Elektro kolo bez baterie
Kategorie:
Ostatní cyklistika
Prodej elektrokola bez baterie.
Podobné inzeráty
Vysokokapacitní baterie EVBIKE 15,6 Ah (562 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola.
Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení. Tuto baterii je možné nabíjet 2A nebo rychlonabíjecí 5A nabíječkou. Nabíječka není součástí balení.
OBSAH BALENÍ:
Baterie 36V/15,6Ah
Nosič baterie a jeho příslušenství
2x klíč pro uzamčení baterie
DŮLEŽITÉ K PROVOZU BATERIE:
Baterii je před první jízdou (po delší přestávce) vždy nutno dobít doplna (nejdříve nabíjím, pak jezdím)
Po skončení jízdy doporučujeme baterii dobít a nenechávat vybitou (dojedu a dobijím)
Před ukončením sezóny a při dlouhodobém skladování je třeba baterii dobít na 50% (dobijím na 50% a pak zakončím sezónu)
Ponechání baterie bez údržby vede k jejímu poškození a ztrátě záruky (když chci jezdit, musím se dobře starat o baterii)
TIP: Nabíječku nejprve zapojte do sítě a až poté připojte nabíjecí konektor do baterie. V opačném případě může dojít k poškození konektorů.
Lithiové články jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích EVBIKE je tedy umístěn inteligentní programovatelný obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů.
Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Při ekonomické jízdě s jezdcem o váze 70 kg lze dojezd běžně prodloužit až na více než 100 km.
Dojezd 80 - 160 km
Výstupní napětí 36 V
Kapacita baterie 15,6 Ah (562 Wh)
Výstupní napětí 36 V
Celková hmotnost 4,2 Kg
Ochrana proti krádeži Ano, zámek
Dojezd 80 - 160 km
Jmenovité napětí článků 3.7 V
Počet běžných cyklů 800 (pokles kapacity o max. 30 %)
Optimální vybíjecí proud 15 A (max. 19A
Prodám vymazlené kolo cruiser stavěné na zakázku, kolo na širokých pláštích, kolo, za kterým se každý ohlédne....
Kolo je připraveno na přestavbu na e-bike, kapacitu baterie nechám na budoucím majiteli, není samozřejmě problém kolo osadit baterií dle Vašeho požadavku, v tomto okamžiku je do zadního kola zapletený 250 W motor BAFANG s planetovou převodovkou, kolo tedy neklade při jízdě prakticky žádný odpor.
Kolo má před elektromotorem, integrovanou předřazenou 3-rychlostní převodovku Sturmey Archer, která se ovládá řadící pákou od firmy Suntour.
Kolo je postaveno na italském, ocelovém, ručně vyráběném rámu Mercurius, který je v tomto okamžiku bez laku, případný zájemce si může tedy vybrat barvu laku dle vlastní představy.
Kolo je osazeno:
- ALU ráfky o šířce 80 mm
- pláště Classic Cruzo, krémové 26x3.0
- ALU talíř od kanadské firmy FIREBIKES, 42z
- kliky BMX od firmy FELT
- ALU představec ve tvaru Rubikovi kostky
- brzdové páky+brzdy AVID BB5+kotouče 160 mm
- ALU pedály Tioga Monoblock XL
- koženými gripy BROOKS
- 3-rychlostní převodovka TS-RF3 St. Archer
- řadící páka Suntour
- sedlo Board Tracker, umělá kůže
- řetěz SHIMANO CN-NX01
- motor Bafang, zadní 250 W
- ridici jednotka 36V/15A, LED display, plyn
Celková váha kola činní 25 kg.
Cena je uvedena bez případného laku a baterie.
PŘESTAVBA VAŠEHO KOLA NA ELEKTROKOLO
MÁTE DOMA STARŠÍ KOLO ?
na kterém už vlastně ani nejezdíte, protože nemáte už tu správnou kondici nebo se vám prostě nechce v potu tváře šlapat do blízkých kopců? Nenechávejte kolo zanášet dál prachem, přestavte si ho na elektrokolo a najděte pro něj mnoho nových možností využití. Můžete s ním se zanedbatelnými provozními náklady jezdit do práce, nebo zase začít jezdit na cyklistické výlety po okolí, aniž byste se strhali. Na rovince můžete udělat něco pro svoje zdraví a užívat si jízdu s lehkým šlapáním, když však přijde kopec, pomůže vám ho překonat elektromotor. Šlapat můžete, ušetříte tím energii baterie, ale do běžných kopečků se můžete elektrokolem nechat prostě vyvézt. Už žádné přehnané pocení ani zadýchávání. Užijete si prostě výlet a přírodu. Postupně třeba získáte zase někdejší kondici a motor budete potřebovat méně a méně, je to jen na vás. Nešlapte na místě na rotopedu u televize, vyrazte zase ven na vzduch!
SAMOZŘEJMĚ MÁTE MOŽNOST
koupit si pro tyto účely kompletní e-kolo, ale když už máte starší kolo doma, proč ho nepřestavět a neušetřit? Pro přestavbu slouží tzv. „konverzní sety“, které obsahují vše potřebné a pasují na 95% v současnosti používaných kol. Hlavní součástí je bezkartáčový elektromotor o různých výkonech (250W, 350W, 500W, 750W, 1000W nebo třeba 1500W), který je součástí předního nebo zadního kola (dodává se přímo s kompletním kolem, stačí ho jen vyměnit). Dále sety na přestavbu obsahují dvojici brzdových páček, ovladač plynu a řídící jednotku. Může obsahovat i nejrůznější držáky, brašny na baterie nebo čidla šlapání PAS (pedálový asistent).
BATERIE SE PRODÁVAJÍ SAMOSTATNĚ
aby si každý zákazník mohl vybrat kapacitu a technologii podle svých potřeb a finančních možností. Nejdostupnější jsou klasické olověné baterie, které jsou ale také poměrně těžké. Špičkou v technologických trendech jsou naopak baterie LiFePO4 (vylepšená Li-ion technologie), které vynikají dlouhou životností, vysokými kapacitami i proudy a hlavně velice nízkou hmotností. Jsou však podstatně dražší.
SET NA PŘESTAVBU
si můžete u nás zakoupit jako stavebnici, ale nabízíme také kompletní přestavbu vašeho kola na klíč. Kolo k nám přivezete a po dvou dnech si proněj přijedete, to už to bude ale moderní elektrokolo do města i do terénu! Na tuto možnost se u nás prosím informujte.
Nabízím k prodeji své nové kolo Merida Crossway 600 XL (tedy postava cyklisty od 185 cm) koupené v roce 2021 v Cyklopointu Mikulov za 26900,- takže kolo má pouze dvě sezony. Kolo je v perfektním stavu,ani škrábaneček a navíc vždy v březnu provádím servis s výměnou řetězu a seřízením všeho, v tom jsem nekompromisní. (Tento rok servis 18.3 tzn. řetěz za 900czk + seřízení kola). S péčí jsem ho dovybavil do plně turisticky uživatelského stavu dalšími doplňky:
- super rohy Ergon GP3 za 1400,
- pohodlné sedlo Selle s otvorem pro pohodlnou delší jízdu a s výplní Royal gel za 1500,
- ke kolu sedící stříbrné blatníky na obě kola za 500,
- robustní stojánek Fletcher za 490,
- přední výkonné bílé a zadní červené světlo s 0,5 W diodou za 500,
- 4x odrazky ve výpletu, tak i bílá vpředu na kokpitu
- nosič na sedlovce Sport Arsenal 209 + prima rozložitelná brašna Sport arsenal 560 dohromady 1800,-
- brašna na rám Zefal za 500,
- bezdr. computer sigma 1009 BTS a 800,
- zvonek knog a držák na láhve
Nabízím své kolo dobrému člověku,kolaři, který bude toto kolo milovat jako já a pečovat si o něj, prosím ne zastavárník nebo překupník.Vím, že kola stále nejsou a dodací lhůty Merid u XL velikostí jsou měsíce, proto to chci prodat klukovi,který za takový stroj bude rád. Druhé nejlepší kolo u cross kol Merida.
Kolo tedy i s doplňky stálo předloni na jaře cca. 34 000,- nabídnu za 18 000,-.
Vzhledem k mému věku jsem se nechal umluvit prodejcem zkusit kolo Gravel,kdy za kratší dobu výletu ujedu stejné kilometry jako předtím na crossových kolech.Dobře jdu do toho.:)
Kolo je perfektní, čisté, vypucované, na to jsem pedant jako nikdo a ten servis za 1500 co teď pan servisák v cyklopointu Mikulov provede, chci dát novému vlastníku jako bonus ,cena 18000,- vč. doplňků zůstane stejná.
Když se dívám na weby a bazary kol, takové kolo ještě v záruce a k tomu Merida a takto vybavené se v Česku předpokládám nesežene, takže jistě bude nového cyklistu roky taková koupě těšit.
Prodam kolo, je to skladacka UNIVERSAL DORO 76 vyrobeno Polsko, neni nijak zdevastovana, ma krasne blatniky i detaily a puvodni nalepky i puvodni barva da se rici neponicena, stred neni vyklechtany, je funkcni, krasne dobove stare sedlo ktere neni nijak poskozene ale je na nem pouze ochrany potah, kolo neni rezave, nijak poskozene, pouze ma prazdne plaste, protoze se na ni nejezdi a je pouze uz uskladnene nejakou dobu, v ramu po otevreni je misto na male naradi, kabelka na naradi je ale povesena pod sedadlem a je soucasti prodeje. Je to dedictvi ktere nevyuziji, ale chleba to nezere...
Nejlepe osobni prevzeti.
Kontakt pres , nebo na email, tel. je vymysleny, cislo sdelim pripadnemu zajemci az pri dalsi vazne komunikaci. Nemam zajem aby mi volalo tisice nejakych Call center.
Nevolat prekupnici, nepotrebuji nutne prodat za kazdou cenu ani nemam potrebu prodavat za hubicku. Kdo nema zajem tak nepiste a usetrime si praci a cas navzajem.
Dekuji za pochopeni. V.
hledani: retro, stare kolo, DORO 76, kolo skladacka, Universal, Polsko, Made in Poland, skladaci kolo, neni to horak ani horske kolo, cestovni kolo.
Prodám téměř nejetý vozík za kolo TREGIO.
Specifikace a popis: vozík za kolo TREGIO s lehkým hliníkovým rámem. Tento dětský vozík je určen pro děti ve věku od jednoho roku.
Jestliže dáváte raději přednost kolečkovým bruslím, je možno jednoduše sklopit přední přídavné kolečko a vozík potom vést. V dnešní době existuje spousta moderních cyklostezek, kde se nemusíte obávat o bezpečnost svého potomka. Jak lze z fotografie vypozorovat, tento cyklovozík je vybaven reflexními pruhy a odrazkami, čímž se riziko nebezpečí opravdu snižuje na minimum. Dítě je, díky mnoha bezpečnostním prvkům např. vícebodovým pásům, polstrováním v oblasti zad, či ochranné opěrce hlavy, podle doložených průzkumů více v bezpečí, než na sedačce jízdního kola, kde není nikterak kryto a může se Vám z ní jednoduše odpoutat. Do vozíků není možné dávat dovnitř, nebo uchycovat autosedačku.
Tento přívěsný dětský vozík za kolo je velmi skladný, lze ho snadno složit i rozložit bez jakékoliv nářadí. Jeho konstrukce je neskutečně lehká, ale velmi pevná. Při troše zručnosti ho lze složit do 1 minuty. Pokud rádi cestujeme, je tu možnost složený vozík jednoduše dát do kufru automobilu a bez problému se vydat na delší cesty ať už do nížin či hor.
Vozík je odpružený, takže díky této vlastnosti Vaše dítě neucítí nerovnosti na trasách. Díky vozíkům TREGIO bude Vaše dovolená bezstarostná a plná zábavy ať už na kole či kolečkových bruslích. Vaše děti tak budou mít neskutečný zážitek z pohledu závozníka, který se kochá přírodou.
Balení obsahuje: vozík TREGIO, tyč za kolo, úchyt za kolo, přední 14´´ kolo, madlo, parkovací brzdu, praporek a brzdu na přední kolo. Tento přívěsný vozík má i menší úložný prostor o velikosti cca 30l, pro maminky, co rády nakupují. V ceně vozíku je i dokoupená originál pláštěnka na vozík.
Vozík za kolo Tregio se vyznačuje těmito vlastnostmi
sedadlo s nastavitelnou opěrkou hlavy, dodatečná ochrana a pohodlí při jízdě (zádová část však polohovatelná není - je nastavená na posed)
stabilní a trvanlivé materiály
zesílená dolní část s vestavěnou ochrannou deskou
nepromokavý svrchní materiál
optimalizovaný systém bezpečnostního pásu
optimalizovaná sedadla s protiskluzovým okrajem
zvýšená náprava zajišťující větší odolnost
rychloupínací systém pro kola nabízející větší pohodlí a stabilitu
černá lakovaná 20 "široká kola s dlouhou životností pneumatiky
rám z kartáčovaného hliníku
Technické detaily:
Rozměry :
délka 87 cm
délka s tyčí 130 cm (bez rukojeti)
šířka 64 cm
výška 90 cm
Vnitřní rozměry:
šířka sedáku 41cm
výška sedáku: approx.70 cm
prostor pro nohy: 56 cm
úložný prostor vzadu: 28 x 42 cm (cca 30 l)
ve složeném stavu: V x Š x H = 35 x 68 x 110 cm.
Hmotnost vozíku: 14,5 kg
Celková hmotnost: 50 Kg
Vozík je konstruován pro bezpečnou pasivní přepravu dětí