Honda Accord, 1.8i VTEC 100kW.-klima
Kategorie:
Honda
Honda Accord, 1.8i VTEC 100kW.-klima
Najeto:208 660 km
Vyrobeno:9/2000
VIN:SHHCH6YU009128
Specifikace vozu
Karosérie:Sedan/limuzína
Barva:Stříbrná, Metalíza
Klimatizace:Manuální
Počet airbagů:2
Počet dveří:4
Počet míst:5
Palivo:Benzín
Objem:1 850 ccm
Výkon:100 kW (136 koní)
Převodovka:Manuální
Historie a dokumenty
Serv. knížka:Ano
Země původu:Německo
STK:5/2024
Výbava vozu
ABS,Dálkové centrální zamykání, Imobilizér,El. ovládání zrcátek, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Venkovní teploměr,CD přehrávač,Výškově nastavitelné sedadlo řidiče,Ostřikovače světlometů,Litá kola, Tažné zařízení, Zadní stěrač.
5 rychlostních stupňů, el. přední okna, manuální převodovka,Dovoz D, 2x klíč,bez koroze.
Najeto:208 660 km
Vyrobeno:9/2000
VIN:SHHCH6YU009128
Specifikace vozu
Karosérie:Sedan/limuzína
Barva:Stříbrná, Metalíza
Klimatizace:Manuální
Počet airbagů:2
Počet dveří:4
Počet míst:5
Palivo:Benzín
Objem:1 850 ccm
Výkon:100 kW (136 koní)
Převodovka:Manuální
Historie a dokumenty
Serv. knížka:Ano
Země původu:Německo
STK:5/2024
Výbava vozu
ABS,Dálkové centrální zamykání, Imobilizér,El. ovládání zrcátek, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Venkovní teploměr,CD přehrávač,Výškově nastavitelné sedadlo řidiče,Ostřikovače světlometů,Litá kola, Tažné zařízení, Zadní stěrač.
5 rychlostních stupňů, el. přední okna, manuální převodovka,Dovoz D, 2x klíč,bez koroze.
Podobné inzeráty
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem.
Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce.
Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury.
Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022).
Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří.
Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu).
Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.
Prodám milovaný vůz Honda Accord 2.4i VTEC 8G, 148KW, AUTOMAT, modelový rok 2009, Nejvyšší možná výbava EXECUTIVE = aktivní držení v pruzích LKAS, přednárazový systém CMBS, adaptivní tempomat, řazení pádly pod volantem, xenony, el. nastavitelná vyhřívaná sedadla s pamětí, parkovací senzory vpředu i vzadu atd.
Vůz pořízený jako nový v Honda Ostrava. Jsem třetí majitel. Kompletní servisní historie (vše doložím), fantastický motor 2.4i VTEC, úžasně spolehlivé auto, o vůz jsem se pečlivě staral, každý rok výměna oleje s proplachem, tankován jen kvalitní benzín s aditivy, NIKDY NEBOURÁNO = původní lak (zub času je na něm drobně znát), vůz je bez závad, záruka najetých kilometrů, stav odpovídá nájezdu
Nová STK do 12/2024
K vozu samozřejmě dvoje klíče, zimní i letní gumy v ceně.
Najeto: 254 057 km
V provozu od: 12/2008
Palivo: Benzín
Objem: 2 354 ccm
Výkon: 148 kW (201 koní)
Převodovka: Automatická
Serv. knížka: Ano
Země původu: ČR
podobné jako: Mazda, Mazda 6, Toyota, Subaru, Lexus, Infiniti, sedan, Honda Civic
Prodám Hondu Accord 8g ve výbavě Elegance. Auto má velice zachovalý interiér (nekuřácké auto), motor krásně táhne a má plynulý chod v celém spektru otáček. Auto bylo celou dobu servisováno v autorizovaném servise Honda, vše mohu doložit fakturami a výpisem oprav. Motorový olej byl měněn každých 10 tisíc km.
Motor: 2.0 i-VTEC 115 kW (spolehlivý a úsporný motor R20A3, průměrně jezdí kolem 6,5-7 litrů na 100km)
Nájezd: +- 270XXX (s autem se stále jezdí, vždy převážně dálniční jízdy)
Převodovka: manuální 6-stupňová
Rok výroby: 2009
Stupeň výbavy: Elegance – originální autorádio a reproduktory, CD přehrávač, USB, AUX, dálkové centrální zamykání, imobilizér, el. okna, el. sklopná zrcátka, el. víko zavazadlového prostoru, vyhřívaná zrcátka, přídavné světlomety, mlhovky, tónovaná skla, ostřikovače světlometů, aut. klimatizace, dělená zadní sedadla, vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant, zadní stěrač, multifunkční volant, 8x airbag, deaktivace airbagu spolujezdce, palubní počítač, venkovní teploměr, isofix, litá kola, ABS, protiprokluzový systém kol (ASR), stabilizace podvozku (ESP), senzor tlaku v pneumatikách, posilovač řízení, tempomat, senzor stěračů, senzor světel, záruka, apod…
K autu mám také zánovní letní pneumatiky s liťáky a příčníky Thule. Momentálně obuto na zimních ALU kolech.
Opravy a údržba:
01/2023 – kompletní výměna podvozku (nikde nic nehučí a netluče), nový vlnovec, repas startéru (vše provedeno v autorizovaném servise s originálními díly – doložím fakturami), nová řadící páka, obal klíčku, vyčištění interiéru,…
2020 – výměna svíček a seřízení ventilů, čištění kanálků VTEC, výměna oleje v převodovce,…
2019 – spojková sada,…
a mnoho dalšího. Ke všemu jsou záznamy z autorizovaných servisů.
Kdyby Vás cokoliv zajímalo, rád zájemcům zodpovím. O auto bylo celou dobu pečlivě staráno a prodávám ho z důvodu potřeby většího auta. Jezdím pracovně do zahraničí a ve volném čase na ryby, takže auto mi již velikostně nestačí. Zůstávám věrný značce a přecházím na Hondu CRV se stejným dvoulitrovým motorem.
Nebráním se rozumné dohodě u auta. Prosím autobazary NEVOLAT. Děkuji.
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Dobrý den, prodám úplně novou lambda sondu. Kupoval jsem ji na accorda typer h22a7. Zbyla mi po prodeji vozu.
Číslo dílu:
NGK OZA333-H19
36532-PDE-E01
36532-PDE-E010-M2
Počet vodičů:4
Délka [mm]:450
URČENO PRO VOZIDLA
HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF), 1.8 i (CG8) [100kW, 1850ccm]HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF), 2.0 i (CG9) [108kW, 1997ccm]HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF), 2.2 Type-R (CH1) [156kW, 2156ccm]
Cena včetně zásilkovny. Nebo osobní převzetí Teplice/Praha
Honda Accord 2.4i-VTEC 140kW executive, r.v.2005, 288tkm
Výbava: Xenony, ABS, ASR, ESP, aut. klimatizace (dvouzónová), multifunkční volant, palubní počítač, tempomat, el.okna, el.zrcátka (vyhřívaná), el. Sedadla-vyhřívaná přední sedadla (vše v kůži), el. střešní okno, CD přehrávač na 6 CD, centrál, premium sound systém. Je tam vývod z rádia na aux, usb a sd kartu (krabička schovaná v kastlíku u spolujezdce).
Každý rok dělám olej a filtry. Olej si trochu bere jen při točení ve vysokých otáčkách (jako každá Honda)
Auto momentálně stojí (1x týdně ho jdu projet). Na podzim dělané přední poloosy a servořízení + kapalina a řemen.
Na levé straně je uštípnutá krytka ostřikovače světla (viz fotka, co jsem zjišťoval od vrakáčů apod tak stojí okolo 500,-).
Lak by bylo dobré vyleštit vypadala by ještě lépe, nějaké drobné vady laku tam ale jsou.
Je to na snížených eibach pružinách -5cm (originální pružiny k tomu mám), mám k tomu i nějaké díly (brzd. destičky, kotouče a někde doma i plynové vzpěry kapoty).
Je to na zimních pneu, kola jsou 17".