GTB1756vk pro upravu common railu 2.0/1.6
Kategorie:
Tuning
Prodam skoro nové turbo GTB1756vk na svodech 2.0TDI/1.6 TDI common rail. Najelo 20k km v 1.6 TDI 170hp při plnicím tlaku 1.7bar. Prodavam, protože přechazím na jiné auto tak už ho nevyužiju.
POZOR OVALNE PORTY
POZOR OVALNE PORTY

Podobné inzeráty

Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Bmw M modely (diferenciál M210). Pro M3 E9x, E46, E36 (3.2). M5 E61/61, E39, E34. M6 E63. 1M E82. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit. jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Možné dodat jiný stálý převod od Bmw Motorsport, Drexler (3.85, 3.91, 4.10, 4.45, 4.75, 5.28, 5.44 atd.)
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
Drexler Kaaz Cusco drifting Performance

Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Nissan 350Z a 370Z (všechny ročníky). Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Pokud máte VLSD, pro instalaci je potřeba 1x kratší příruba ( +4 300Kč navíc k ceně). Open diff ji nepotřebuje.
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
lsd drift drifting kaaz mfactory cusco quaife drexler

ProRacing Chip Box Digital CR1 je moderní digitální zařízení připojené v motorovém prostoru určené pro vozy s dieselovými motory se vstřikovacím systémem Common Rail.
POUŽITÉ (stáří cca 3 roky)
Osobně jsem jej měl na i30 1.6 crdi a následně na i30 2.0 crdi
šetří palivo a zvyšuje výkon
100% funkční a bezproblémový
Poradím / zapojím a nastavím pokud bude zájem.
Kompletní balení (návod)

Brzdový kit - upgrade pro stávající 310mm zadní brzdy tje Cupra Golf GTI R S3 facelift RS chlazený kotouč ať pro mechanické parkovací brzdy nebo i elektrické tje Superb 3 Kodiaq Passat Arteon.
Kit obsahuje vše pro montáž.
Zadní pár kotoučů 356mm x 22mm
Montážní kit s adaptéry
V případě nechlazených kotoučů se musi nahradit i brzdiče viz moje další inzeráty.
Snadná montáž, ideal pro úpravu v případě předních velkých kitů.

Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Bmw M. M2 F87 a F87N, M3 F80 a F80N, M4 F82 a F82N, M5 / M6 F90 a F06-F13. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
Drexler Kaaz Cusco drifting Performance