inzerce, prodej, prodám, bazar

Elektrocentrála benzin Vorhiger, 230/380V, 4-taktni motor, s

Kategorie: Nářadí

Elektrocentrála benzin Vorhiger, 230/380V, 4-taktni motor, skladem v Praze, 40kg
Elektrocentrála benzin Vorhiger, 230/380V, 4-taktni motor, s
Podobné inzeráty
HONDA ELEKTROCENTRÁLA ZÁNOVNÍ STAV
Elektrocentrála je už po záruce,ale za celou dobu vůbec neběžela jen se jednou za čas protá fakt malých rozměrů a lehoučká na rámovou centrálu.Původní cena přes 30000 VYROBENO V JAPONSKU ORIGINÁL HONDA ŽÁDNÁ NAPODOBENINA ŽÁDNÉ BAUHAUS A PODOBNÉ LEVNÉ SRAČKY!! V NABÍDCE MÁM PLNO ELEKTROCENTRÁL VŠE ORIGINÁL!! Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu za poplatek předem na benzin i přivést nebo poslat kurýrní službou. VIDEO V BĚHU MÁM NAHRANÉ NA JINÉM INZERTNÍM PORTÁLE KDE JI TAKÉ NABÍZÍM SEM MI NEŠLO VLOŽIT PŘÍPADNÉMU ZÁJEMCI POŠLU ODKAZ Elektrocentrála se 4-taktním motorem, která je snadno přenosná, vhodná pro napojení většího i silnějšího elektronářadí. Elektrocentrála Honda z řady EC patří svojí konstrukcí, výkonem 2,0 kVA a hlavně spolehlivostí k nejpoužívanějším na trhu elektrocentrál v této kategorie. Elektrocentrála je vybavena jednoduchou kapacitní regulací výstupního napětí, a proto je vhodná pro pohánění například elektrického nářadí, elektromotorů, topení a osvětlení. Vzhledem ke své regulaci není příliš vhodná pro napájení jemné a citlivé techniky. TECHNICKÁ DATA 4 - taktní motor Honda výkon motoru 4,0 kW / 5,5 HP otáčky motoru 3 600 ot. / min stabilní výkon 1 700 W, napětí 230 V výstupní proud jednofázový 7,5 A max. výkon 2 000 W hluk v místě obsluhy 93 dB objem palivové nádrže 3,6 l hmotnost 36 kg balení: v krabici výrobce: Honda (Japonsko)
Honda EU 10i Elektrocentrála invertortorová
Plně funkční invertorová elektrocentrála s příslušenstvím kabely návod Osobní převzetí nebo můžu poslat. Výkonný alternátor pohání mini-čtyřtaktní motor řady GXH 50 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou Svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost a naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě jedné zásuvky Schuko (16A 230V), také zásuvku pro 12V, 8A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládacím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Perfektní kvalita elektrického napětí
HONDA EX 7 invertor elektrocentrála
Velmi lehoučká elektrocentrála Honda jen 12kg,velmi málo použitá v zánovním stavu.Čerstvě po servise výměny oleje a filtru.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat.Návod a olej dám při koupi. CENA PEVNÁ! V MOJI NABÍDCE MÁM I JINÉ HONDA ELEKTROCENTRÁLY A INVERTORY VŠE ORIGINÁL! POPIS VÝROBKU Tento typ elektrocentrály je ojedinělý díky své konstrukci alternátoru, u tétoelektrocentrály došlo ke snížení hmotnosti o celých 50% a o úsporu paliva více než 40% a snížení hlučnosti o 10% oproti předchozím typům elektrocentrál. Díky elektronické regulaci jsou tyto generátory vhodné pro napájení jemné počítačové techniky. Pohonné jednotky již dnes splňují přísné světové emisní limity normy CARB 2006. Tyto generátory lze také velmi snadno paralelně propojovat, pomocí speciálního kabelu lze spojit dva identické generátory, což umožňuje napájení spotřebičů s dvojnásobným příkonem. Mini-elektrocentrály Honda jsou nejlehčími zdroji elektrické energie na světě. Díky své kompaktní konstrukci a originálnímu technickému řešení je dosaženo nejenom menších rozměrů o 50%, ale i snížení hmotnosti o 50% oproti konvenčním elektrocentrálám. Proto jsou "mini- Hondy" přímo idealním pomocníkem všude tam, kde je nutný rychlý, lehký, výkonný a kvalitní zdroj elektrické energie. Kvalitní malý 4-taktní motor Honda, který je v těchto elektrocentrálách, má minimální spotřebu paliva. Doporučované palivo je benzín Natural 95. Pomocí inteligentního ovládání motoru v závislosti na zatížení došlo ke snížení spotřeby paliva o 40% a například elektrocentrála EU20i na plnou nádrž (4,1 l) bez nutnosti tankování dokáže pracovat nepřetržitě 10 hodin. TECHNICKÁ DATA výrobce Honda 4 - taktní motor Honda výkon motoru 1,32 kW / 1,79 HP otáčky motoru 6 000 ot. / min stabilní výkon 0,6 kW, maximální výkon 0,7 kW napětí 230 V spotřeba motoru 0,42 l / hod hluk v místě obsluhy 86 dB objem palivové nádrže 2,3 l objem olejové náplně 0,6 l chlazení vzduchem reverzní startování PŘEDNOSTI: špičková kvalita elektrického proudu lehká a kompaktní možnost sfázování dvou identických elektrocentrál dobíjení akumulátorů minimální provozní náklady hmotnost 12 kg
Elektrocentrála 3.5kW benzin, 4 taktni motor, skladem v Praz
Elektrocentrála 3.5kW benzin, 4 taktni motor, skladem v Praze, 40kg
3 fázová elektrocentrála HONDA ECT 7000
Špičková 3 fázová elektrocentrála HONDA s AVR a se silným spolehlivým motorem HONDA GX 390.Rok výroby 2019 Kupovaná v roce 2020 používala se v lese při lesních pracích má natočeno maximálně 150motohodin,používala se jen 2 měsíce v roce a to jen jen trochu odřená jak se tahala sem tam a jak se brala do kleští na vyvážečce. Popis produktu Elektrocentrála Honda ECT 7000 Elektrocentrála Honda ECT 7000 F Elektrocentrály Honda se vyznačují: Tichými a spolehlivými motory s dlouhou životností a nízkou spotřebou Sychronními alternátory, schopnými zvládnout vysoké pracovní nasazení při zachování vysokého stupně účinnosti Konstrukce elektrocentrály Honda nevyžaduje za podmínek ČSN ISO 8528-8 uzemnění Všechny elektrocentrály Honda vyhovují bez výhrad platným bezpečnostním, ekologickým a hygienickým předpisům Na všechny elektrocentrály Honda je poskytována záruka 5 let Honda uspokojí jakéhokoliv uživatele dostatečným elektrickým proudem v požadované kvalitě Standardní provedení regulace napětí pomocí kondenzátoru (kapacitní regulace) Při odběru třífázového proudu regulace pomocí kompoudního transformátoru (kapacitní regulace) AVR (Automatic Voltage Regulator) umožňuje svou kvalitou výstupního napětí napájení i elektronického zařízení Cyklokonvertor zajišťuje přesný průběh napětí a frekvence Invertor jako nejvyšší stupeň regulace elektrického výstupu zajišťuje za všech podmínek ideální průběh křivky výstupního napětí pro zvláště náročné uživatele. Provozní doba 2h15 Zapalování Tranzistorové Typ motoru Honda GX 390 T1 Palivo benzín Regulace napětí indukční trafo Maximální výkon ( kVA / kW ) 5,0 / 4,0 Maximální výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,7 / 7,0 Jmenovitý výkon ( kVA / kW ) 4,5 / 3,6 Jmenovitý výkon třífázový ( kVA / kW ) 8,1 / 6,5 Jmenovité napětí / kmitočet ( V/Hz ) 230 / 400V / 50Hz Jmenovitý proud ( A ) 16 / 9,5 Olejová náplň ( l ) 1,1 Objem palivové nádrže ( l ) 6,2 Startováni ruční Rozměry ( délka x šířka x výška ) mm 800 x 550 x 540 Hmotnost ( kg ) 77
HONDA EU 10i invertorová elektrocentrála
Špičkový invertor plně funkční ve stavu nového po starším pánovi,který ji měl v garáži jen jako luxus který nevyužil,proto se prodává.Osobní předání a vyzkoušení na místě nebo můžu poslat. Generátor Honda EU 10i je extrémně tichý, lehký, mobilní a velmi robustní. Obsahuje čtyřtaktní motor. Generátor běží na bezolovnatý benzín. Doba provozu, v závislosti na typu spotřebičů je v rozmezí 4,5 až 25 hodin. Generátor je vybaven 230 V elektrickou zásuvkou. U generátoru je použitá technologie měniče, která poskytuje dokonalou frekvenci a stabilitu napětí. Generátor disponuje ekologickým okruhem, který automaticky nastavuje otáčky motoru na aktuální napětí a výrazně tím prodlužuje životnost generátoru. Velice snadno se ovládá a má snadnou údržbu. Generátor je vybaven ochranou proti přetížení, stejně jako automatickým vypnutí při nedostatku paliva. Dva identické modely generátoru můžou být paralelně zapojené, čímž se docílí zdvojnásobeného výkonu. Mini-elektrocentrály Honda jsou nejlehčími zdroji elektrické energie na světě. Díky své kompaktní konstrukci a originálnímu technickému řešení je dosaženo nejenom menších rozměrů o 50%, ale i snížení hmotnosti o 50% oproti konvenčním elektrocentrálám. Proto jsou ''mini- Hondy'' přímo idealním pomocníkem všude tam, kde je nutný rychlý, lehký, výkonný a kvalitní zdroj elektrické energie. Ekologie především Spalovací motory Honda v těchto elektrocentrálách vyhovují emisním normám EURO 2 dle směrnice 2002/88/EC, platné od 1.8.2008. Díky svému nadčasovému designu dosahují mini elektrocentrály Honda o více než 10% nižší hlučnost, než stanovuje Etapa II evropské normy 2000/14/EC, platné od 3.1.2006. Nízké provozní náklady Kvalitní mini 4-taktní motor Honda, používaný v těchto elektrocentrálách, má minimální spotřebu paliva. Doporučované palivo je benzín Natural 95. Pomocí inteligentního ovládání motoru v závislosti na zatížení došlo ke snížení spotřeby paliva o 40%. Elektrocentrála EU 10i na plnou nádrž (2,1 l) bez nutnosti tankování dokáže pracovat nepřetržitě 10 hodin. Vhodným typem oleje do generátoru je 10W-30 (vhodné jsou také běžně dostupné oleje Shell Helix Plus nebo Shell Helix Ultra) Perfektní kvalita elektrického napětí Invertorová jednotka použitá v elektrocentrálách EU10i zajišťuje mimořádně kvalitní a stabilní dodávku elektrického proudu. Stejně jako jsou tyto elektrocentrály určeny pro napájení spotřebičů na chatách, v karavanech či na lodích, lze těmito elektrocentrálami napájet velmi citlivé spotřebiče, výpočetní techniku nebo dokonce lékařské přístroje apod. Široké využití U centrál EU 10i funguje systém velmi snadného sfázování dvou identických elektrocentrál pomocí speciálního kabelu. Proto lze tak napájet spotřebiče s dvojnásobným příkonem. Vlastnosti generátoru Honda EU 10i: Invertorová jednotka produkuje špičkovou kvalitu elektrického proudu i pro citlivá zařízení. Konstrukce je lehká, kompaktní