Hlavní převodovka + přídavná převodovka LT76 Serie 3
Kategorie:
Náhradní díly
na prodej hlavní a přídavna převodovka LT76 pro vozidla Land Rover Serie 3, rok 1975-1978. Nové ložiska, všechny zuby ok, hřídele ok. vše vyčištěno.
Podobné inzeráty
Bmw kryt zrcátka pravý u spolujezdce. Levý již prodán. nové originální BMW F32, F32 LCI, F33, F33 LCI, F36, F36 LCI. Barva alpine weiss. Bílá. číslo dílu: 421406
Také pro modely:
1 Serie F20 F21 116i 118i 120i 125i 130i Hatchback 2012-2016
2 Serie F22 F23 218i 220i 228i Coupe & Convertible 2014-up
3 Serie F30 F31 320i 328i 330i 335i Sedan & Touring 2012-up
3 Serie GT 3GT F34 2013-2018
4 Serie F32 F33 F36 420i 428i 435i Coupe & Convertible & Gran Coupe 2014-up
X Serie X1 E84 2013-2015
M Serie F87 M2 2014-2018
BMW i3 i3S serie 2014-2018
Středové krytky jsou zcela nové, nepoužité s ochrannou fólií
>
> - středové krytky hliníkového kola
> - materiál odolný plast/vrchní část hliník
> - vnější průměr pokličky cca 68 mm, vnitřní acc 64 mm, dále tu jsou krytky VW, škoda.
> - kodové označení: 36136783536
Vhodné pro vozy:
> BMW serie 1 (E81, E82, E87, E88, F20), Bmw serie 3 (E36, E46, E90, E91, E92, E93, F30), Bmw serie 5 (E60- XDRIVE, E61-XDRIVE), Bmw Z3, bmw Z4, Bmw X1 (E84), Bmw X3 (E83, F25), Bmw X5 (E53, E70), Bmw X6, Bmw serie 5 (E34, E39, E60, E61), Bmw serie 6 (E24, E63, E64 ), Bmw serie 7 (E32, E38, E65, E66, E67, F01, F02), Bmw serie 8 (E31), Bmw Z8 (E52), Bmw M3, Bmw M5, Bmw M6. A mnoho dalších
> Cena 100Kč /ks. V případě koupě sady (4ks) cena 350Kč /sada.
>
> dobírkou Českou poštou 125Kč, při platbě předem na účet v obálce 40Kč, nebo doporučeně 65Kč. (při koupi více věcí z mé nabídky je poštovné stejné). Je možné také zaslání přes Zásilkovnu. Osobní předání Jihlava,České Budějovice. Na prodej mám i další příslušenství.
>
> Prosím preferuji email, né vždy mohu telefonovat. Popřípadě napište zprávu a zavolám nazpět.
Doprodám své nevyužité zásoby na Xiaomi koloběžku.
Přídavná dětská řídítka pro elektrickou koloběžku Xiaomi M365 / PRO . K dispozici 1 kus.
Osobní předání nebo odeslání do druhého dne přes Zásilkovnu. Poštovné 80 Kč.
K dispozici i další nevyužité náhradní díly a příslušenství pro elektrickou koloběžku Xiaomi Mi Electric Scooter M365 / PRO:
- Duše 8,5 palců (kvalitnější - zesílená)
- Plné bezdušové pneu
- Kompletní set 10" kol
- Přední blatník
- Zadní blatník
- Držák/podpora zadního blatníku
- Zadní světlo
- Vymezovací podložky do řídítek
- Brzdový kotouč
- Brzdové destičky
- Brzdová páčka
- Gripy
- Boční reflexní krytky
- Reflexní polepy - různé barvy
- Silikonový kryt na display
- Stojánek
- Dětská přídavná řidítka
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám redukční převodovku z Discovery 3, ale použitelná je i pro Discovery 4 a Range Rover L322 2006-2012.
Použitá, plně funkční.
Bez ovládacího motorku (za příplatek 2000,-Kč).
Přídavná převodovka, redukční převodovka, transfer case pro D3 LR3 D4 LR4 RR L322.