Harley Davidson Heritage
Kategorie:
Cestovní motocykly
Prodám Harley-Davidson Heritage,r.v.2003,obsah 1450ccm,47 kW, najeto 24900mil,nová STK na 4 roky, výroční model 100th, investiční motocykl,otevřené sáni, výfuky vance hines
Podobné inzeráty
Prodám Harley Davidson Heritage Softail Classic 2013. Najeto 16500 mil. STK do 6/2025. LED světla, RAM mount držák na telefon, držák na pití, stylové rukojeti. Motorka je ve vynikajícím stavu.
2020 Harley - Davidson FLHTK Electra Glide Ultra Limited 1868
Silver Pine & Spruce
Motocykl zakoupen v Harley - Davidson Praha v roce 2020 kde byl i nadále pravidelně servisován
Záruka, kompletní servisní historie, uživatelské příručky, 2x klíč
114 c.u.i 1868 ccm - 66 Kw
Rok výroby 2020
1. Majitel
Najeto 23212 km
Platná STK
Perfektní stav
Bohatá výbava a jízdní asistenty
Cena 570.000,- Kč bez DPH (možnost odpočtu)
Možnost přenechání výhodného leasingu...
Více foto, info a výbavu zašlu vážnému zájemci...
Prodám ,,Nové” zadní tlumiče pro snížení (pár) Harley Davidson. Ideální pro Sportster modely 883 1200, Touring nebo stavbu. Délka oko-oko 267mm, Průměr oka (s průchodkou) - 13/16mm, Ideální pro záměnu za originální délku tlumiče oko-oko 29 - 31cm. Tl. Pružiny 7mm, šířka pružiny 62mm, pracovní zdvih 80mm, max. zatížení 350 Kg, pevnost oka v tahu přes 2000 kgf celková délka tlumiče 300mm
Universální pro Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki a další
Pro Harley Davidson
Electra Glide Classic FLHTC : 1983
Electra Glide Standard FLHT : 1983–1984
Tour Glide Classic FLTC : 1981–1983
Tour Glide FLT : 1980–1984
Touring Electra Glide Classic Anniversary FLHTC : 1988
Touring Electra Glide Classic CVO FLHTCSE : 2004
Touring Electra Glide Classic CVO FLHTCSE2 : 2005
Touring Electra Glide Classic EFI FLHTCI : 1996–2006
Touring Electra Glide Classic FLHTC : 1984–2013
Touring Electra Glide Police EFI FLHTPEI : 2006
Touring Electra Glide Police EFI FLHTPI : 1997–2006
Touring Electra Glide Police FLHTP : 1986–1996, 2007–2020
Touring Electra Glide Sport FLHS : 1987–1993
Touring Electra Glide Standard EFI FLHTI : 2003–2006
Touring Electra Glide Standard FLHT : 1985–1989, 1995–2009
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO Anniversary FLHTCUSE8 : 2013
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO EFI FLHTCUISE : 2006
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO FLHTCUSE2 : 2007
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO FLHTCUSE3 : 2008
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO FLHTCUSE4 : 2009
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO FLHTCUSE5 : 2010
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO FLHTCUSE6 : 2011
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO FLHTCUSE7 : 2012
Touring Electra Glide Ultra Classic CVO FLHTCUSE8 : 2013
Touring Electra Glide Ultra Classic EFI FLHTCUI : 1995–2006
Touring Electra Glide Ultra Classic FLHTCU : 1989–1998, 2005, 2007–2019
Touring Electra Glide Ultra Classic Low FLHTCUL : 2015–2016
Touring Road Glide Custom CVO Anniversary FLTRXSE2 : 2013
Touring Road Glide Custom CVO FLTRXSE : 2012
Touring Road Glide Custom CVO FLTRXSE2 : 2013
Touring Road Glide Custom FLTRX : 2010–2013
Touring Road Glide CVO FLTRSE3 : 2009
Touring Road Glide CVO FLTRXSE : 2018–2019
Touring Road Glide EFI CVO FLTRSEI : 2000
Touring Road Glide EFI CVO FLTRSEI2 : 2001
Touring Road Glide EFI FLTRI : 1998–2006
Touring Road Glide FLTR : 1998–2003, 2007–2009
Touring Road Glide FLTRX : 2015–2019
Touring Road Glide Special FLTRXS : 2015–2020
Touring Road Glide Ultra CVO FLTRUSE : 2011, 2015–2016
Touring Road Glide Ultra FLTRU : 2011–2013, 2016–2019
Touring Road King Classic EFI FLHRCI : 1998–2006
Touring Road King Classic FLHRC : 2007–2015
Touring Road King Custom EFI FLHRSI : 2004–2006
Touring Road King Custom FLHRS : 2004–2007
Touring Road King CVO Anniversary FLHRSE5 : 2013
Touring Road King CVO EFI FLHRSEI : 2002
Touring Road King CVO EFI FLHRSEI2 : 2003
Bonusová výbava:
Sportovní sedlo jezdce CFMOTO
Sportovní stupačky L + P CFMOTO
Sportovní zrcátka
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka