Frekvenční měnič ABB ACH550 1,5kW 3F motor
Kategorie:
Náhradní díly
Frekvenční měnič ABB ACH550-01-04A1-4B055 pro 3 fázové motory do 1,5kW. HVAC. Funkční do poslední chvíle odměny tech.celku. stáří cca 2roky.
K dispozici dva kusy včetně diag. a ovl. panelu.
Mnoho nastavení a komunikačních protokolu.
Měniče pro vytápění, ventilaci a klimatizaci (HVAC) ACH550
Komfort s inteligentní přesností
Náš inteligentní měnič s proměnnými otáčkami je navržený pro úsporu energie a dodávku kvalitního vzduchu a klade zvýšený důraz na ochranu životního prostředí. Omezte náklady efektivní regulací ventilátorů, kompresorů a čerpadel ve vašich budovách a vybudujte tak komerční prostředí, které bere ohled na spotřebu energie. ACH550 poskytuje prověřenou spolehlivost, pružnost a všechny základní komunikační protokoly systémů HVAC (vytápění, ventilace a klimatizace). Je předem naprogramovaný pro několik aplikací včetně: úpravy vzduchu, chladicích věží, chladičů a dalších.
Důležité údaje
Integrovaný protokol BACnet
Interaktivní podpora spouštění
Přizpůsobený software HVAC
Dva zabudované regulátory PID
Hodiny reálného času
Zabudované časové spínače
Zabudovaná regulace harmonických
Původní cena 30tis. Cena 7tis. za kus
K dispozici dva kusy včetně diag. a ovl. panelu.
Mnoho nastavení a komunikačních protokolu.
Měniče pro vytápění, ventilaci a klimatizaci (HVAC) ACH550
Komfort s inteligentní přesností
Náš inteligentní měnič s proměnnými otáčkami je navržený pro úsporu energie a dodávku kvalitního vzduchu a klade zvýšený důraz na ochranu životního prostředí. Omezte náklady efektivní regulací ventilátorů, kompresorů a čerpadel ve vašich budovách a vybudujte tak komerční prostředí, které bere ohled na spotřebu energie. ACH550 poskytuje prověřenou spolehlivost, pružnost a všechny základní komunikační protokoly systémů HVAC (vytápění, ventilace a klimatizace). Je předem naprogramovaný pro několik aplikací včetně: úpravy vzduchu, chladicích věží, chladičů a dalších.
Důležité údaje
Integrovaný protokol BACnet
Interaktivní podpora spouštění
Přizpůsobený software HVAC
Dva zabudované regulátory PID
Hodiny reálného času
Zabudované časové spínače
Zabudovaná regulace harmonických
Původní cena 30tis. Cena 7tis. za kus
Podobné inzeráty
Ahoj, kdyby měl někdo zájem prodám nový frekvenční měnič, použité spínané zdroje.
Frekvenční měnič Lenze SMD Single Phase 200/240v 0,25kW ESMD251X2SFA - Nový - Cena 14 000,-
Phoenix Contact QUINT-PS-3X400-500AC/24DC/20A - Cena 5000,-
Weidmuller Power Supply 250W 24V 10A - Cena 2500,-
Frekvenční měnič
Prodám nefunkční frekvenční měnič Lenze i550 s komunikačním modulem na náhradní díly
Nový originální díl Garett
Určeno pro vozy:
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: leden 1996 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok: ledna 1997 do června 2001 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Audi A3 1,9 TDI ( 8L )
Rok : leden 2000 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Ford Galaxy 1.9 TDI
Rok výroby: 04 2000 -srpen 2006 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Alhambra 1.9 TDI
Rok výroby: od ledna 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Cordoba 1.9 TDI
Rok výroby: od června 2000 Motor: AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2005 Motor: ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Seat Leon 1.9 TDI
Rok : červen 2000 až leden 2005 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2003 Motor: ALH
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Seat Toledo II 1.9 TDI
Rok : leden 1999 až leden 2004 Motor : AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 1997 až leden 2007 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Škoda Octavia I 1.9 TDI
Rok: leden 2000 až leden 2007 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Beetle 1.9 TDI
Rok : leden 1998 až červen 2004 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: 08 1997 až červen 2005 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až červenec 2001 Motor : ALH / AHF / AJM / AUY
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ATD / ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 74 kW
Volkswagen Bora 1.9 TDI
Rok: května 2000 do května 2005 Motor: ASV
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: srpen 1997 až prosinec 2003 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 66 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok: říjen 1997 -prosinec 2002 Motor : ALH / AHF
Kapacita: 1896 ccm
Výkon: 81 kW
Volkswagen Golf IV 1.9 TDI
Rok výroby: 11 1999 až prosinec 2003 Motor : AUY / AJM
Kapacita: 1896 ccm
Výkon : 85 kW
Zpět na výpis
Prodám Motor FORD EcoBoost 1.0 komplet repas 0km
Předchozí obrázekNásledující obrázek
6 fotografií
Cena: Dohodou
Prodám Motor EcoBoost 1.0 na FORD Oprava, Repas, Generálka motoru
Motor po kompletní generálce najeto 0KM písemná záruka 6 měsíců
Kód motoru
SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1JC SFJA SFJB SFJA SFJB M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA M2DA M1DA S2DA SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD SFCA SFCB SFCC SFCD M1DD M1JJ M2DC
Motor na FORD B-MAX (JK)
Motor na FORD B-MAX Van
Motor na FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Motor na FORD C-MAX II Van
Motor na FORD ECOSPORT
Motor na FORD FIESTA VI
Motor na FORD FIESTA VI Van
Motor na FORD FOCUS III
Motor na FORD FOCUS III Cassone / coda spiovente
Motor na FORD FOCUS III Cassone / Furgonato / Promiscuo
Motor na FORD FOCUS III Tre volumi
Motor na FORD FOCUS III Turnier
Motor na FORD GRAND C-MAX
Motor na FORD GRAND C-MAX Van
Motor na FORD TOURNEO COURIER Kombi
Motor na FORD TRANSIT COURIER Furgonato
Motor na FORD TRANSIT COURIER Kombi
Prodám tyto motory:
Ford Focus 1.8TDDI 66kw motor
Prodám turbo na Ford Focus 1,8 tddi turbo 2500kč, klimakompresor 800kč, servočerpadlo servo 800kč.
Citoren Saxo motor 1.5D
Prodám motor na Peugeot 106 1,5 D . Starší typ. Cena 4000kč je za motor i čerpadlem, čerpadlo Lucas DPC R8443B971B, Převodovka 1500kč.
Opel Zafira 2.0 cdti 60kw motor X20DTL
Prodám motor vymontovaný z Opel Zafira 2.0 TD 60kw X20 DTL . Cena za holý motor je 5000kč, zánovní turbo Garrett 90531518 4000kč. Převodovka 3000kč. Alternátor 0124415005 90561168 1000kč. Motor vhodný do Astra G, Vectra B, Zafira MK1.
Ford Escort motor 1.6 16V L1H XC14
Prodám motor vymontovaný z Escorta . L1HXC14. Cena za motor jak je na fotce je 2000kč.
Motor 1.9tdi 81kw vytažený z Audi A4(Passat B5). Podélný Motor má čerpadlo a vstřiky, cena je 7000kč.
1.9tdi 66kw motor z audi a4 a Passat B5 (2kusy) podélný motor, jeden motor má pouze vstřikovací čerpadlo a druhý jen vstřiky, cena je 4500kč kus.
1.9tdi motor z VW Transporter T4
Na motoru je čerpadlo a vstřiky, cena je 6000kč
Turbo Garrett 028145703D 454001-1 WC2056F - 2000kč
Turbo 028145 - 2500kč Vhodný do VW Passat B4 B5, Audi 80 A4, golf III 3, vento, seat Ibiza.
Citroen Xantia Evasion Peugeot 307 406 806 2.0hdi
Cena holého motoru RHS 3000kč. Cena motoru RHZ je 2500kč.
Motor 1.9TD Fiat Tipo,Tempra Ducato, cena je 2000kč
Prodám měnič pro řízení až 30kW motoru (400V) DELTA VFD300CP43B-21.
Plně funkční. Kupován cca před rokem, zapojen na pár hodin v provozu a poté vyřazen z důvodu nevhodné koncepce pohonu.
Mohu nastavit dle vaší aplikace, případně i zapojit.
Možnost odpočtu DPH. Osobní převzetí Brno.
******************
Vektorové řízení bez zpětné vazby nebo skalární řízení U/f Volba režimu Normal / Light Duty
Výstupní frekvence do 600Hz (do 75kW) Nosná frekvence do 15kHz (do 18,5kW) Ovládání více čerpadel jedním měničem
Přetížitelnost 120% jmenovitého proudu po dobu 1 minuty, v režimu Normal Duty navíc 160% po dobu 3 sekund
PID regulace s funkcí spánku Autotuning (rotační i statický)
Zabudované PLC s 10000 kroky Možnost připojení PTC od motoru
Odnímatelná klávesnice s grafickým monochromatickým displejem, připojitelná
s pomocí ethernetového kabelu, použitelná jako jednoduchý textový panel s krytím IP56, možnost kopírovat nastavení měniče i program PLC
Komunikace RS-485 s protokolem Modbus ASCII / RTU, BACnet
Možnost použití komunikačních karet EtherNet/IP, Modbus TCP, CANopen, PROFIBUS-DP, DeviceNet - slot 1
Vyvedené svorky jednosměrné sběrnice a integrovaná brzdná jednotka (do 30KW) 10 digitálních přepínatelných vstupů NPN / PNP
1 napěťový +10 / -10V a 2 volitelné napěťové / proudové analogové vstupy 1 spínací a 2 spínací i rozpínací relé výstupy
1 napěťový a 1 napěťový / proudový analogový výstup Vstup bezpečného odpojení
Možnost rozšíření I/O s pomocí volitelné karty - slot 2
Odnímatelná svorkovnice pro jednodušší výměnu měniče Standardní provedení IP20 / NEMA1