inzerce, prodej, prodám, bazar

Fosti F51 sport 50ccm

Kategorie: Silniční motocykly

Prodám Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI .Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B. . Podobné jako Honda CBF …
Moto je v záruce úplně nové .
Fosti F51 sport 50ccm
Podobné inzeráty
sportovní motorka od 15 let Fosti 50
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven předními kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Nová záruka 2 roky možno na splátky od 555kč/mesicneMotor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B. Uznejte sami, že tenhle sportovní styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače sportovních strojů .Fosti F51 Sport 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro pohodlnou jízdu po městě tak i mimo něj,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor,přední odpružení SHUN nebo ledkové poziční světla na boku motocyklu , jen vkusně doladila celý sportovní styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg. Rozměry motocyklu: délka 2210 mm,šířka 870mm a výška 1250mm. Váha motocyklu 138kg včetně náplní.
sportovní motorka od 15 let Fosti 50
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven předními kotoučovými brzdy pro větší bezpečnostMotorka je nová se zárukou možno na splatky od 555kč mesične..Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B. Uznejte sami, že tenhle sportovní styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače sportovních strojů .Fosti F51 Sport 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro pohodlnou jízdu po městě tak i mimo něj,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor,přední odpružení SHUN nebo ledkové poziční světla na boku motocyklu , jen vkusně doladila celý sportovní styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg. Rozměry motocyklu: délka 2210 mm,šířka 870mm a výška 1250mm. Váha motocyklu 138kg včetně náplní.
Motorka Fosti F51, ŘP B, od 15 let
Prodám motorku Fosti F51, rv 2022, najeto 1000 km, nepadená, nebouraná, je nová, má servisní knihu, v záruce do května 2024, jsou k ní dva klíče, má ukazatel zařazené rychlosti na display. Spotřeba 1,6/100. 50 ccm, ale je možnost ji po uplynutí záruky nechat zvýšit výkon přímo u prodejce, teď by to šlo taky, ale zrušila by se tím záruka. Lze řídit od 15 let a nebo s ŘP skupiny B. Prodej z důvodu přechodu na silnější, koupila jsem ji na zkoušku. PC 47.000 Kč. Prodám za 35.000 Kč, ale jsem ochotna něco slevit. K vidění kousek od Lysé nad Labem.
Motorka Fosti F51 r.2022 50ccm
Motorka má najeto 692 km ideální na ježdění po městě například do práce/školy spotřeba 1.6l/100km. Na motorce aktuálně vyměněn olej a připravena na nového majitele. Obsahu 50ccm se vstřikováním paliva EFI, bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený motor o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min. Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5. Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Beta RR50 / RK6 SM
Dobrý den, prodám mého motarda Betu RK6, 2t Uděláno: komplet motor: ložiska, gufera, ojnice, těsnění, nikasil, pístní sada, vycentrování kliky + oprava ploch na kuželech, nový stator, nová cdi jednotka. Komplet předělaná elektrika (udělána na baterku pod sedadlem, dobíjená motorkou, pomocí regulátoru, nová světla (H4 v předu, led parkovačka, led flow blinkry, led kontrolky na budíku, led v zadu ( brzda, spz, obrys), přídavná led dálková světla), ukazatel napětí dobíjení, upravená přední brzda, takže brzdové svetlo ukazuje i při brzdění přední brzdou. Nový rychlopal (domino 90°), nové gripy, nové ovladače, nová zadní pneu, nova kompletní řetězová sada AFAM. Nové brzdové destičky v zadu (přední nebylo potreba měnit. Nové na předek přidám k moto). Větší karburátor Mikuni, nový vzduchový filtr, nová příruba karburátoru. Motorové díly byly dělaný u pana Oulehly (válec posílal na Nikasil do Holandska). Motor je 2t, vodou chlazený, licencovaný KTM z modelu SX65 s obsahem 50ccm. K moto spousta náhradních dílů. Možno řídit s ŘP. Sk. B, AM Cenová představa 45000,- . Dohoda možná na místě. Důvod prodeje - přechod na vyšší obsah. KTM EXC, KTM SX, Beta RR, SM, Supermoto, 2t, 50ccm