Guerilla marketing - kniha
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Podobné inzeráty
800 pages
1992
jako nova
puvodni cena: ~ 2000 Kc
Bovée, Courtland L: Marketing, 1992
Název: Marketing
Autor: Courtland L. Bovée
Autor: John V. Thill
Místo vydání: New York
Nakladatel: McGraw-Hill
Rok vydání: 1992
ISBN: 0-07-006734-1
Počet stran: s.800
Edice, série: McGraw-Hill series in marketing
Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví
Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice
Kategorie: Angličtina / English
Klíčové slovo: A4 formát
Stav: Pěkná originální vazba
Knihy jsou jako nové.
Teorie řízení podklady ke cvičení-Hron, Lhotská, Macák (Česká zemědělská univerzita v Praze 2011)-80Kč
Statistické metody v příkladech-Svatošová, Prášilová (Česká zemědělská univerzita v Praze 2014)-60Kč
Sbírka příkladů z inženýrské ekonomiky a managementu-Botek, Adamec a kol. (Vysoká škola chemicko-technologická v Praze 2004)-200Kč
Guerilla marketing-Levinson (CPRESS 2007)-130Kč
Ninja inovace-Gary Shapiro (Zonerpress 2014)-130Kč
Brána je dokořán-Upton Sinclair část první (Erika 1995)-50Kč
Dračí zuby-Upton Sinclair část druhá (Erika 1992)-50Kč
Knihy jsou ve stavu použitých (čtených):
Společenské vědy v kostce pro střední školy-Zubíková, Drábová (FRAGMENT 2007)-20Kč
Prazákon Přežití v pekelném ráji-Baker (CPI Moravia Books 2009)-50Kč
Os. odběr Praha 7 Holešovice, nebo při platbě předem zašlu za 89Kč na pobočku Zásilkovny.
K prodeji kniha strategický marketing, autor Ludvík Čichovský, rok vydání 2013.
ISBN 978-80-87839-10-2.
Kniha je jako používaná, jako nová.
NOVÁ. Cena 350,- (zahrnuto poštovné/balné). Kniha Logistika pro obchod a marketing pro studium na VŠ či jen tak pro nadšence. Případní zájemci prosím pište na email: elizabeth.pap@ nebo na uvedené tel.číslo.
Hezký den,
nabízím k prodeji odbornou literaturu vhodnou zejména ke studiu na vysoké škole se zaměřením na ekonomiku, podnikání, management. personalistiku atd.
Některé tituly nebyly vůbec použity (PEK, zahraniční obchod atd.), z jiných se čerpalo na zavěrečnou práci.
Zde je soupis:
- Projektový management; Doležal Jan a kolektiv 2016 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-5620-2
- Podniková ekonomika - klíčové oblasti 2018 Taušl Procházková Petra, Jelínková Eva 250,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0689-9
- Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy 3., aktualizované vydání 2017 Scholleová Hana 300,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-271-0413-0
- Zahraniční obchod, Teorie a praxe 2009 Svatoš Miroslav a kolektiv 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-247-2708-0
- Makroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2017 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0251-8
- Mikroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2018 350,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0146-7
- Řízení změn ve firmách a jiných organizacích, Kubíčková Lea, Rais Karel 2012 200,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4564-0
- Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání, Jakubíková Dagmar 2013 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4670-8
Všechny knihy jsou ve velmi hezkém stavu, nepopsané, stránky nejsou přeložené atd. Stav A+.
Preferuji osobní převzetí Brno, Vyškov, ale mohu odeslat i přes Zásilkovnu.