Golf I Diesel,vadná spojka.Motor běží.
Kategorie:
Veteráni
Prodám VW golf s doklady evidované na mou osobu.Jsem majitel 22 let.STK + ME propadlé.Doklady NEJSOU v depozitu,pojistka placená. Původní stav bez zásahu kutila.Silná koroze,ke kompletní renovaci nebo na ND.Možná výměna za moto veterána Stadion,Jaweta,Jawa 550 i nekompletní a nepojizdný v předrenovačním stavu.Oboustanný doplatek možný.Nebo koupim vuz bez TP v puvodnim stavu,jen 5 dver.verzi.Inzerát po prodeji mažu.Cena 23.500 kč.Pouze volat.Děkuji
Podobné inzeráty
FORD Transit 2.4D MK1 diesel
Cena po dokončení 350tis
Cena před dokončením 299tis
Po Go karoserie, nové blatníky a lemy, podvozek v top stavu bez koroze, původní motor v Perfektním stavu 2.5Diesel, Vystouplá originál maska a kapota pro diesel, před dokončením renovace, všechny náhradní díly k autu: světla lišty zrcátka atd., Kapota a maska bez barvy, motor běží velmi dobře, auto pojízdný, Nové brzdové potrubí, minibus vhodný na přestavbu jako obytný vuz, camper, obytňák. Spolehlivý vůz a nízká spotřeba. Možnost přihlásit se na veteránské papíry - mohu zařídit.
Nabízím motor ze škody 120 v.č. 440288/2 rok výroby 1986.
Původ motoru:
- demontovám z mého vozu 4.6. 2012 (auto šlo na likvidaci)
- kompletní motor i s chladičem usazem do rámu (aby šel nastartovat)
- naposled motor běžel 28.10. 2016
- pak byl motor protáčen několikrát do roka pouze ručně
- motor stojí v suché netopené garáži
- zájemcům pošlu krátké video ( je z roku 2016) jak motor běží
motor již nevyužiji, prodám nebo jej vyměním za nějaký stabilák, nebo něco jiného
Golf 1 cabrio rok 1982 motor 1.5 53KW, motor běží auto je pojízdné, původní lak, drobná koroze, podlaha prahy ok, k vozu je originální kompletní zánovní střecha v bílé barvě včetně persenik, Golf má originál Německé doklady, lze přihlásit na běžné SPZ nebo veteránské, doprava po dohodě možná.
Prodám nové spojkové lana, bovdeny:
1.064-211335B-1ks-VW Transporter I-150,-
1.237-191335N-1ks-VW Golf II, JettaII, Seat Toledo I-80,-
1.231-191335J-1ks-VW Golf II, Jetta II-100,-
1.381-191335 AB-Seat Toledo I, VW Golf II, Jetta II-200,-
1.528-191335A-1ks-VW Golf II, Jetta II-170,-
1.527-191335-1ks-VW Golf I,II, Jetta I,II-140,-
Pro info kontaktujte
Koupím starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný, přestavěný z motocyklového jawa čz MZ nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Vozidlo se nachází ve Zlíně. Cena 449 000 Kč.
Riley RM Series je tradiční britský vůz, který byl vyráběn od roku 1945 do roku 1955. Byl to poslední model vyvinutý nezávisle výrobcem Riley před sloučením s Austinem za vzniku BMC v roce 1952. Série RM se původně vyráběla v Coventry, ale v roce 1949 se výroba přesunula do továrny MG v Abingdonu. Modely RM byly prodávány jako Riley 1½ litru a Riley 2½ litru.
VNĚJŠÍ STAV
Vozidlo má původní lak s drobnými kosmetickými nedokonalostmi, které k historickým vozidlům svým způsobem patří. Kožená střecha je rovněž původní a v dobrém stavu. Pneumatiky jsou zánovní, chromové části jsou ve skvělé kondici.
Podvozek byl ošetřen proti korozi a zadní pružiny byly temperovány.
VNITŘNÍ STAV
Všechna sedadla a dveřní výplně byly před 30-ti lety přečalouněny vysoce kvalitní kůží. Jsou velmi pohodlné a pevné. Koberečky a tapecíry jsou v dobrém stavu. Dřevěné obložení i palubovka by snesly jemné vybroušení a přelakování, ale není to nutné. Součástí výbavy je úžasné dobové autorádio, které je napájené přes konektor (není zapojeno). Všechny blinkry i světla svítí a původní trafikátory rovněž fungují korektně.
MECHANICKÝ STAV
Chlouba tohoto vozu. Motor běží úžasně, bez klepání, chrastění nebo jiných podivných zvuků a z výfuku nevychází žádný modrý kouř. Drží dobrý tlak oleje a nepřehřívá se. Převodovka řadí naprosto plynule bez skřípání, všechny synchro jsou v dobrém stavu a spojka funguje jak má.
Zadní náprava je tichá a neduní od nápravových ani kolových ložisek. Odpružení vozidla funguje fantasticky i na nerovných cestách a v mnoha ohledech tlumí lépe, než podvozky soudobých vozidel. Spojka prošla generální opravou a je to znát.
Brzdy jsou ve skvělém provozním stavu a auto táhne v přímém směru a ruční brzda drží auto dobře.
DOKUMENTY
Vozidlo je momentálně na britských SPZ a má všechny potřebné dokumenty k řádnému přihlášení v ČR. V případě zájmu můžeme zajistit potřebnou atestaci pro jednodušší přihlášení kdekoliv v ČR.
Krásný vůz bez investic, se kterým můžete ihned začít jezdit. Sen všech milovníků britských vozidel.