Enduro blástry
Kategorie:
Enduro
Enduro blástry
Prodám nové blástry univerzální.
Oranžové nebo bílé.
Montážní sada součástí balení (viz foto).
Prodám nové blástry univerzální.
Oranžové nebo bílé.
Montážní sada součástí balení (viz foto).
Podobné inzeráty
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
BETA ENDURO BIKE RR 4T 350 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 390 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 480 RACING MY23 - Kč 269.900,-
Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou.
Kontrola trakce – 4Str Range Aby byly výkony svých modelů, a zejména motorek s větším objemem, stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, kromě uživatelsky volitelných elektronických map řízení motoru je RR Racing vybaven funkcí kontroly trakce. Funkci Traction Control lze zapnout kdykoli obvyklým tlačítkem na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
BETA RR 125cc 4T LC enduro - black
BETA RR 125cc 4T LC enduro - white
BETA RR 125cc 4T LC enduro - red
Čistý závodní styl a maximální zábava! To je duch nového RR 125 LC, nové generace motocyklů RR, vždy přinášející opravdové emoce. Řada technických a estetických aktualizací charakterizuje RR 125 LC, skutečnou beta verzi nejvyšší řady pro tuto kategorii. Nový 125ccm 4-taktní motor se vstřikováním v kombinaci s obnoveným podvozkem, s novou geometrií rámu a odpružením poskytuje skvělou ovladatelnost a reaktivitu, vždy maximalizuje požitek z jízdy. Silný rodinný pocit se závodní sérií RR díky novým plastům s agresivním vzhledem a grafikou inspirovanou světovými šampiony Brad Freeman a Steve Holcombe Řada RR 125 LC se skládá ze dvou verzí, Enduro a Motard; oba aktualizované, díky nový motor a výfukový systém, na nejnovější kategorii Euro 5. RR 125 LC Enduro, přímo inspirované velkými RR, kteří závodí na mistrovství světa WEC jak pro technické, tak pro estetické vlastnosti, bylo zrozeno, aby čelilo všem typům terénu a překážkám na plný plyn! Barvy: Bílá / Černá / Červená
Prodám AJP PR5 250 ENDURO .. je nevyužitá - neni čas, nedodělaný dům, spousta práce, malý dítě ... najeto 5,5 tis. km. Mám na ni 2 sady kol - jednu vyloženě pro silnični provoz (motard) viz foto a druhou klasicky enduro do terénu. Žádné závody, ježděno hobby (lesíky, polní cesty). Moto po většim servise (nová řeťezova sada, ložiska v kolech, olej, svička, seřizeni, baterka, repas př. tlumičů, novej kryt spojky, blastry, gripy, atd). Ma přikupovany kit = hydraulickou spojku, výfuk Doma racing, vyšší řídítka, jiny sání a mapy …. Stav bezproblémový, vše plně funkční .. přidal bych i nějaké vybavení (oblečeni, krunýř, boty, zvedák moto,…) za řekněme velmi příjemnou/symbolickou cenu na postavu výšky 185 cm a váhu cca 80 - 90 kg, boty vel. cca 45. Tedy pro začínajícího jezdce naprosto ideální stav - je možné předat moto vč. kompletní výbavy vč. pár náhradních dílů a dále už jen jezdit :)
KTM 990 Adventure R 2012
Rakouské kladivo ve verzi R, které ovládlo Dakar – kdo sledoval první dekádu 21. století ví o čem je řeč. Vrchol evoluce velkých endur, které lze legálně provozovat na silnici. Rodinné štěstí…surová zábava bez elektronických „vymožeností“ …verze R- větší výkon, vyšší zdvihy, 150% zábava. Ideální stroj do naší říše polňaček (rozuměj silnice 2. a 3. třídy).
Najeto cca 32 000 km
Původ ČR, jsem druhý majitel- tzn jasně doložitelné km
(
Co všechno na/k moto je:
Druhý větrák chladiče(spíná sám nebo manuálně)
Hliníkový klín pod motor (originál k moto)
Oberon spojková pumpa
Originální kufry (+ plotny)
Držák na telefon
Voltmetr
Blastry (jedny nové + jedny starší)
Nerezové vymezováky kol (originální hliníkové se vydírají)
Sklápěcí zrcátka (originální k moto)
Sada pneu na silnici 80% + zadní C pneu pro 120% radost z jízdy
Zadní stupačky k moto(demontovány)
Chrániče vidlí
Kryty rámu
Polepy
Přidám hromadu náhradních dílů:
Zadní kotouč, ložiska kol komplet, další blastry, náhradní plexi, druhá řídítka, zbytky polepů na blatník, TPS senzory, Druhé čerpadlo, atd
Servis:
Před dovolenou v Řecku jsem dělal servis za cca 45 tis v KTM Shiva moto (fakturu mám)
2021: Nové čerpadlo, samozřejmě s novými filtry (16,5 tis) TPS senzory (7 tis)
2021: zadní tlumič repas u Faryn suspension , přední jsem si dělal sám, komplet ložiska kol
2022: velký servis, výměny těsnění pod hlavou (začínalo rosit, jeden z problémů 990 -done), ložiska kyvky
Tzn. víceméně vše co šlo jsem na moto vychytal: čerpadlo,TPS senzory,Oberon spojková pumpa, těsnění pod hlavou, vymezováky kol… na letošní sezonu přichystaná (obligátní sednout jezdit).
Jezdil jsem s tím enduro, jako prase…jestli spadla? Jooo hodně krát, ale vždycky jsem dojeli domů, není leštěnka (ač na foto to tak možná vypadá). Je to pro někoho kdo chce jezdit enduro…kdo chce jezdit po silnici ať si koupí teplej sport.
Důvod prodeje (jelikož se na to každý ptá): 2x operovaná meziobratlová ploténka řekla enduru ne a já chci ještě chvíli chodit.
Je to člen rodiny, takže žádnýmu negrovi to neprodám…Drobné a rozumné dohodě se nebráním. BAZARY nevolat/nepsat. Pro více info ideálně volat.
PS: NECHCI to vyměnit za iphone ani za Vaši octávku!! Kdo má chechtáky na účtu nebo v ruce, může se ucházet o tuhle nevěstu.
Nové, nepoužité.
Doprava v ceně
Pasují na: KTM, HUSQVARNA, HUSABERG, GASGAS
V případě zájmu napište na email/sms
email: m.plevka@
Tel: +420
KTM
150 XC 2014-2020
250 XC 2014-2020
300 XC 2014-2020
250 XC-F 2014-2020
350 XC-F 2014-2020
450 XC-F 2014-2020
150 XC-W 2017-2020
200 XC-W 2014-2020
250 XC-W 2014-2020
300 XC-W 2014-2020
300 XC-W Six Days 2017-2020
400 XC-W 2017-2020
500 XC-W 2017-2020
530 XC-W 2017-2020
250 EXC-F 2014-2020
350 EXC-F 2014-2020
450 EXC-F 2014-2020
500 EXC-F 2014-2020
450 EXC-F Six Days 2017-2020
125 EXC 2017-2020
200 EXC 2017-2020
250 EXC 2017-2020
300 EXC 2014- 2020
400 EXC 2017-2020
450 EXC 2017-2020
500 EXC 2014-2020
530 EXC 2017-2020
690 SMC R 2019-2023
Husqvarna
TE250 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 FC TC FE TE FX TX 125 250 300 350 450 701
blástry,Blaster,blástr,Blastry, Blastr,chrániče rukou