inzerce, prodej, prodám, bazar

Enduro kola z Sachs zx 50

Kategorie: Enduro

Čau,byl by zájem o kola z sachs 50 zx ? Přední 21 zadní 18.Kupoval jsem je s rámem na stavbu ale začal jsem to stavět na jiný rám a tam je dát nemůžu kvůli brzdám.Možná bych je vyměnil za kola z malaguti 50 xtm nebo z jiné 50tky které tam sednou….mělo by to být stejný jako rieju,DT 50,generic a pod.Nemam teď lepší fotku,až budu doma ze školy tak je mužů nafotit lépe.

Cena 4000kč


Yamaha,Honda,Suzuki,Kawasaki,Rieju,Malaguti,Sachs,Generic,Derbi
Enduro kola z Sachs zx 50
Podobné inzeráty
Beta RR Enduro MY23 350, 390, 430, 480
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,- BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,- Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon. RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný. Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
RR 4T Enduro Racing MY23 350, 390, 430, 480
BETA ENDURO BIKE RR 4T 350 RACING MY23 - Kč 269.900,- BETA ENDURO BIKE RR 4T 390 RACING MY23 - Kč 269.900,- BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 RACING MY23 - Kč 269.900,- BETA ENDURO BIKE RR 4T 480 RACING MY23 - Kč 269.900,- Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou. Kontrola trakce – 4Str Range Aby byly výkony svých modelů, a zejména motorek s větším objemem, stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, kromě uživatelsky volitelných elektronických map řízení motoru je RR Racing vybaven funkcí kontroly trakce. Funkci Traction Control lze zapnout kdykoli obvyklým tlačítkem na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
Beta RR 4T Enduro 125 LC
BETA RR 125cc 4T LC enduro - black BETA RR 125cc 4T LC enduro - white BETA RR 125cc 4T LC enduro - red Čistý závodní styl a maximální zábava! To je duch nového RR 125 LC, nové generace motocyklů RR, vždy přinášející opravdové emoce. Řada technických a estetických aktualizací charakterizuje RR 125 LC, skutečnou beta verzi nejvyšší řady pro tuto kategorii. Nový 125ccm 4-taktní motor se vstřikováním v kombinaci s obnoveným podvozkem, s novou geometrií rámu a odpružením poskytuje skvělou ovladatelnost a reaktivitu, vždy maximalizuje požitek z jízdy. Silný rodinný pocit se závodní sérií RR díky novým plastům s agresivním vzhledem a grafikou inspirovanou světovými šampiony Brad Freeman a Steve Holcombe Řada RR 125 LC se skládá ze dvou verzí, Enduro a Motard; oba aktualizované, díky nový motor a výfukový systém, na nejnovější kategorii Euro 5. RR 125 LC Enduro, přímo inspirované velkými RR, kteří závodí na mistrovství světa WEC jak pro technické, tak pro estetické vlastnosti, bylo zrozeno, aby čelilo všem typům terénu a překážkám na plný plyn! Barvy: Bílá / Černá / Červená
Enduro Sachs SFM XZ 125,
Prodám Enduro Sachs SFM ZX 125 r.v.2014, najeto 17000km,pojízdná vše funkční,moto pro šestnáctileté,nová technická
Sachs ZX 125 Enduro
Prodám Sachs ZX125 4T Enduro, rok výroby 2016, 8,4 KW, najeto 19500km. První majitel v ČR, dovoz 2021 z DE po první majitelce. Loni byla dělaná nová řetězová sada, zadní destičky + kotouč, pravidelná výměna oleje. Na motorce dělané polepy značky Alpine PRO viz. foto. Přední pneu v horším stavu. Kosmetické vady z provozu. Ježděno slečnou. Více info po telefonu. Na SMS neodpovídám. Dohoda o ceně na MÍSTĚ možná.
KTM EXC 500 2017 SUPERMOTO, ENDURO
Prodám KTM 500 EXC r.v.2017 197mth Platná stk 8/2025 V tp 12KW jinak 43kw řidičák A2. Olej měněn každých 8-10mth 10W-50 Motorex Aktuálně po kontrole motoru a ventilů. Zánovní nová spojka (lamely, plechy). V létě repas centrálního tlumiče. Na podzim nové uložení PDS. Mohu prodat buď jako motard, enduro nebo komplet Motardová kola Excel, jeté jednu sezónu - zadní 160/60/17, přední 120/70/17. Větrák, kryt motorů, boční kryty motoru, 320mm kotouč Na enduro nechám zadní tublis! V případě zájmu, zašlu více foto. Na všechny dotazy rád zodpovím. Přidám příbal. Důvod prodeje - koupě novějšího roku. Po složení zálohy mohu zařídit evidenčku, případný přepis. Při rychlém jednání jsem ochotný slevit na konečné ceně (SPĚCHÁ)!! ENDURO 170000 (7400€) MOTARD 195000 (8200€) KOMPLET 199000 (8500€) ktm , husqvarna, Honda, Kawasaki , Suzuki, Yamaha ,gasgas, husaberg , beta, motard, supermoto 350,450, 500