Hledám administrativní práci na 4 - 6 hodin
Kategorie:
Administrativa
Hledám dlouhodobou práci administrativního charakteru v menší firmě či eshopu. Vyřizování objednávek, fakturace, balení zboží, komunikace s dopravci, sestavování podkladů pro účetnictví. Nabízím seriózní jednání, což i očekávám.
Podobné inzeráty
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti.
Práce obsahuje:
zpracování objednávek a s tím související komunikaci
fakturaci a administrativní práce s tím spojené
výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu
hlídání a zpracovávání firemních podkladů
komunikaci s úřady
Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD).
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce.
platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc
Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@
Okna Tanvald, s.r.o.
Hledáme administrativní pracovnici do kanceláře v Přelouči na fotovoltaické elektrárny.
Co u nás budete dělat?
Vyřizovat dotace, komunikovat se zákazníky,
zajišťovat podklady pro ČEZ, fakturace, povolení atd.
Co musíte znát a umět?
SŠ/VŠ vzdělání, znalost práce s PC, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost.
Praxe v administrativní činnosti v kanceláři.
Co Vám nabízíme:
Dovolená 5 týdnů, kompletní zaškolení, NTB, mobil s neomezenými daty a voláním, stravenkový paušál, penzijní připojištění, pracovní doba 7,5 hodin denně.
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Nástupní plat 25000 Kč.
Dobrý den, hledám administrativní práci nejlépe z domova s možností návštěvy kanceláře max. 1-2x týdně v Praze (základy účetnictví, fakturace, prodej, nabídky, osobní asistence). Hovořím a píši také v německém jazyce. Email: cabrov@
Dobrý den,
hledám práci z domova administrativního charakteru - virtuální asistentka, přepisování dokumentů, audia či videa, zadávání produktů na e-shop, online zákaznická podpora apod.
Ráda zašlu i svůj životopis.
Děkuji za nabídky.
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@