Garelli 25 S mini moto 1980
Kategorie:
Veteráni
Prodám Mini motorku značky Garelli, typ 25s . Motor má objem 48 ccm, výkon 1 kw, max rychlost kolem 25 km/h, manuální 2 rychlostní převodovka se spojkou. Je to rok výroby 1980, stav tachometru 8200 km. Pojízdné, Svítí, brzdí. Je k ní německý technický průkaz.
Podobné inzeráty
Na prodej poměrně vzácný moped Mosquito Garelli, rok výroby 1952 s TP. V dobrém předrenovačním a kompletním stavu. Objem motoru 38 ccm.
Kabely zapalování nové.
pasují na 850, 1000, 1100, 1275 Mini, Morris, Leyland, Suits 29d 45d 43d Lucas rozdělovač
Morris Minor Saloon 1.1 (1955 - 1971) 37kW
MG Midget Convertible 1.3 (1964 - 1979) 48kW
Rover Mini Hatchback 1000 (1991 - 2000) 30kW
Rover Mini-Moke Convertible 1.0 (1986 - ) 29kW
Morris Minor Saloon 0.9 (1955 - 1971) 28kW
Morris Minor Estate 1.1 (1962 - 1971) 37kW
Rover Mini Hatchback 1300 (1991 - 2000) 46kW
Austin Mini Hatchback 1000 Mayfair (1958 - 1993) 31kW
Rover Mini Hatchback 1300 (1991 - 2000) 37kW
MG Midget Convertible 1.1 (1964 - 1979) 41kW
Rok výroby 1984 najeto 5.900km ! Moto se musí projít vyčistit karburátor atd... Jedná se o zajímavé moto jediný ks. Dovoz Itálie.
Jezdec a odborný mechanik Vasco Loro stavěl závodní motocykly v 60. letech za použití sériových motorů.
Loro získal světový rekord pro Motobi v roce 1955 v Monze na 250ccm popelnicové kombinaci. Jel na něm sólo, s 60kg závažím v křesle. Získal rekordy třídy na 8 hodin, 500 mil a 1000 km. Stroj byl vystaven v roce 1955 na Milano Motor Fair.
Vasco Loro soutěžil v roce 1971 v Grand Prix 500 ccm na Yamaze.
Jedná se o motocykl tohoto závodníka jeho vlastní stavba jediná svého druhu ! Je zapsán i v Italském TP !!! Moto vhodné pro sběratele nebo pro někoho, kdo chce být originální. K moto je Italský TP, a certifikát italského veterán klubu. Možná i výměna za něco jiného moto, auto, zemědělský, stavební, zahradní stroj atd...
Prodám Yamahu SR500,rok 1978,typ 2J4 jedna z prvních,kdy se začali vyrábět!
Kupoval jsem ji před 7 lety jako nepojízdnou na svůj projekt (cafe racer).
Moto komplet rozebrané a vyměněná hlava válce ( hlava + píst na kontrole v motorárně vše ok)
Další opravy ; Repase předního brzdiče + nový pístek a těsnění, výměna ložisek kyvné vidlice + dorazy,vyčištění karburátoru + nová sada trysky a těsnění, výměna gufer přední vidlice +olej, nové ložiska motoru,gufera + gufírka ventilů a zabroušení sedel ventilů,broušení a stříkání rámu, nádrž obroušená a opraveny nerovnosti + nastříkaná v základu, nová těsnící sada palivového ventilu, nové ložiska krku řízení, nová těsnící sada nádobky a páčky přední brzdy, nové gumové dorazy zadního kola rozety, nový řetěz a další drobné opravy.
Pak se narodila dcera a moto bylo 5 let v garáži. Nyní jsem vyměnil olej (10W50) a projel. Potřebuji místo a hlavně mám už jiné priority, proto moto prodávám jako celek,buď na přihlášení ( německý TP lze přihlásit na bílé spz), nebo na díly. Moto jezdí, svítí, troubí, jen se musí zapojit směrovky a asi nové relé,to už sem neřešil. Rád bych ji předal do dobrých rukou. Moto chytá na nášlápnutí.
Při seriózním jednání jsem ochoten se domluvit na ceně. Více info po tel. když nebudu brát zavolám zpět.