inzerce, prodej, prodám, bazar

Gilera 175 Extra Rossa 1958

Kategorie: Veteráni

Prodám tento krásný kousek.
Stroj je po renovaci - je jak nová.
Plně funkční. Motor má krásný chod.
Dovoz z Itálie bez TP.
Určeno na veteránské SPZ.

Raději volat
Cena je pevná
Gilera 175 Extra Rossa 1958
Podobné inzeráty
GTM ROSSA MK2
Prodám kabriolet GTM Rossa, kit car postavený na základu mini. Motor mini 1275ccm. Zadní náhon. Jezdí dobře, potřebuje doladit detaily. Rok výroby 1990.
Karburatory - Jawa -Čz 175 typ 450 -
Karburator 2924 SBD 12- 175/450 Karburator 2924 SBD 17b- 175/450/470 Karburator 2926 SB 12 - 175/450 Karburator 2924 SB 14 - 175/450 Karburátor 2926 SBDb 2759- 175/477 Karburátor 2924 SD11 -ČZ Skůtr čz175,Velorex Karburátor 2924 M 13 Skůtr čz 175. Karburátor 2924 M 11- Jawa 175/356 Dle fo ...
Jawa kyvacka nove původní přední světlo
prodam nove ulozenkove přední světlo na Jawa CZ kyvacka 125 175 250 350 atd.. nebo třeba CZ 175/502 Skutr originální nový díl, včetně patice a žárovek Jawa 500/15 OHC, Jawa ČZ 125/351, Jawa ČZ 150/352, Jawa ČZ 125/355, Jawa ČZ 175/356, Jawa 250/353, Jawa 350/354, ČZ 125/453 (473), ČZ 175/450 (470), Skútr ČZ 175/501, Skútr ČZ 175/502, ČZ 175/505 rikša, přívěsný vozík Druzeta. cena za kus, mám 2ks
Jawa Stadion S11, rok 1958, plně funkční, doklady
Prodám Jawa Stadion S11, rok 1958, plně funkční. Původní dokumenty z koupě nového stroje v roce 1958. Sběratelský kousek.
1958 Cadillac Eldorado Biarritz - víťaz Pasohlávky 2022
1958 Cadillac Eldorado Biarritz - víťaz Pasohlávky 2022 "Best of best". Cadillac Eldorado Biarritz bol najexkluzívnejší a najdrahší sériovo vyrábaný model v roku 1958 v USA, preto bolo vyrobených iba 815 kusov. Pre maximálny komfort a pohodlie je vybavený motorom V8, 6.400 cm3 (390 kubických palcov) s 3 karburátormi a výkonom 355 koní. Eldorado bolo symbolom luxusu a preto výbavou predbehol dobu a konkurenciu o niekoľko desiatok rokov. Hlavný cieľ kládli na pohodlie a komfort posádky. Auto je v kombinácii striebornej metalízy a sivého interiéru, široké 2.1 a dlhé 5.8 metra. Farbené prevedenie : strieborný lesklý lak, čierna strecha a interiér v strieborno-čiernej kombinácii kože. Víťaz "Best of best" - Pasohlávky 2022, Zraz V8 Trnava, BALATONFÜRED CONCOURS D’ELEGANCE a veľa ďalších... Cena EUR. Viac telefonicky.
ČZ 175 501 prase rok 1958 hodinář s TP
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase". V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...). Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet). Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem. Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas... Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby). Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím. Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...). Prosím jen vážné zájemce. Děkuji