Elektrokolo 1000 W,nová baterie 48V 17,5 Ah
Kategorie:
Ostatní cyklistika
Prodám skoro nejeté kolo osazeno 1000 W motorem v zadním kole stabilní rychlost 45 km/h,dojezd 60-70 km.Baterie je uplně nová kupovaná před 14 dny původní kvůli špatné udržbě odešla mohu ji nabídnout jako nahradní v.č. nových článku je nachystána na repas za 5 tis.Odběr Brno
Podobné inzeráty
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
Pozor, tyto akumulátory vyrábíme přímo my na naší lince v ČR !!!
Specifikace:
Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MH1 3200mAh
Nabíjecí napětí: 54,6V
Nominální napětí: 48V
Nominální kapacita: 16 Ah (768Wh) @ 0.2C vybíjení
Využitelná kapacita: 15,4 Ah
Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C
Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule.
Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod.
Doba nabíjení: 5A - 3 hod.
BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka)
Balanční obvody: ANO
Max. nabíjecí proud: 5A
Nominální vybíjecí proud: 25A
Max. vybíjecí proud: 50A (5s)
Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální
Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C
USB port: ne
Indikátor stavu aku: ne
Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS
Rozměry akumulátoru (v,š,d): 98x67x280mm
Hmotnost akumulátoru: 3,37 Kg
Nabíjecí konektor: XLR
Doporučená standardní nabíječka (není součástí): 48V/2,5A plně automatická STC-8108LD XLR
Volitelná rychlonabíječka (není součástí): 48V/5A STC-8116 XLR
Záruka: 24 měsíců
Příslušenství: sada propojovacích konektorů, CZ návod
Pozor, tento akumulátor je určen k montáži do dalšího obalu, který ho ochrání proti vniknutí vody a vlhkosti!
Součástí není nabíječka, doporučená nabíječka je 48V/2,5A nebo 48V/5A.
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.
Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48V, 36V
Výkon pohonu 750W, 1000W
Hmotnost 7,3 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V
Montážní šířka 100 mm
Napětí 36V / 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm
Specifikace:
Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V
Montážní šířka předního kola: 100mm
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)
Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A.
Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.
Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.
Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu.
Hmotnost pohonu 6,6 kg
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48 V, 36 V
Umístění pohonu Přední, Zadní
Velikost ráfku 20"
Výkon pohonu 1000 W, 750 W
Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Hlučnost pohonu
Prodám elektrokolo Crussis e-Atland 5.2, zakoupeno 8/2017, nejeto 1604 km.
Popis
Horské elektrokolo Crussis e-Atland 5.2 je sportovní elektrokolo vybavené sadou Shimano Deore 3x9 rychlostí je ideální pro jízdu v terénu i mimo něj. Ráfky o průměru 27,5" obuté na pláště KENDA s nízkým valivým odporem a tuhá rámová stavba zaručují kvalitní sportovní zážitky jak s využitím asistence pomocného 250W motoru, tak bez ní. Komponenty na elektrokole se nijak neliší od komponentů běžných jízdních kol sportovní třídy. Elektrokolo je vybavené baterií SAMSUNG o kapacitě 13Ah s dojezdem až 120km (v závislosti na profilu tratě a způsobu využití asistence). Elektrokolo e-Atland 5.2 je dynamické a designově moderní elektrokolo vhodné nejen pro muže.
Technický popis:
Rám Alu 6061 (20“)
Vidlice SR SUNTOUR XCT-HLO-DS-27.5
Pláště KENDA 27,5" x 2,1"
Ráfky 27,5"
Brzdy Hydraulické TEKTRO HD-M285
Měnič SHIMANO Deore RD-M592
Přesmykač SHIMANO Acera FD-M360
Řazení - SHIMANO SL-M370 3X9SPD, páčkové
Převody 27 rychlostí
Motor 8 FUN 250 W/max. 500 W, v zadním náboji
Ovládání LCD panel, 5 stupňů asistence (aktuální ukazatel výkonu)
Baterie 13Ah, Samsung 36V, (dojezd až 120 km)
Výkon motoru 250 W
Pohon - na zadním kole
Velikost rámu - 20"
Hmotnost - 22 kg
Maximální nosnost - 120 kg
Rok - 2017
Nabízím použité elektrokolo Apache Tanka.
Prodáváme to z kamenné prodejny elektrokol v Táboře.
Elektrokolo má běžné oděrky, je plně funkční, kompletně odservisované a připravené na sezonu.
Technické parametry:
Baterie: LiOn baterie 36V / 10,5 Ah - minimálně dojezd 30 km
Motor: 8FUN / v zadním náboji
Displej: na řídítkách s nastavením výkonu motoru v pěti stupních
Přehazovačka: Shimano
Elektrokolo je vybaveno zadní blikačkou
Výhodné je starší lidi, jako dopravní prostředek na kratší vzdálenosti.
Rám je snížené pro hladké nastupování a vysedání, ovládání displeje velmi jednoduché a elektrokolo Vás bezpečně doveze kam bude třeba.
Brzdy a brzdové páky s automatickým odpojením tahu motoru, když začnete brzdit.
Cena je 12.900 Kč
Doprava do 50 km od Tábora ZDARMA
Osobní odběr v prodejně v Táboře (Po-Pá 9-17, So 9-11)