Hledám práci - administrativa, junior účetní
Kategorie:
Administrativa
Poptávám práci z domova - home office
VŠ, ŘP B, MS Office.
Mám zkušenosti:
* Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj.
* Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence
* Administrativa pro SVJ
* Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv.
Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem.
Žádný prodej, MLM, finanční služby...
KONTAKT: na e-mail
VŠ, ŘP B, MS Office.
Mám zkušenosti:
* Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj.
* Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence
* Administrativa pro SVJ
* Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv.
Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem.
Žádný prodej, MLM, finanční služby...
KONTAKT: na e-mail
Podobné inzeráty
Náplň práce:
- Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce)
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
Hledáme účetní/ho se zodpovědným a profesionálním přístupem, který nám pomůže v našich počátcích v nové účetní kanceláři. Uchazeč by měl mít hluboké znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů. Své zkušenosti by měl být schopen využít k tomu, aby náš tým dokázal poskytnout vysokou kvalitu služeb našim klientům. Pokud jste motivovaný/á a zaujala Vás nabídka připojit se k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď.
Vhodné i pro důchodce, nevhodné pro absolventy.
Co od Vás očekáváme:
• Praxe v oboru minimálně 5 let podmínkou
• Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou
• Samostatnost, loajalita, pečlivost, flexibilita, pracovitost
• Znalost účetnictví příspěvkových organizací, obcí výhodou
Co bude Vaším úkolem:
• Komplexní činnost týkající se vedení klientského účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
• Kompletní zpracování klientských mezd, daní, závěrek, kontrolních hlášení, atp.
Co Vám nabídneme:
• Motivační finanční ohodnocení
• Přátelský kolektiv
• Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
• Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
• Žádný velký open space, jen kancelář
• Lokalitu pracoviště na dohodě (Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto)
Životopis poprosíme na: info@
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Nabízíme práci na pozici účetní/administrativa.
Požadavky:
*SŠ ekonomické vzdělání
*práce na PC - hlavně Word a Excel
*práce v programu Pohoda
Bližší info telefonicky nebo osobně
AUTOBUSY-KONEČNÝ s.r.o.
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Nabídka práce: Hlavní účetní ‼️
Firma Agro Boskovštejn přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici všeobecná hlavní účetní. Účetnictví v programu Pohoda. Základní znalost MS Office, ekonomická činnost, sklady, popř. mzdy. Zpracování účetních závěrek, přiznání DPH včetně kontrolního hlášení, příprava pokladů pro přiznání k dani z příjmu.
Praxe v oboru podmínkou.
Požadujeme:
SŠ vzdělání ekonomického směru. Praxe v oblasti účetnictví a DPH podmínkou. Samostatnost, přesnost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
- flexibilní pracovní doba
- vzdělávací kurzy a školení
- nástup možný ihned
- firemní benefity (služební telefon, stravné,…)