FEBI Ložisko uložení tlumiče FB 38308
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám ložisko uložení tlumiče
Vnitřní průměr 13,0 mm
Vnější průměr 109,0mm
Materiál: Guma / kovový
Vhodný pro model: Abarth - Grande Punto 1.4, Punto Evo 1.4, Punto 1.4,
Alfa Romeo - Mito (995), Fiat- Grande Punto Van (199),Grande Punto (199), Punto (199), Lancia- YPSILON (842), YPSILON (313)
Vnitřní průměr 13,0 mm
Vnější průměr 109,0mm
Materiál: Guma / kovový
Vhodný pro model: Abarth - Grande Punto 1.4, Punto Evo 1.4, Punto 1.4,
Alfa Romeo - Mito (995), Fiat- Grande Punto Van (199),Grande Punto (199), Punto (199), Lancia- YPSILON (842), YPSILON (313)
Podobné inzeráty
Větší ložisko ZKL 1206 - dvouřadé, výklopné 150 Kč
- vnější průměr 62 mm
- vnitřní průměr 30 mm
- šířka 16 mm
Menší ložisko, nevýklopné 100 Kč
- vnější průměr 35 mm
- vnitřní průměr 17 mm
- šířka 10 mm
Dvouřadé kuličkové ložisko 1206 ZKL je konstrukčně shodné s jednořadým kuličkovým ložiskem. Vyznačuje se hlubokými oběžnými drahami a vysokým stupněm přimknutí mezi oběžnými drahami a kuličkami. Ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech. Dvouřadé kuličkové ložisko je velmi vhodné pro uložení, kde únosnost jednořadého ložiska je nedostačující. Dvouřadé kuličkové ložisko, které má stejný vnější průměr a průměr díry jako jednořadé ložisko, avšak poněkud větší šířku, se vyznačuje podstatně vyšší únosností než jednořadé kuličkové ložisko řady 62 a 63.
Prodám níže vypsané díly na Opel Corsa B.
Ceny jsou uvedeny za 1ks, vše je nové, něco je pouze rozbalené kvůli fotce.
2 ks Uložení přední vzpěry (Febi) - 550,-
2ks Spodní čep ramene (FAG) - 250,-
2ks Uložení předních tlumičů - (Febi) - 180,-
2ks Silentbloky zadní nápravy (Febi) - 80,-
Přední pružiny (kamoka) - obě 800,-
Přední tlumiče (KYB) olejové - oba 2300,-
Zadní tlumiče (KYB) - olejové - oba 1000,-
Vše najednou prodám za 5500,-
Mám tady Horní uložení neboli camber plate 360 pro bmw e36/e46. Sešlo z projektu, je nová a nepoužítá.
Info k výrobku od prodejce.
Stavitelné přední horní uložení 3D pro BMW E36 E46 (Camber plate 360°)
- Základ horního uložení je vyroben z oceli, celé je zinkově upraveno a ochráněno proti korozi
- Po obvodu uložení je 12 závitových otvorů => široká škála možnosti nastavení geometrie
- Kombinace vybrání a zápustných imbusových šroubů eliminuje jakoukoliv možnost aby se ODKLON přenastavil během jízdy
- Použito bezúdržbové uniballové ložisko FLURO, , které je přizpůsobeno dynamickému zatížení horního uložení.
- Schopnost otočení uložení o 360° nabízí možnost regulace záklonu a odklonu kola (Pozitivně i negativně)
Sada obsahuje
2x Camber plate (L + P)
2x 14mm Pouzdro ložiska
2x 12/14mm Redukční pouzdo nad ložisko
2x Matice M14x1,5 speciálně stočená pro použittí u E46
Jak jsem psal sešlo z projektu, takže toho mám více. Koukněte se na profil :) Možno odeslat nebo osobně v ostravě :)
Jakékoliv další info o věcech co mám ale nejsou inzerované napište :)
Jelikož je nová a nepoužitá, přikládám foto od prodejce.
2 Kusy
ýrobce: FEBI, Kód: FB 19225, P/L tyčka stabilizátoru FEBI. Materiál: ocel, Tyč/Vzpěra: spojovací tyč, montovací strana: přední náprava, hmotnost [kg]: 0,440, požadovaný počet kusů: 2 100% kvalita P/L tyčka stabilizátoru FEBI Zařazení: Díly náprav a řízení | stabilizátory | přední náprava, Vhodné pro vozy: CITROËN C5, CITROËN C5 kombi, CITROËN XANTIA, CITROËN XANTIA kombi, PEUGEOT 406, PEUGEOT 406 Break, PEUGEOT 406 coupé, PEUGEOT 607.
Výrobce: FEBI, Kód: FB 11755, Silentblok FEBI. Materiál: Guma / kovový, montovací strana: spodní přední náprava, montovací strana: zadní, hmotnost [kg]: 0,333, požadovaný počet kusů: 2 100% kvalita Silentblok FEBI Zařazení: Díly náprav a řízení | silentbloky ramen | přední náprava, Vhodné pro vozy: PEUGEOT 406, PEUGEOT 406 Break, PEUGEOT 406 coupé.
Cena uvedena za kus
Ložisko 22314 JB ZKL (70x150x51 mm)
. soudečkové dvouřadé ložisko
. k dispozici 20 ks
. Rozměry:
vnitřní průměr [ mm ]: 70.000
vnější průměr [ mm ]: 150.000
šířka [ mm ]: 51.000
. Stav: NOVÉ, 100%
. Výroba: ZKL, Česká republika
Soudečkové ložisko 22314 EW33J ZKL má dvě řady soudečků a společnou kulovou oběžnou dráhu vnějšího kroužku. Dvě oběžné dráhy na vnitřním kroužku svírají určitý úhel s osou ložiska. Ložisko je naklápěcí, a může tedy vyrovnávat nesouosost hřídele vzhledem k tělesu či průhyb hřídele. Vzhledem k těmto konstrukčním vlastnostem soudečkové ložisko v podstatě nelze nahradit v mnoha uloženích jinými typy ložisek. Soudečkové ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i vysoká axiální zatížení v obou směrech a svou konstrukcí zaujímají přední postavení na trhu