Accord, Civic, CR-V 2.2 i-ctdi 103kw Typ: N22A1 Plně funkční Záruka funkčnosti. Cena za kompletně nastrojený motor. Po dohodě možnost zaslat. Motor nastrojený 15 000,- Převodovka 3000,- Poloosy 1500,- za obě Honda Accord 7g motor 2.2 ctdi
HONDA ACCORD TOURER 2,4 VTEC 140 kW AT, servis
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem. Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce. Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury. Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022). Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří. Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu). Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.
Honda Accord 2.4 automat LPG Stag
Dobrý den. Prodám Hondu Accord se skvělým motorem k24 výkonem 140Kw a automatickou převodovkou . Rok výroby 2005. Najeto 290xxx km. LPG systém Stag po revizi a seřízení. Accord má plnou výbavu co asi mohl mít. napr . xenony(nové výbojky osram) , interiér světlá kůže , el páté dveře funkční i klíčkem na dálku, el nastavitelná sedadla, vyhřívání sedadel, isofix ,střešní okno, premium sound systém s DVD navigací + android rádio. originál rádio dám k vozu. dešťový senzor , tempomat , ovladání rádia na volantu atd.vše funkční Na voze nové přední ramena , zadní tlumiče , go hlavy + originál rozvody a těsnění pod hlavou. Nové poloosy . Obě lambda sondy originál Honda. Novy chladič , termostat, chladicí kapalina Honda, servo olej Honda , olej v automatu oem. + mnoho věcí na které si už ani nevzpomenu Vozidlo vždy dostalo co potřebovalo. Olej a filtry měněny co 10000km. Motor i podvozek je tichý. Velmi pěkný Accord. Hezké pohodlné svezení . Automat po výměně oleje . Řadí hezky plynule a neškube. Dělal jsem si ho sám pro sebe a na dílech se nešetřilo. Teoreticky by měl teď zase dlouho sloužit bez nějakých zásadních problémů. jezdí za 1.8 Kč/km Minimum kosmetických vad. Koroze jen jedno malé místo u zadního lemu. nic hrozného . Jediné co auto potřebuje jsou nové pneu , nebo v lepším případě hezčí kola. Není problém zvednout ho na zvedáku. Nová STK a emise . do 02/25 více info po tel.
Lambda sonda Accord VI 1.8,2.0,2.2 type R
Dobrý den, prodám úplně novou lambda sondu. Kupoval jsem ji na accorda typer h22a7. Zbyla mi po prodeji vozu. Číslo dílu: NGK OZA333-H19 36532-PDE-E01 36532-PDE-E010-M2 Počet vodičů:4 Délka [mm]:450 URČENO PRO VOZIDLA HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF), 1.8 i (CG8) [100kW, 1850ccm]HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF), 2.0 i (CG9) [108kW, 1997ccm]HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF), 2.2 Type-R (CH1) [156kW, 2156ccm] Cena včetně zásilkovny. Nebo osobní převzetí Teplice/Praha
HONDA CR-V III CTDi 2.2 FULL,4x4,SERVISKA,KŮŽE,PANORAMA,MAN
Prodám prostorné SUV Honda CRV III 2.2 i-CTDi 103kW (spolehlivý motor N22A2, řetězové rozvody) v naftě. Za poslední 3 roky proinvestováno přes 50.000,-. V NEJVYŠŠÍ VÝBAVĚ EXECUTIVE: Panorama, černá kůže, ABS, ESP, ASR, USB, AUX, VSA s deaktivací, BLUETOOTH hands free, manuál 6st. s pohonem 4x4, rádio CD changer na 6 CD + origo subwoofer pod sedadlem spolujezdce, dvouzonová DIGI automatická klimatizace, 4x elektrická okna s dětskými zámky, elektrická sklápěcí zrcátka, vyhřívaná zrcátka, multifunkční volant, výhřev předních sedaček, posilovač řízení, tempomat, centrální dálkové zamykání, imobilizér, parkovací senzory, senzor deště, 8x airbag, možnost vypnutí tlačítkem airbag u spolujezdce (dítě), dál. centrál, stavitelný volant, stavitelné elektrické sedadlo u řidiče, dělená zadní sedadla, tónovaná skla, orig. zatmavení zadních oken, zadní stěrač, ostřikování předních světlometů, orig. 18" alu. kola, střešní nosič, mlhovky, automatické svícení + denní svícení ( přepíná se automaticky), xenony. Barva: modrá metalíza (Royal Blue Pearl). Bez koroze, garažováno, nekuřák, nebourané. Kupováno v ČR Honda Fomi Frýdek-Místek (Vendryně). První registrace 6/2007. Jsem druhý majitel (8 let). Najeto poctivých 299xxx km (většinou dálnice). Pěkná spotřeba. Dálky dělá kolem 6L/100km. 2x klíč. ÚPLNÁ SERVISNÍ HISTORIE! Servisní knížka vedená do 252.000km v Hondě. STK do 5/2023. Plní Euro 4 - eko daň se neplatí. Pravidelně servisovaný a udržovaný vůz. Za poslední 3 roky proinvestováno přes 50.000,- CZK: Generálka podvozku: nové čepy řízení, axiální tyče řízení, kosti stabilizátoru, nové zadní tlumiče pérování Monroe, zadní tyčky stabilizátoru, nové brzdové destičky, auto je po antikorozním ošetření podvozku, nová autobaterie Varta Blue Dynamic, nové gumové koberce, výměna problémových airbagů značky Takata - svolávací akce Hondy. Faktury doložím. Aktuální opravy: výměna čidla v pravých zadních dveřích, nové pneumatické vzpěry zadních dveří, nová manžeta řadící páky, přeleštění předních světel. Dne 15.2. 2023 vyměněn motorový olej Castrol Edge, olejový filtr Mann, vzduchový filtr Bosh a pylový filtr Mann. Motor nežere olej. Diagnostika DELPHI po provedené diagnostice hlási - AUTO BEZ ZÁVAD. Vše funkční, nikde nic nebouchá, netluče - bez dalších nutných investic. Na zimních pneu. Původní pořizovací cena nového auta byla přes 1.000.000,- CZK. Důvod prodeje: Změna zaměstnání (Home Office), poslední dobou je auto málo využíváno. Máme v rodině ještě druhé auto.
Honda Legend KB2 11/2010
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat. Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně. Klady: - nové horní ramena přední nápravy - kompletní výměna všech kapalin - nová originální baterie - velmi atraktivní barva interieru - doděláno denní svícení Zápory které bych časem řešil: - mírná rez u blatníku Technické info: Motor: 3.7i V6 V-TEC Výkon: 217kW Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu Bose audio s 10 reproduktory Aktivní potlačení hluku v kabině Palubní počítač Bi-Xenon natáčecí světlomety Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí Adaptivní tempomat Parkovací senzory a kamera Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend. Honda Legend KB2 interiér Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc. Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu. Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC). Více fotek: Cenu nabídněte.