Hlavni stojan triumph Tiger 1050
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám doma vyrobený stojan na Triumph Tiger 1050.používal sem ho pouze při stání v garáži při přezouvání,mazání více info prosím volejte.
Podobné inzeráty
Prodám nové přední brzdové desky SBS624 směs RST (kombinace silnic/okruh). Cena je za celou sadu na předek. Pasuji na motocykly:
SUZUKI GSF Bandit 1200 1995 - 1996
SUZUKI GSX Katana 1100 1993
SUZUKI GSX-R 600 1992 - 1993
SUZUKI GSX-R 750 1988 - 1993
SUZUKI GSX-R 1100 1989 - 1992
SUZUKI GSX-R R 400 1990 - 1995
SUZUKI RGV 250 1988
TRIUMPH Daytona 600 2003 - 2004
TRIUMPH Daytona 650 2005 - 2006
TRIUMPH Daytona 750 1991 - 1992
TRIUMPH Daytona 900 1991 - 1993
TRIUMPH Daytona 900 1994 - 1998
TRIUMPH Daytona 1000 1992
TRIUMPH Daytona 1200 1991 - 1997
TRIUMPH Daytona Centennial 955 2002 - 2004
TRIUMPH Daytona from VIN 132513 955 1999 - 2001
TRIUMPH Daytona to VIN 132512 955 1999 - 2006
TRIUMPH Rocket 3 Classic 2300 2007 - 2013
TRIUMPH Rocket 3 Roadster 2300 2010 - 2018
TRIUMPH Rocket 3 Touring 2300 2013 - 2014
TRIUMPH Rocket III 2300 2004 - 2013
TRIUMPH Rocket X 2300 2015
TRIUMPH Speed Four 600 2003 - 2006
TRIUMPH Speed Triple 900 1994 - 1996
TRIUMPH Speed Triple 955 1999 - 2006
TRIUMPH Sprint 900 1994 - 1998
TRIUMPH Sprint GT ABS 1050 2010 - 2015
TRIUMPH Sprint GT SE ABS 1050 2010 - 2015
TRIUMPH Sprint RS 955 2000 - 2005
TRIUMPH Sprint ST 955 1999 - 2004
TRIUMPH Sprint ST 1050 2005 - 2011
TRIUMPH T509 Speed Triple 900 1997 - 2001
TRIUMPH T595 Daytona 950 1996 - 1998
TRIUMPH Thunderbird 1600 2009 - 2018
TRIUMPH Thunderbird Commander 1700 2014 - 2018
TRIUMPH Thunderbird LT 1700 2014 - 2018
TRIUMPH Thunderbird Nightstorm 1700 2014 - 2018
TRIUMPH Thunderbird Storm 1700 2011 - 2018
TRIUMPH Tiger Explorer 1200 2012 - 2015
TRIUMPH Trophy 900 1996 - 2003
TRIUMPH Trophy 1200 1996 - 2003
TRIUMPH TT 600 2000 - 2003
YAMAHA FZR R 750 1989 - 1992
Osobní předání Brno, nebo po platbě předem mohu zaslat.
Prodám použitý brzdový kotouč značky EBC na motocykl Triumph
TRIUMPH Thunderbird Sport 900 2003-2004
TRIUMPH America 865 2007-2009
TRIUMPH Thunderbird Sport 900 1998-2000
TRIUMPH Bonneville America 800 2002-2006
TRIUMPH Tiger 955 2001-2004
TRIUMPH Speedmaster 865 2007-2009
Vnější průměr: 285 mm
Vnitřní průměr: 144.2 mm
Rozteč děr: 166 mm
Počet děr pro uchycení: 5
Průměr díry: 10.5 mm
Provedení: Pevný
Cena a 1 ks
Převodem na účet 90 Kč
Centrální stojan pro Triumph Tiger XC,XR 800 od r.v.2010,robustní provedení za 2450Kč,možno přikoupit držák s gumovým dorazem za 200,od r.v.2017 vhodnější stojan s pružinou na pravé straně a gumovým dorazem za 2750Kč a Tiger 1050 vhodný i pro moto s laděným výfukem za 2500Kč.Fotky na zámkovce.
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám výfuk COBRA SP2 na Triumph Tiger 1200 2022-
Laděný výfuk COBRA SP2 Slip-on Triumph TIGER 1200 GT/GT PRO/GT Explorer/Ralley Pro/Ralley Explorer
- plný a hluboký zvuk
- optimalizované pro vaše kolo
- nižší hmotnost
- vysoce kvalitní materiály
- DB Killer
- Made in Germany
- Homologace EU
Další výfuky najdete na VyfukyCobra