Fosti F51 sport 50ccm
Kategorie:
Silniční motocykly
Prodám Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI .Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B. . Podobné jako Honda CBF …
Moto je v záruce úplně nové .
Moto je v záruce úplně nové .
Podobné inzeráty
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven předními kotoučovými brzdy pro větší bezpečnost.Nová záruka 2 roky možno na splátky od 555kč/mesicneMotor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle sportovní styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače sportovních strojů .Fosti F51 Sport 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro pohodlnou jízdu po městě tak i mimo něj,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor,přední odpružení SHUN nebo ledkové poziční světla na boku motocyklu , jen vkusně doladila celý sportovní styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 2210 mm,šířka 870mm a výška 1250mm. Váha motocyklu 138kg včetně náplní.
Nádherný a skvěle do detailu zpracovaný stroj Fosti F51 Sport pro mladé závodníky o obsahu 49 ccm se vstřikováním paliva EFI vybaven předními kotoučovými brzdy pro větší bezpečnostMotorka je nová se zárukou možno na splatky od 555kč mesične..Motor roky prověřený a bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený vycházející z koncepce Honda o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min.Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5 ,manuální převodovka.Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
Uznejte sami, že tenhle sportovní styl vystihla společnost Fosti velmi vkusně a decentně a rozhodně osloví všechny vyznavače sportovních strojů .Fosti F51 Sport 50 EFI má na předku obuté 17-palcové kolo a jako bačkorky si zvolil pneumatiky určené právě pro pohodlnou jízdu po městě tak i mimo něj,velikost zadních kol je 110/80-17 . Černý motor,přední odpružení SHUN nebo ledkové poziční světla na boku motocyklu , jen vkusně doladila celý sportovní styl tohoto motocyklu.Velmi příznivá je i spotřeba stroje udávaná 1,6 l / 100km.Maximální zatížení 150kg.
Rozměry motocyklu: délka 2210 mm,šířka 870mm a výška 1250mm. Váha motocyklu 138kg včetně náplní.
Prodám motorku Fosti F51, rv 2022, najeto 1000 km, nepadená, nebouraná, je nová, má servisní knihu, v záruce do května 2024, jsou k ní dva klíče, má ukazatel zařazené rychlosti na display. Spotřeba 1,6/100.
50 ccm, ale je možnost ji po uplynutí záruky nechat zvýšit výkon přímo u prodejce, teď by to šlo taky, ale zrušila by se tím záruka. Lze řídit od 15 let a nebo s ŘP skupiny B.
Prodej z důvodu přechodu na silnější, koupila jsem ji na zkoušku.
PC 47.000 Kč.
Prodám za 35.000 Kč, ale jsem ochotna něco slevit.
K vidění kousek od Lysé nad Labem.
Motorka má najeto 692 km ideální na ježdění po městě například do práce/školy spotřeba 1.6l/100km. Na motorce aktuálně vyměněn olej a připravena na nového majitele. Obsahu 50ccm se vstřikováním paliva EFI, bezproblémový čtyřtaktní vzduchem chlazený motor o výkonu 2,6 HP při 7000ot/min. Motor plní nejnovější emisní normu Euro 5. Tento motocykl můžete řídit s řidičským oprávněním od 15 let nebo s řidičským oprávněním na auto sk.B.
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Dobrý den, prodám mého motarda Betu RK6, 2t
Uděláno: komplet motor: ložiska, gufera, ojnice, těsnění, nikasil, pístní sada, vycentrování kliky + oprava ploch na kuželech, nový stator, nová cdi jednotka. Komplet předělaná elektrika (udělána na baterku pod sedadlem, dobíjená motorkou, pomocí regulátoru, nová světla (H4 v předu, led parkovačka, led flow blinkry, led kontrolky na budíku, led v zadu ( brzda, spz, obrys), přídavná led dálková světla), ukazatel napětí dobíjení, upravená přední brzda, takže brzdové svetlo ukazuje i při brzdění přední brzdou. Nový rychlopal (domino 90°), nové gripy, nové ovladače, nová zadní pneu, nova kompletní řetězová sada AFAM. Nové brzdové destičky v zadu (přední nebylo potreba měnit. Nové na předek přidám k moto). Větší karburátor Mikuni, nový vzduchový filtr, nová příruba karburátoru. Motorové díly byly dělaný u pana Oulehly (válec posílal na Nikasil do Holandska). Motor je 2t, vodou chlazený, licencovaný KTM z modelu SX65 s obsahem 50ccm. K moto spousta náhradních dílů.
Možno řídit s ŘP. Sk. B, AM
Cenová představa 45000,- . Dohoda možná na místě.
Důvod prodeje - přechod na vyšší obsah.
KTM EXC, KTM SX, Beta RR, SM, Supermoto, 2t, 50ccm