Elektrokolo, bafang 750W, dojezd 160 km
Kategorie:
Horská kola
Nabízím krásné, pouze vyzkoušené elektrokolo. Středový motor bafang 750W, baterie největší 48V 24,5Ah, dojezd 160km. Kolo je vhodné pro postavu 175 až 185 cm. Moderní display. Přijeďte si kolo vyzkoušet. Pro více informací mě prosím kontaktujte.
Podobné inzeráty
Prodám toto elektrokolo jedná se o přestavbu klasického kola na elektrokolo se středovým motorem Bafang BBS02 750W a akumulátorem 48V/13Ah. Akumulátor je již starší a nedává výkon 750W tak je kolo přenastaveno na kolo dle platné legislativy 250W a 25Km/h při tomto nastavení funguje akumulátor v pohodě. V případě zájmu můžu nechat akumulátor zrepasovat a motor přenastavit na 750W a nechat odblokovat rychlost kdy kolo jede cce 40-50Km/h.
Cena s repasovaným akumulátorem by byla dle vybrané kapacity. Motor jede tiše a hladce jako nový. Vidlice již moc nepruží jinak myslím že je kolo v dobrém stavu. Prodávám za cenu motoru celé kolo včetně akumulátoru a nabíječky.
Prodám nové elektrokolo Levit Muan MX 3 se zárukou!
Velikost kol 29”
Velikost rámu 17” a 19”
Původní cena 54.990-
Počet převodů 1x9
Motor: Bafang M400
Baterie: Levit SP2.1 468 Wh (13 Ah)
Nabíječka: Levit 2A
Displej: Color TFT Bafang C18
Rám: Alloy 6061
Vidlice: RST Gila TnL (100 mm, lock-out)
Převodník: Bafang NW (170 mm, 38 t.)
Přehazovačka: Microshift RD-M46L
Řazení: Microshift Marvo-LT
Kazeta: S-Ride M300 (11 - 36 t.)
Řetěz: KMC X9
Brzdy: Zoom HB-875 (180 mm disc)
Náboj přední: Formula DC-20LW
Náboj zadní: Formula DC-22LW
Ráfek: Remerx Rocky Disc (622 x 22 mm)
Pláště: CST Gaballero 29 x 2,25" (57 - 622)
Sedlovka Spec Phase 30,9 x 400 mm
Počet převodů 1x9
Motor: Bafang M400
Baterie: Levit SP2.1 468 Wh (13 Ah)
Nabíječka: Levit 2A
Displej: Color TFT Bafang C18
Rám : Alloy 6061
Vidlice: RST Gila TnL (100 mm, lock-out)
Převodník: Bafang NW (170 mm, 38 t.)
Přehazovačka Microshift RD-M46L
Řazení: Microshift Marvo-LT
Kazeta: S-Ride M300 (11 - 36 t.)
Brzda: Zoom HB-875 (180 mm disc)
Náboj přední: Formula DC-20LW
Náboj zadní: Formula DC-22LW
Ráfek: Remerx Rocky Disc (622 x 22 mm)
Pláště: CST Gaballero 29 x 2,25" (57 - 622)
Sedlovka: Spec Phase 30,9 x 400 mm
Sedlo: Spec Sport
Motor Bafang používají výrobci značek Crussis, CTM, 4EVER, Mountfield, Leader fox, Pells, Amulet, Levit.
Zvýšení rychlosti elektrokola až na 40-60 km/hod, oba konektory viz fotky jak kulatý tak oválný HIGO.
Možnost úpravy na trase Jeseník - Šumperk - Olomouc, jednou za 2 měsíce i Šumperk - Vysoké Mýto - Chrudim - Čáslav. Jinak můžete dorazit do Šumperka.
Vaše elektrokolo může jet mimo veřejné komunikaci i vyšší rychlostí než 25 km/h.
Upravíme vaše elektrokolo s pohonem Bafang tak, že podpora elektropohonu dosáhne více než 40-60 km/h! Tato úprava řídící jednotky provede deaktivaci rychlostního omezení asistence na 25 km/h u středového pohonu značky Bafang MaxDrive.
Díky této úpravě využijete plný potenciál elektropohonu!
Elektromotor Bafang je vyroben s dostatečnou výkonovou rezervou, aby tuto rychlost jezdci poskytoval.
Úprava odstraňuje rychlostní omezení BEZ NEŽÁDOUCÍCH EFEKTŮ:
údaje, jako je aktuální, průměrná, maximální rychlost, celková vzdálenost, kadence, výkon, dojezd, stav baterie apod. zůstávají na displeji pravdivě zobrazovány.
úprava nezpůsobuje žádné blikání displeje ani jiné efekty
Já osobně používám odemčený motor M400 od 04/2020 bez jediného problému.
#BAFANG M300, M400, M410, M420, M500, M510 a M600
Prodám nové celoodpružené elektrokolo Maxbike Halden 29 se zárukou!
Velikost rámu 17" (M)
Původní cena 76.990,-
Komponenty Bafang M500 / Shimano Deore / S-Ride M400 1x10
Hmotnost 23,5 + 4 (bat.) kg
Dojezd Dojezd e-kola je až 200 km v závislosti na stupni přípomoci, profilu tratě a hmotnosti jezdce.
Nosnost 120 Kg
Vidlice: RST Vibe RL 29 Disc černá Air 130mm boost
Zadní tlumič: RockShox Monarch R 184x44 MM
Motor: Motor BAFANG M500
Baterie: Mustang Pro 36V 23,4 Ah / 844 Wh
Display: Display Bafang M500 DP C240
Zapletená kola: Shimano MT400 15x110/12x148 / RYDE Rival 35 29
Pláště: Continental Mountain King 58-622 drát 29x2.3
Sedlo: DDK MTB pánské černo-neon zelené
Řazení: řadící páčka SLM6000 pravá
Brzdy: SHIMANO MT400 př+zad.+páky /páky šedý elox
Kliky: Bafang M500 ISIS
Pedály: Feimin FP-873 černé
Přehazovačka: SH Deore RDM5120 černý 10/11sp
Kazeta: Shimano CS-M4100 11-46 10-kolo
Řetěz: Shimano HG-54 10ti rychlostní 116 článků
Koupeno 24.6.2021 ještě v záruce. Najeto 1200km
Omezovač rychlosti odblokován.
Poslední servis 8.12.- celkový servis, výměna brzdové destičky + řetěz.
Technické parametry:
Rám
Alu 6061, velikost rámu 18"
Vidlice
ROCKSHOX FS Judy Silver TK R Solo Air 29", zdvih 100 mm, uzamykatelná z řídíte
Baterie
PANASONIC Li-Ion 36V / 630 Wh (17,5 Ah)
Motor
BAFANG M500, středový, 250W (max 500W), 95 Nm
Umístění motoru
Bafang - středový
Ovládání
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný displej
Řídící jednotka
Integrovaná v motoru
Snímač šlapání
torzní
Nabíječka
2 Ah (součást výbavy)
Dojezd
až 150 km
USB port
ano
Asistent chůze
ano
Počet převodů
1 x 12
Přehazovačka
SRAM SX Eagle, 12 rychlostí
Řazení
SRAM SX Eagle
Řetěz
SRAM Eagle SX 12s
Kazeta
SRAM CS-PG1210 Eagle, 11-50z
Převodník a kliky
SRAM X-SYNC 2 38Z / BAFANG 170 mm
Průměr kol
29"
Brzda přední
SHIMANO Deore BR-MT410, hydraulická, rotor 180 mm
Brzda zadní
SHIMANO Deore BR-MT410, hydraulická, rotor 160 mm
Ráfky
CRUSSIS 29", dvoustěnné, vložkované, 25mm
Náboje
CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
Pláště
MAXXIS Ardent 29 x 2,40
Prodám elektrokolo Apache MANITOU E5 13 Ah ježděné rekreačně 3 sezony.
Velikost 17”
Najeto pouze 3012 km.
Kvalitní horské elektrokolo s dynamicky tvarovaným hliníkovým rámem, dokonale padnoucí sportovní geometrií a špičkovým elektromotorem zapleteným ve středu zadního kola. Skvěle poslouží při vyjížďkách po lesních stezkách a trailech všeho druhu, nezalekne se však ani svižných přesunů po silnicích a cyklostezkách. Baterie s vysokou kapacitou je zárukou dlouhého dojezdu. Vyvážené osazení v čele s odpruženou vidlicí a 27.5“ zapletenými koly nabídne tolik pohodlí, kolik jen na svých výpravách můžete potřebovat.
Klíčové vlastnosti:
výkonný pohonný systém Apache Power Silent Plus se zapleteným elektromotorem Bafang
možnost přepnutí do takzvaného off-road režimu s nominálním výkonem až 350 W
lithium-iontová rámová baterie Sanyo s kapacitou 13 Ah
hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií a vnitřním vedením bovdenů
vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 LO-R Air se zamykáním na korunce
Podrobný popis:
hliníkový rám se sportovně střiženou geometrií, vnitřním vedením bovdenů a širokou zadní stavbou pro snadnou průchodnost plášťů
pohonný systém Apache Power Silent Plus se zapleteným elektromotorem Bafang, nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 45 Nm
možnost přepnutí do takzvaného off-road režimu s nominálním výkonem až 350 W
možnost uživatelského nastavení maximální rychlosti až do 40 km/h
lithium-iontová rámová baterie značky Sanyo s celkovou kapacitou 13 Ah (468 Wh)
vzduchová vidlice SR Suntour XCR 32 LO-R Air se zdvihem 100 mm a uzamykáním z korunky
kvalitní komponenty značky Shimano včetně hydraulických kotoučových brzd
pevná zapletená kola o rozměru 27.5“
ELEKTROMOTOR
Pohonný systém Apache Power Silent Plus s elektromotorem Bafang zapleteným ve středu zadního kola. V běžném jízdním režimu má tato pohonná jednotka nominální výkon 250 W a maximální točivý moment až 45 Nm. Po přepnutí do takzvaného off-road režimu stoupne výkon motoru o dalších 100 W až na konečných 350 W. Nastavení motoru lze díky chytrému softwaru kdykoliv snadno změnit a přizpůsobit výkon pro jednotlivé režimy asistence.
BATERIE
Přísun elektrické energie obstarává rámová baterie s velmi vysokou životností. Jejím základem jsou lithium-iontové články značky Sanyo s celkovou kapacitou 13 Ah (468 Wh). Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Dojezd na jedno nabití se pohybuje mezi 60 a 110 km v závislosti na profilu trati, hmotnosti jezdce a jeho jízdním stylu.
OVLÁDACÍ DISPLEJ
K ovládání elektromotoru slouží LCD displej s integrovaným tlačítkovým ovládáním a mnoha užitečnými funkcemi. Displej je umístěn na levé straně řídítek a jeho kompaktní rozměry snižují riziko poškození při jízdě v terénu. Pomocí tlačítek lze jednoduše volit stupeň dopomoci i přepínat mezi jednotlivými