Fotografické publikace.
Kategorie:
Hobby, odborné knihy
Prodám tyto knihy. Cena dohodou.
Josef Sudek.
Koudelka - Deníky.
Časopisy Temnokomorník, Analog
A další..
Josef Sudek.
Koudelka - Deníky.
Časopisy Temnokomorník, Analog
A další..
Podobné inzeráty
Prodám první díl fantastické publikace autora Stephena Newburyho Auta: Design pro nové tisíciletí od vydavatelství Knižní Klub. Stav nové knihy. PC: 1.390,-
Popis:
Poslední modely prestižních autosalonů l Nejnovější designové trendy l Světové značky a modely od A do Z l Nové tendence v uspořádání interiéru i exteriéru l Kresby funkcí motorů, designérské návrhy l Důležité technické a výkonnostní údaje l Medailony nejslavnějších designérů l Kompletní slovník automobilových výrazů l Aktuální seznam světových autosalonů l Přes 800 barevných fotografií Publikace poutavě přibližuje na 130 nových typů automobilů, zdůrazňuje stylovou inovaci a charakterizuje modely prostřednictvím technických specifikací. Jde o nejpřehlednější a nejobsažnější roční přehled nových trendů automobilového designu na světě. Váz., 288 stran, 24,5 x 28,5 cm, celobarevná publikace
Cena: 700 Kč
pevná vazba, 287 stran, perfektní stav (jako nová)
V knize naleznete více jak 400 ilustračních fotografií, přes 100 kreseb, grafů a několik desítek tabulek pro pohodlné nalezení všech relevantních informací. Kromě konkrétního a detailního popisu všech funkcí DSLR získáte i podrobného průvodce nákupem objektivů, blesků a dalšího příslušenství. Vše je zaměřeno na využití těchto informací ve vlastní fotografické praxi, proto je knihu možné číst i jako fundovaný výklad základních pravidel fotografické práce. 7. vydání obsahuje aktualizované informace zejména z oblastni digitální fototechniky, která se rychle vyvíjí a proměňuje. Zejména se však můžete těšit na oddíl Perspektiva a kompozice, který srozumitelně uvádí do této problematiky, jež je klíčová pro každou fotografickou tvorbu. Kniha je přehledně členěna do následujících oddílů:Jak DSLR pracujeObjektivyExpoziceOstření a hloubka ostrosti Práce s bleskemBarva a vyvážení bíléZpracování obrazuPříslušenství DSLRPerspektiva a kompozice
Ponúkam na predaj katalóg Kamery obskury – fotografické prístroje z rokov 1840 – 1940.
Ide o katalóg zbierky fotoaparátov Národného technického múzea v Prahe. Autorom katalógu je Jiří Janda a v roku 1982 katalóg vydalo nakladatelství dopravy a spoju Praha.
Katalóg má brožovanú obálku a 303 strán. Stav – mierne opotrebovaný, ale kompletný, nepoškodený.
Prodám knihu fotografické přístroje 1840-1940, Kamery Obskury. Mírně poškozená. Mohu poslat přes Zásilkovnu na dobírku nebo osobní předání v Hradci Králové (po dohodě na více místech v ČR).
Nabízím tuto knihu ve velmi hezkém stavu.
Praha ve fotografii Karla Plicky - výbor jeho díla ve Fotoměřickém ústavě v Praze v letech 1939-1940
Klasické, světově proslulé dílo národního umělce přibližuje v neopakovatelných, mistrně volených detailních i panoramatických záběrech krásu pražských stavebních památek. V úvodu podává Z. Wirth stručný nástin architektonického vývoje Prahy.
V letech 1937–1939 působil na filmovém oboru Školy umeleckých remesiel v Bratislavě. Mezi lety 1939–1945 pracoval ve Státním fotoměřickém ústavu s náplní fotografické dokumentace Prahy. V knize Praha ve fotografiích K. P. (1940) nachází v nadčasovém monumentalizujícím pohledu harmonii a krásu v architektonických klenotech minulosti; publikace zároveň výrazně posilovala národní povědomí v době okupace. I dva filmové dokumenty z let války (Věčná píseň a Barokní Praha) poukazují na sílící zájem o architekturu. V květnu 1945 se Plicka vrátil do Bratislavy. Stal se předsedou Slovenskej filmovej spoločnosti a natočil dva publicistické dokumenty. V návaznosti na své předchozí pedagogické a organizátorské zkušenosti se podílel spolu s Antonínem Martinem Brousilem a Jaroslavem Boučkem na založení FAMU – Filmové fakulty AMU v Praze, otevřené v listopadu 1946. Stal se prvním děkanem této školy a mimořádným profesorem pro obor kompozice filmového obrazu. Pro zrakové potíže fakultu opustil ve školním roce 1949–1950 a tím zakončil práci v kinematografii.
Karel Plicka fotografoval obvykle se stativem na formáty 6 × 9 až 10 × 15, bez optických a laboratorních triků. Pro pohybové scény později používal praktisix. Snímky Karla Plicky jsou plně realistické, nestavěné na efektu mimořádnosti, náhodnosti, prchavého dojmu. Jsou zbaveny nepodstatných složek (nap. i projevů současného života), aby tak působily hodnotnějším a trvalejším dojmem, nezávislým na konkrétním čase. Plicka hledal trvalost, dokonalost, harmonii i sounáležitost. Se svými znalostmi, zaujetím i osobitým estetickým cítěním vytvořil nezaměnitelný autorský rukopis. Opíral se o klasická kompoziční pravidla, čekal na ideální světelné podmínky. Ústředním tématem jeho díla by člověk jako nositel lidových tradic. Tuto základní hodnotu obohacovalo téma architektury jako dědictví minulosti a přírody jako životodárné síle, obklopující člověka. Plicka rozvinul osobitým způsobem tradiční téma národních dějin a lidové tradice v nových výrazových prostředcích – fotografii a filmu. Programově heroizoval prostého člověka a lidovou kulturu. Uplatňoval zkušenosti z několika oborů ve vzájemně se obohacujících vztazích. Jeho přínos československé fotografii je zcela mimořádný. Ve slovenské Blatnici bylo roku 1988 otevřeno jeho muzeum.