FB mondial sport classic 300
Kategorie:
Silniční motocykly
Motorka jako nová r.v.2020 najeto 1800km, servisní knížka. Po prvním majiteli.
Malá, velmi lehká a snadno ovladatelná motorka. Zábavný Cafe race co má styl. Italský design budí pozornost okolí.
Vhodná i pro začátečníky, nízká spotřeba.
Cena 79000,- mám nejnižší cenu na netu za skoro novou hravou motorku. Jestli najdeš nižší, klidně pošli odkaz.
Jako nová motorka bez vady, vše odpovídá stavu kilometrů, serviska, stačí sednout a jezdit.. víc fotek mi nedělá problém, ale stačí mrknout na nové a nebude nejspíš rozdíl. Je bez úprav a zcela originální stav.
Podobně jako Honda CB CBR CBf,Yamaha yn sn sn yzf sxr, Suzuki gs gsf GSX Bandit sv,Kawasaki er r en versys, Ducati Monster scrambler, moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, moto morrini, Husqvarna, KTM, Jawa. Mrkněte na test třeba od Pepíka Sršně, kterej jezdil na hps 125ccm, tohle je jen o 5kg těžší má to víc koníků.
Motor mi charakterem přípomina 2takt, dole nic moc, střed dobrý, nahoře všechno:) a že jsem jich měl, NSR, Mito, Rs, Tzr, Primu, gpr, DT. kmx měl kámoš,planet a SuperCity další. Jel jsem skoro na všech dvou taktech před jejich koncem. Jen chybí ta krásná 2T vůně co umělý tyhle holky.
Jako nová motorka bez jakékoliv vady. Chcete zánovní motorku!? Rady je... servisní knížka, coc list.
Klidně zkuste dát nabídku, ale ne nesmysly typu dám 60tis. S tím si běžte za dealeram a ten vám to jako akontaci na leasing tuze rád zařídí.
Tady máte novou motorku s 1800km za pěknou cenu.
Volat po 15h. Když nevezmu, tak SMS zavolám zpět.
Malá, velmi lehká a snadno ovladatelná motorka. Zábavný Cafe race co má styl. Italský design budí pozornost okolí.
Vhodná i pro začátečníky, nízká spotřeba.
Cena 79000,- mám nejnižší cenu na netu za skoro novou hravou motorku. Jestli najdeš nižší, klidně pošli odkaz.
Jako nová motorka bez vady, vše odpovídá stavu kilometrů, serviska, stačí sednout a jezdit.. víc fotek mi nedělá problém, ale stačí mrknout na nové a nebude nejspíš rozdíl. Je bez úprav a zcela originální stav.
Podobně jako Honda CB CBR CBf,Yamaha yn sn sn yzf sxr, Suzuki gs gsf GSX Bandit sv,Kawasaki er r en versys, Ducati Monster scrambler, moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, moto morrini, Husqvarna, KTM, Jawa. Mrkněte na test třeba od Pepíka Sršně, kterej jezdil na hps 125ccm, tohle je jen o 5kg těžší má to víc koníků.
Motor mi charakterem přípomina 2takt, dole nic moc, střed dobrý, nahoře všechno:) a že jsem jich měl, NSR, Mito, Rs, Tzr, Primu, gpr, DT. kmx měl kámoš,planet a SuperCity další. Jel jsem skoro na všech dvou taktech před jejich koncem. Jen chybí ta krásná 2T vůně co umělý tyhle holky.
Jako nová motorka bez jakékoliv vady. Chcete zánovní motorku!? Rady je... servisní knížka, coc list.
Klidně zkuste dát nabídku, ale ne nesmysly typu dám 60tis. S tím si běžte za dealeram a ten vám to jako akontaci na leasing tuze rád zařídí.
Tady máte novou motorku s 1800km za pěknou cenu.
Volat po 15h. Když nevezmu, tak SMS zavolám zpět.
Podobné inzeráty
Čus. Prodám Mondial SMX 125 11kw
Rok výroby:2019
Moto jezdila do autorizovaného servisu do 6k, všechny dokumenty od toho doložím.
Najeto 16300km
Olej měněn každých 1500-2000km
Moto spolehlivá a jezdila bez zádrhelů.
Na moto motardové zrcátko, ale přidám originální ve 100% stavu.
Vzadu nové destičky
Kapaliny vyměněné
Na moto jsou vyhřívané gripy značky KOSO
Pro více info sz
Před prodejem bude ještě nová zadní guma
Cena 62000, ale nebráním se jakékoliv nabídce
CFMOTO 700CL-X sport
Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
Zdvihový objem: 693 ccm
Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
Komprese: 11.6: 1
Plnění motoru: EFI (Bosch)
Zapalování: ECU
Převodovka manuál, 6 rychlostí
Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA
ABS: Continental ABS system
Tempomat: ano
Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
Délka: 2096 mm
Šířka: 790 mm
Výška: 1130 mm
Výška sedáku: 795 mm
Rozvor: 1435 mm
Nádrž: 13 l
Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
CFMOTO 700CL-X SPORT
Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“.
Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu.
Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Prodám R1200R Classic.
Dovoz z F, v ČR první majitel.
Moto vyservisované, zásadní věci předepsané v 60000 km u Cyril Moto.
K výbavě, ESA, vyhřívané hefty, gelové sedlo, origo boční kufry na jeden klíč.
Nové světlo, staré prasklé od kamínků v krabici.
Polohovací stupačky SW Motech, origo zase v krabici.
Více na:
Copyright ©
Prodam Mondika kterého si pořídila přítelkyně na naučení z důvodu řidičského oprávnění. Motorku jsme pořídili jako dovoz z Německa a nájezdem 6000 km a teď ji prodáváme s najezdem 7300 km . Motorka šlape jak hodinky ale někdy zazlobi tachometr,konkrétně ukazatel rychlosti. Při sviznejsi jízdě ukazuje blbosti. Jinak je motorka v naprostém pořádku a může se na ni hned jezdit. Stk je do roku 2026. Dohoda možná . přecházíme na vyšší obsah.
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
Rok výroby: 2022
Obsah: 294ccm
Výkon: 17kW
Stav tachometru: Nové
Motocykl skladem
Design tohoto motocyklu byl inspirován érou slavných "Kývaček", dvoutaktních motocyklů JAWA 250 typ 353 a JAWA 350 typ 354, které byly sériově vyráběny od počátku 50. let minulého století až do první poloviny let sedmdesátých. Genetické prvky jako jsou nádrž, boční schránky nebo přístrojový panel toto ve všech ohledech potvrzují.
Motocykl JAWA 300 CL 30splňuje emisní limity normy Euro 4. Stejně jako již prodávané modely JAWA 350 OHC disponuje tato novinka brzdovým asistentem ABS na předním kole. Ačkoliv se motocykl JAWA0 CL tváří jako historický motocykl, jeho srdce tvoří moderní pohonná jednotka s rozvodem DOHC a šestistupňovou převodovkou. Díky tomu je motocykl schopen nabídnout svému majiteli nadstandardní chování v rychlostech okolo 80 km/h, a to včetně nezaměnitelné zvukové kulisy. Motocykl je samozřejmě schopný i rychlejší jízdy, což dokládá i jeho maximální rychlost do 125 km/h, ale bezpochybně bude pro svůj retro styl nejčastěji užíván právě v oněch "pohodovějších" rychlostech.
Motocykl JAWA 300 CL je vyráběn na základě licenční smlouvy indickou společnosti Classic Legends Pvt. Ltd. Jeho výroba tak bezprostředně navazuje na motocykly JAWA vyráběné v Indii v 60. minulého století, později označované též jako motocykly značky YEZDI.
Zdroj:
Technická data
Provedení JAWA 300 CL
Motor čtyřdobý – kapalinou chlazený
Počet valců 1
Vrtání x zdvih 76 x 65mm
Zdvihový objem 294,72ccm
Kompresní poměr 11±0,5 : 1
Maximální výkon 17 / 7000kW/ot min-1
Maximální krouticí moment 25 / 5750Nm/ot min-1
Spuštění motoru elektrické
Převodovka 6st
Rozvor 1370mm
Výška sedla 765mm
Objem nádrže 13,2l
Rezerva 2l
Kola přední 2,15 x 18"
Kola zadní 2,50 x 17"
Pneu přední 90/90-18 M/C; 51P
Pneu zadní 120/80-17 M/C; 61P
Odpružení přední 135mm
Odpružení zadní 100mm
Brzda přední s ABS Kotoučová 280mm
Brzda zadní Bubnová 153mm
Hmotnost bez náplní 182kg
Maximální rychlost 125km/h