Fosti F51 Sport od 15 let
Kategorie:
Cestovní motocykly
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven předními kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle sportovní styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače sportovních strojů .Fosti F51 Sport 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro pohodlnou jízdu po městě tak i mimo něj,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor,přední odpružení SHUN nebo ledkové poziční světla na boku motocyklu , jen vkusně doladila celý sportovní styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 2210 mm,šířka 870mm a výška 1250mm. Váha motocyklu 138kg včetně náplní.
Podobné inzeráty
Krásná motorka od 15 let manuál s řízením i na řidičák na auto B nebo AM od 15 let.motorka je nová záruka a servis zajištěn .navíc dokážu na na splatky bez akontace.
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti Caffe o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.záruka 2 roky.Mam i v černé barvě.
Uznejte sami, že tenhle retro styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače strojů ze šedesátých let a nebo třeba také ty, který by chtěli mít ve své garáži motocykl, se kterým vyrazí do města na kávičku. Fosti Caffe 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro městské motocykly,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor, stylová zpětná zrcátka nebo průhledné nádobky pro brzdovou kapalinu , jen vkusně doladila celý retro styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 1970mm,šířka 750mm a výška 1120mm. Váha motocyklu 120kg včetně náplní.
Fosti Caffe o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle retro styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače strojů ze šedesátých let a nebo třeba také ty, který by chtěli mít ve své garáži motocykl, se kterým vyrazí do města na kávičku. Fosti Caffe 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro městské motocykly,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor, stylová zpětná zrcátka nebo průhledné nádobky pro brzdovou kapalinu , jen vkusně doladila celý retro styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 1970mm,šířka 750mm a výška 1120mm. Váha motocyklu 120kg včetně náplní.
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti Caffe o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle retro styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače strojů ze šedesátých let a nebo třeba také ty, který by chtěli mít ve své garáži motocykl, se kterým vyrazí do města na kávičku. Fosti Caffe 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro městské motocykly,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor, stylová zpětná zrcátka nebo průhledné nádobky pro brzdovou kapalinu , jen vkusně doladila celý retro styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 1970mm,šířka 750mm a výška 1120mm. Váha motocyklu 120kg .Nová se zárukou 2 roy možno na splátky.
Bonusová výbava:
Sportovní sedlo jezdce CFMOTO
Sportovní stupačky L + P CFMOTO
Sportovní zrcátka
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Bonusová výbava:
Sedlo spolujezdce cfmoto
Padací protektory RDMoto
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kde testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
CFMOTO 800MT Sport
Motor: Řadový dvouválec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 799 ccm3
Vrtání x Zdvih: 88 x 65,7 mm
Komprese: 12.7: 1
Řízení motoru: Elektronické vstřikování a řídící jednotka Bosch
Převodovka: Manuální, 6 rychlostí
Spojka: V olejové lázni, s možností prokluzu - "antihoppingová"
Odpružení: Plně stavitelné KYB (Jap), přední Upside-down vidlice - 160 mm zdvih, zadní Monoshock - 150 mm zdvih
Brzdy: J. Juan (Španělsko) Přední dvojitá kotoučová 320 mm radiální, 4pístkové třmeny, zadní 260 mm
ABS: Continental, náklonové
Ráfky: ALU, 19MT (p), 17MT (z)
Pneumatiky: Maxxis Maxxventure MA1: Přední: 110/80 R19 Zadní: 150/70 R17
Délka: 2234 mm
Šířka: 853 mm
Výška: 1277 mm
Výška sedáku: Maximálně 825 mm
Světlá výška: Minimálně 190 mm (dle nastavení stroje a nákladu)
Nádrž: 19 l
Pohotovostní hmotnost: 231 kg
Sebevědomí, atraktivita funkčnost, moderna. To jsou atributy designu rakouské společnosti Kiska Design, která se podílela na designu množství produktů, které přinášejí radost a nadšení majitelům po celém světě. Osobitá linka předního LED světlometu, navazující větrný štít, integrované přídavné světlomety a klasická silueta přinášejí tyto prvky do designu CFMOTO 800MT.
Díky spojení společností CFMOTO a KTM do společného výrobního závodu jedete na moderním stroji, kde jedním ze základních stavebních kamenů je dvouválcový řadový motor LC8 799cm3. Při plnění emisní normy Euro5 máte k dispozici výkon 91 koní a kroutící moment 75 Nm. Ve vysokých otáčkách motor disponuje výrazně sportovním charakterem, který vaši cestu promění v emocionální zážitek. Vyvážený průběh kroutícího momentu ve středních otáčkách dokáže zklidnit jízdu a nechá vás vychutnat místa, která objevujete a nebo s rozvahou zvládat veškeré nástrahy města. Úspornost motoru znamená, při objemu nádrže 19l, dojezd, až 400 km. Díky možnosti zvolit si režim motoru RAIN, nebo SPORT, máte k dispozici vždy takovou odezvu, jakou potřebujete. Plně stavitelný podvozek japonské značky KYB je přirozenou oporou, nad kterou nebudete přemýšlet, bez rozdílu, zdali zdoláváte dálniční kilometry, nebo objevujete místa mimo hlavní cesty. Širokým rozsahem nastavení se CFMOTO 800MT přizpůsobí všem jezdcům a prostředí, ve kterém se pohybují. Veškeré údaje důležité pro bezpečnost a cestovní komfort jsou zobrazovány na barevném TFT displeji 7”.
Jen motor a podvozek nemohou být kompletním celkem. Proto byly použity komponenty a prvky, jako brzdy J. Juan, ABS Continental, motomanagement Bosch, tempomat, antihoppingová spojka, padací rámy, mlhová světla, výškově stavitelný větrný štít, které dohromady tvoří cestovatele, jakým CFMOTO 800MT Sport je.
Možností, jak CFMOTO 800MT dále přizpůsobit požadavkům konkrétního jezdce, jsou prvky rozšiřující výbavy, jako je například sada originálních hliníkových boxů