Hardrace přední ramena HONDA ODYSSEY JDM
Kategorie:
Honda
Hardrace přední ramena HONDA ODYSSEY JDM
- přímá náhrada za OEM ramena
- uložení tvrzená guma
- sada 2ks (levé, pravé)
- nové, nepoužité
Kód: Q0811
HONDA ODYSSEY JDM 4th RB3/4 2008-2013
HONDA ODYSSEY JDM 3th RB1/2 2003-2008
- přímá náhrada za OEM ramena
- uložení tvrzená guma
- sada 2ks (levé, pravé)
- nové, nepoužité
Kód: Q0811
HONDA ODYSSEY JDM 4th RB3/4 2008-2013
HONDA ODYSSEY JDM 3th RB1/2 2003-2008
Podobné inzeráty
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Prodam zadní spodní originální Skunk2 ramena 3500,-
Přední spodní HardRace 3500,-
Ramena jsou použita 5000km, stav viz foto.
K prodeji/výměně Accorda CL9 s motorem K24 (140kW/220Nm) s manuální 6q převodovkou, výbavou Executive,r.v. 2005,z výroby bodykit Aero + křídlo.Původ ČR, jsem celkově druhý majitel, kilometry jsou ověřitelné,najeto cca.288xxx km.
Výbava klasika:
manuální 6q převodovka
Xenony
Dálka centrál
přední/zadní mlhovky
4x okna v el.
vyhřívaná a el. ovládaná zpětná zrcátka
elektricky ovládané látkové sedačky
duální klimatizace
VSA stabilizační systém
tempomat
šíbr
Premium sound system
Loketní opěrka s přihrádkou
Co bylo měněno:
*Chladič klimatizace Nissens
*Chladič chlad. kapaliny Nissens
*Měněn pravý přední horní čep
*Výměna komplet brzd tj. přední/zadní kotouče + destičky vše od ATE
*Nový držák zadního levého brzdového třmene TRW
*Obroušené brzd. třmeny a natřené červenou barvou
*Nové originální těsnění pod VTEC solenoidem
*Vyčištěn startér, nevracel se, teď OK
*Vyměněna trubka servořízení dole na nápravnici (bolest Accordů 7g, většina ji má sežranou na prach) kupován originální díl
*Nové všechny tlumiče s uložením, dorazy a prachovkama
*Accord je snížen pomocí pružin Eibach
*Nové silnější sportovní stabilizátory od H&R + jejich uložení
*Nové všechny kosti stabilizátorů od 555
*Na zadní nápravě stavitelný ramena HardRace pro nastavení odklonů
*Vyměněn mot. olej Valvoline Max Live 5w40 + olej. filtr Mann
*Nový multiřemen Gates
*Kabinový filtr Mann
*Nové stěrače Denso (flat stěrače nefungovali)
*Seřízené ventilových vůlí
*Maska z modelu TypeS předface
*Červeně podsvícené TypeS budíky
*Plastové ofuky na oknech od ClimAir (žádný hnusný polák Heko)
*Short shift
*Polyuretanové silentbloky na řazení
*Kovová hlavice řazení
*Sportovní pedály
*Bluetooth/HF modul pro originální rádio na přehrání hudby z telefonu (Spotify).
*Mám multifunkční volant z poface Accorda v krásném stavu
*Teď je v Accordu volant ze Civica Ep2/Ep3, je menší a má tlustší věnec, lépe se drží
*Zatmavená okna
*Originální velurové koberečky
*Jiný originální předface dekor "carbon"s velkou přihrádkou pod rádiem.
*V předních mlhovkách LED žárovky, používám jako denní svícení
*V osvětlení SPZ a v obrysových světlech LED žárovky
*V kufru a interiéru LED žárovky
*Červené H znaky
*Nový obal klíče i s tlačítky
*Vystříkané dveře voskem
*Mokrou cestou vytepován komplet interiér
*Originální 18" kola ze Civica 8G TypeR s rok a něco starým pneu Nankang 225/40 (nejsou ve VTP)
*Nové originální rozvody v 260 000km
*Bývalý majitel měnil poloosy
*Obě přední xenonová světla (originál).
*Z eBay nahozený nové sportovní dlouhe sání "CAI"
Co je potřeba udělat:
Oba zadní lemy
Šrouby geometrie zadní nápravy
Loupe se lak na křídle
Z USA je objednán celonerez výfuk Invidia Q300 za 30 000,- (není v ceně vozu,ale je možná nejaka rozumná dohoda).
Vyměním za VTI,TypeR,SwiftSport,MiniCooper apod.
Prodám crx eg2 118kw+ ,r.v.1993,najeto 157xxx km,komplet v elektrice (střecha ,kufr,3x okna)..
Interier
Sportovní sedačky Bride(replika)
Sportovní pásy 4 bod. Takata
Sportovní volant odnimatelný
Kovová hlavice páky type r
Radio pioneer s bloothu ,zesilovač ,repro 7x…
Podvozek
Sportovní štelovatelný podvozek
Tvrdší silentbloky v ramenech
Zadní ramena štelovatelná
Zadní spodní rozpěra
Rozpěra pod předníma blatníkama
Přední spodní rozpěra
Hliníková lišta pod olej.vanou
Al japan racing 8x16 et25
Zadní rozšiřovací podložky
Podvozek vystříkán voskem
Motor
Clean styl
Žádné kabely
3bod.rozpěra
Sáni big tube simota
Svody 4-2-1
Catback
Sportovní chladič
Motorový prostor 3x vrstva červené ,3x vrstva perleti,3x vrstva bezbarvého laku
Vtec spíná 5100ot.
Launch control 4500ot.
Exteriér
Dělaný polep firmou alá falken car
Přední lip
Zadní kapsy nárazníku
Zadní krátké lipy
Zadní rozšiřovací lemy
Zadní křídlo elektricky zvedací
Blinkry boční+zadní diodové
Přední světla čočky led
Blinkry přední jdm
Červené H type r
Auto jsem kupoval od H fanouška z PL co ji měl 9let(ježdeno jen srazy.V zimě nejeté ,garažované.Dovozová stk hotová.S autem se dá odjet i přihlásit na české značky zde.Více po telefonu.Kontrola+servis proběhla v oem Honda Brno.Honda stojí od listopadu v garáži .
Honda Odyssey 3.5 V6 180kw,
-rok výroby - 2006
-najeto 220 tis mil
-již registrováno v ČR
-původ vozu - dovoz EU
-zapsány všechny potřebné výjimky v TP
Výbava:
Dálkově ovládané centrální zamykání, dvouzonová klimatizace, tempomat, elektrické ovládání oken, el.ovládání zrcátek, vyhřívaná sedadla, originální autorádio, držáky za nápoje, ABS, ESP, 2xboční posuvné dveře, multifunkční volant. el.ovládané střešní okno, hagusy a další.
Servis:
Pravidelně servisováno, nedávno provedena celková kontrola, výměna oleje a filtrů.
V srpnu 2022 provedena přestavba na LPG. Nádrž místo rezervy, bez zásahu do interiéru.
Spotřeba cca 2,20 - 2,50Kč / km.
K vozu:
-dvě sady ALU kol
-STK do ledna 2024
-dokumentace Honda
-dokumentace k LPG
-dva klíče
Pro další info nás neváhejte kontaktovat.