Elektrocentrála FOGO s invertorem, jmenovitý výkon 3,2 kW.
Kategorie:
Nářadí
Prodám elektrocentrálu s max. výkonem 3,5 kW a jmenovitým 3,2 kW, hmotnost 45 kg, start elektrický + ruční, spotřeba 1,25 litru benzínu na hodinu při 75% zatížení, nádrž 8,3 litrů, 2 x zásuvka 230 V 2x USB. Uvedená cena je bez DPH 21%
Podobné inzeráty
Silná profesionální elektrocentrála je plně funkční s profi motorem HONDA GX 390 a AVR funkcí 2 roky stará používala se v lese většinou na ohřev vody v rychlovarný konvici občas se na ní připojil v boudě přímotop,aby chlapům nebyla zima.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat kurýrní služ jen trochu odřená jak se tahala sem tam a jak se brala do kleští na vyvážečce.
STARTUJE NA PRVNÍ ZATÁHNUTÍ JE TO PROFI STROJ.
PARAMETRY
Výrobce
Fogo
Napětí
230 V
Hlučnost (A) / 7m
97 dB
Hmotnost
71 kg
Objem nádrže
6,2 l
Otáčky motoru
3 600 ot./min
Průměrná pracovní doba
2,2 hod
Výkon - provozní
5,6 kVA
Výkon - maximální
6,2 kVA
Výkon motoru
8,2 kW
Obsah motoru
390 cm3
Spotřeba paliva při 75% zatížení
2,7 l/hod
Proud 1f ~ 230V
24,3 A
Krytí
IP 23
Palivo
benzín
Rozměry (d x š x v)
790 x 590 x 540 mm
Startování
ruční
Typ motoru
Honda GX 390
AVR
Ano
POPIS
Jenofázová elektrocentrála FOGO FH 6001R s automatickou regulací výstupního proudu. Profesionální agregát osazený motorem Honda GX390 dodává maximální výkon až 6,2 kVA. Díky automatické regulaci AVR je možné centrálu FOGO FH 6001R používat pro napájení citlivých zařízení - PC, TV, audio/video techniky. Využití nalezne na stavbách, ve firmách, v kempech, v dílnách i pro osobní použití v lokalitách bez rozvodu elektrického proudu.
Špičková 3 fázová elektrocentrála HONDA s AVR a se silným spolehlivým motorem HONDA GX 390.Rok výroby 2019 Kupovaná v roce 2020 používala se v lese při lesních pracích má natočeno maximálně 150motohodin,používala se jen 2 měsíce v roce a to jen jen trochu odřená jak se tahala sem tam a jak se brala do kleští na vyvážečce.
Popis produktu Elektrocentrála Honda ECT 7000
Elektrocentrála Honda ECT 7000 F
Elektrocentrály Honda se vyznačují:
Tichými a spolehlivými motory s dlouhou životností a nízkou spotřebou
Sychronními alternátory, schopnými zvládnout vysoké pracovní nasazení při zachování vysokého stupně účinnosti
Konstrukce elektrocentrály Honda nevyžaduje za podmínek ČSN ISO 8528-8 uzemnění
Všechny elektrocentrály Honda vyhovují bez výhrad platným bezpečnostním, ekologickým a hygienickým předpisům
Na všechny elektrocentrály Honda je poskytována záruka 5 let
Honda uspokojí jakéhokoliv uživatele dostatečným elektrickým proudem v požadované kvalitě
Standardní provedení regulace napětí pomocí kondenzátoru (kapacitní regulace)
Při odběru třífázového proudu regulace pomocí kompoudního transformátoru (kapacitní regulace)
AVR (Automatic Voltage Regulator) umožňuje svou kvalitou výstupního napětí napájení i elektronického zařízení
Cyklokonvertor zajišťuje přesný průběh napětí a frekvence
Invertor jako nejvyšší stupeň regulace elektrického výstupu zajišťuje za všech podmínek ideální průběh křivky výstupního napětí pro zvláště náročné uživatele.
Provozní doba 2h15
Zapalování Tranzistorové
Typ motoru Honda GX 390 T1
Palivo benzín
Regulace napětí indukční trafo
Maximální výkon ( kVA / kW ) 5,0 / 4,0
Maximální výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,7 / 7,0
Jmenovitý výkon ( kVA / kW ) 4,5 / 3,6
Jmenovitý výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,1 / 6,5
Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) 230 / 400V / 50Hz
Jmenovitý proud ( A ) 16 / 9,5
Olejová náplň ( l ) 1,1
Objem palivové nádrže ( l ) 6,2
Startováni ruční
Rozměry ( délka x šířka x výška ) mm 800 x 550 x 540
Hmotnost ( kg ) 77
Plně funkční invertorová elektrocentrála s příslušenstvím kabely návod
Osobní převzetí nebo můžu poslat.
Výkonný alternátor pohání mini-čtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže
Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou
Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu
Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách
Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu
Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost a naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály
Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií
Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché
Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE
Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič
Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení
V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží
Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat
Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku
Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály
Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad
Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější
Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Perfektní kvalita elektrického napětí
Špičková elektrocentrála HONDA s elektrickým startem v zánovním stavu moc se nepoužila. OSOBNÍ PŘEDÁNÍ A VYZKOUŠENÍ NA MÍSTĚ NEBO MŮŽU ZA POPLATEK PŘEDEM I PŘIVÉST.
KUPOVANÁ V HONDĚ VE VALAŠSKÉM MEZIŘÍČÍ
Video v běhu mám na jiném internetovém portále kde ji také nabízím sem mi nešlo vložit
VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!!
V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!!
Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála Honda EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.
TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE
Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompaktními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu
Elektrocentrála je už po záruce,ale za celou dobu vůbec neběžela jen se jednou za čas protá fakt malých rozměrů a lehoučká na rámovou centrálu.Původní cena přes 30000
VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!!
V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!!
Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu za poplatek předem na benzin i přivést nebo poslat kurýrní službou.
VIDEO V BĚHU MÁM NAHRANÉ NA JINÉM INZERTNÍM PORTÁLE KDE JI TAKÉ NABÍZÍM SEM MI NEŠLO VLOŽIT PŘÍPADNÉMU ZÁJEMCI POŠLU ODKAZ
Elektrocentrála se 4-taktním motorem, která je snadno přenosná, vhodná pro napojení většího i silnějšího elektronářadí. Elektrocentrála Honda z řady EC patří svojí konstrukcí, výkonem 2,0 kVA a hlavně spolehlivostí k nejpoužívanějším na trhu elektrocentrál v této kategorie. Elektrocentrála je vybavena jednoduchou kapacitní regulací výstupního napětí, a proto je vhodná pro pohánění například elektrického nářadí, elektromotorů, topení a osvětlení. Vzhledem ke své regulaci není příliš vhodná pro napájení jemné a citlivé techniky.
TECHNICKÁ DATA
4 - taktní motor Honda
výkon motoru 4,0 kW / 5,5 HP
otáčky motoru 3 600 ot. / min
stabilní výkon 1 700 W, napětí 230 V
výstupní proud jednofázový 7,5 A
max. výkon 2 000 W
hluk v místě obsluhy 93 dB
objem palivové nádrže 3,6 l
hmotnost 36 kg
balení: v krabici
výrobce: Honda (Japonsko)
Výkon 8,7 kW, 3-fázový generátor elektřiny, benzínový agregát HONDA GX390.
Hlučnost 97 dB, objem palivové nádrže 6,2 l, napětí 400 V, hmotnost 89 kg, průměrná pracovní doba 2,5 h
Výkon provozní 7,8 kW, výkon maximální 8,7 kW, výkon jedné fráze 5,6 kW, výkon motoru 8,2 kW
Obsah motoru 390 cm3, spotřeba paliva při 75% zatížení 2,7 l/h, palivo benzín
Ruční startování.
UŽITÍ: na stavbách, bez přístupu ke klasické rozvodné síti, např. provozovateli kempů, servisními jednotkami či řemeslníky. Použité kvalitní materiály a komponenty zaručují bezproblémový provoz a dlouhou životnost.
ROZMĚRY: 79 x 59 x 54 cm