Ford T Doktorske kupe 1919
Kategorie:
Veteráni
Ford T Doktorske kupe r.v. 1919 vuz dovezen z usaa častečne renovavan cca pred 20 lety . Pojizdne a funkčni auto cena 699000.-
Podobné inzeráty
1979 Ford Thunderbird 5.8L V-8 - model s 2dveřovou karoserií kupé s pevnou střechou a V-8 5766 cm3 / 351,9 cui, 111 kW / 151 PS / 149 hp - vůz je ve výborném technickém stavu, Luxusní kupé. stav 1A, Původní krásný lak, motor plně funkční, po výměně oleje a filtrů, připraven na sezonu, podvozek ve výborném stavu. Chromové díly ve výborném stavu , radio originální funkční i s anténou. veteránský skvost. Vše plně funkční, telefon na majitele . O ceně se dá jednat po osobní prohlídce vozidla. Více foto mohu zaslat. Další vozy které mám k prodeji jsou také k vidění viz poslední foto nebo na objednávku, vůz vám rád vyhledám a dovezu
V pěkném stavu, plně pojízdná, v zavazadlovém prostoru pod gumovými pláty mírná koroze. Interiér v pořádku bez nutných nákladů. Doklady na přihlášení.
Značka: Lancia
Model: Flavia
Typ: 2000 kupé
Karoserie: Kupé
Palivo: Benzín
Převodovka: Manuální
Pohon: Přední
Rok: 1971
Najeto: 70 608 Km
Výkon: 84 kW (114 koní)
Objem: 2000 ccm
Krásný veterán z USA , r.v. 1973, objem 5800 ccm V8 , najeto pouze 70 000 km, vůz je ve výborném technickém stavu, Velké luxusní kupé. stav 1A. Původní lak, drobné vady laku odpovídající stáří vozu, motor plně funkční, po výměně oleje a filtrů, připraven na sezonu, podvozek v dobrém stavu. Chromové díly ve výborném stavu , radio originální funkční i s anténou. Legenda ve své době, veteránský skvost. Vše plně funkční, telefon na majitele. O ceně se dá jednat po osobní prohlídce vozidla. Více foto mohu zaslat. Toto vozidlo je již prodané. Další vozy které mám k prodeji jsou také k vidění viz poslední foto nebo na objednávku
Prodám knihu Škoda 1000MB až 110R Kupé - opravy, seřizování a údržba svépomocí. Mario René Cedrych / Břetislav Štilec . Počet stran 312. Jazyk: česky. II. vydání - 1973 . Obsahuje informace o vozidlech Škoda 1000MB , 1000MBX , 1000MBG , 1100MB , 100L , 110L , 110LS , 110R . Stav viz. foto, zachovalé, kompletní. Evidenční číslo 36. Více foto zašlu na e-mail. Možné osobní převzetí v Plzni nebo v případě platby předem na účet zašlu poštou nebo zásilkovnou. Cena 300kč.
- Rok vyroby 1983.
- Veteranska testace.
- Puvodne 1.6 karburator + 4q prevodovka, nedavno osazen vetsi motor 1.8 + 5q prevodovka, oboje ve velmi dobrem stavu. Puvodni agregaty normalne funkcni a jsou k autu.
- Najeto dle tacho 216t km. Dodelany orig. otackomer namisto hodin.
- STK do 21.11.2021.
- Pred casem opiskovane napravy v praskovem laku se zakladem, silentbloky Lemforder, plynokapalinove tlumice Kayaba. Od te doby najeto nula nula nic.
- Faltdach z Renaultu Twingo, fantasticka vec na leto. Zbyva okolo nej dodelat stropnici, puvodni stropnice v hezkem stavu k autu.
- Tu a tam postupne bylo neco maleho vyvareno {typicky treba kolem hrdla nadrze - uchyceni na podbeh co shnije na vsech}, dutiny vystrikane, nyni bez zavazne koroze, ale nejaka mista se samozrejme najdou. Dlouhodobe parkuje pod strechou.
- Velka hromada nahradnich dilu k autu.
- 3dverovych kupe je zdaleka nejmene.
- Mame ho v rodine poslednich cca 20 let, prodej z duvodu nevyuziti.
- Jednoduchy spolehlivy snadno opravovatelny veteran, ktery je mozno ihned provozovat tak jak je bez nutnych investic a teprve prubezne tu a tam neco vylepsovat dle chuti, casu a nalady. Vsechno je mechanicke s minimalnim mnozstvim jakekoliv elektroniky, rizeni bez posilovace, ...
Prosim jen vazni zajemci a pouze volat!!
VW kupé
Značka: Ferrari
Model: Ostatní modely
Typ: F412 V12
Karoserie: Kupé
Palivo: Benzín
Převodovka: Automatická
Poháněná kola: Zadní
Barva: černá
Rok výroby: 1989
Najeto: 118 000 Km
Výkon: 250 kW (340 koní)
Zdvihový objem: 4943 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1805 Kg
Maximální rychlost: 250 Km/h
Zrychlení 0-100: 8.3 s
Investiční 12 válec se vším všudy, avšak rovněž projekt na dokončení renovace. Velice vzácný vůz s karosérií 2+2 a jeden z prvních vozů v "novodobé" historii Ferrari s motorem pod přední kapotou. Ferrari 412 z druhé poloviny osmdesátých let dvacátého století je poslední evolucí dvoudveřového a plně čtyřmístného kupé 365 GT4 2+2, jehož premiéra se odehrála již v roce 1972 na autosalonu v Paříži. Poměrně ostré linie karoserie, které sice nepostrádaly styl a eleganci, ale zároveň příliš neladily s tvary ostatních vozů Ferrari, nabízených ve stejném období byly důvodem, proč bylo Ferrari 365 GT4 2+2 řadu let vnímáno jako jeden z nejméně typických zástupců své značky.
Vůz je pojízdný, motor jde čistě, automatická převodovka řadí.