E30 Touring 318i swap m52b28
Kategorie:
BMW
Nabizim na prodej tento pekny touring. Nejake info o aute:
-E30 touring 318 papirove rv.1990 polske spz
Kastle ma barvu lazurblau a je rekl bych v hodne zachovalem stavu, zadni kapsy zdravy nejaky ten puchyrek na prahu se najde a pak vzadu na narazniku. Blatniky povrchova koroze dole u prahu ale nejsou na vymenu.
-motor m52b28
-zadni naprava e36 compact vcetne svoru (pomer netusim, ale prijde mi to akorat na daily i nejake dalnicni jezdeni). Naprava je po renovaci (krome brzd a difu) a je osazena zlutymi polyuretany)
-predni naprava take e36 po renovaci vcetne novych brzd od ate (nejake lepsi kdyz by nekdo chtel zjistim jake), ramena e36 m3 takze kolo je hezky ve stredu podbehu, take na strongflexu, ne aute je hreben rizeni z e46 s fialovym stitkem, v cizine je to dost bezny mod vychazi to na 3 otacky lock to lock. Rizeni je super presny a bez vule, dal jsem tam jeste podlozky pod tycky pro lehke zvyseni rejdu
- na aute novy podvozek od mts najeto tez tak do 200km
- kola styling 8 z 8er rady 16x7,5” v peknem stavu a slusnymi letnimi gumami (mam k nim 3 poklicky, tak kdyz se sezene 4 z venku nikdo nepozna ze je ta trica nejak upravena)
-interier kompletni a nedojebanej
-vepredu jsou skorepiny konig. Pekne retro sedacky, prakticky bez vad
- volant nejaky neznackovy drevo styl nardi, je tuhej a nekrouti se.
-na aute je tazne.
-na aute je sibr, netece a funguje jak ma. Neni shnilej
-v aute je pripavena konzole na hydru v miste rucky
-Manualni okna
Snad je to tak nejak vse co bych rekl a ted k vadam. Na aute neni zadny vazny problem, ale chtelo by to poresit nasledujici:
-pri delsim stanim se zvysuje teplota, mel by tam byt novy termostat. Snad jen bude stacit odvzdusnit
-Nesedi dve vband spony na vyfuku. Polak co to varil tak to nechal napruzene. Takze ted pri vymene tesneni a novych steftu na svodech mi ty vbandy nejdou nacvaknout zpet. Opravil bych si to sam, ale mam doma jen cocko. Tak treba novy majitel to udela tigem at to neni zprasene.
-lanko plynu se dost zasekava. Neni vyresene idealne. Take z duvodu pouziteho dvojiteho posilovace z nejakou audi ktery dost omezuje misto u klapky.
-do jedne mlhovky zateka voda
-zlepsit provedeni ”cai” v motoraku
-dokoupit catch tank, nebo nejak vyresit odvetrani
To jsou nejak vsechny zavady nebo neduhy co me napadaji. K autu mam par nejakych dilu co k tomu pridam. Mohu povenovat i material na odstineni toho sani. S autem se da normalne odjet po ose jen to zni hrozne a chce to myslet na to prehrivani.
Stavel jsem to pro sebe jako daily se kterym bude i zabava. Bohuzel na to neni vubec cas jak na dodelani, tak na pouzivani a doma jen zabira misto, jsou v tom zbytecne penize a radost muze udelat jinde.
Mohu poslat spoustu dalsich foto na whatsapp
Vymena je mozna, ale pouze za jedine dve veci. Mini r53 (mozny doplatek z obsou stran) a nebo penize. O nic jineho opravdu nemam zajem. Dekuji za pochopeni.
-E30 touring 318 papirove rv.1990 polske spz
Kastle ma barvu lazurblau a je rekl bych v hodne zachovalem stavu, zadni kapsy zdravy nejaky ten puchyrek na prahu se najde a pak vzadu na narazniku. Blatniky povrchova koroze dole u prahu ale nejsou na vymenu.
-motor m52b28
-zadni naprava e36 compact vcetne svoru (pomer netusim, ale prijde mi to akorat na daily i nejake dalnicni jezdeni). Naprava je po renovaci (krome brzd a difu) a je osazena zlutymi polyuretany)
-predni naprava take e36 po renovaci vcetne novych brzd od ate (nejake lepsi kdyz by nekdo chtel zjistim jake), ramena e36 m3 takze kolo je hezky ve stredu podbehu, take na strongflexu, ne aute je hreben rizeni z e46 s fialovym stitkem, v cizine je to dost bezny mod vychazi to na 3 otacky lock to lock. Rizeni je super presny a bez vule, dal jsem tam jeste podlozky pod tycky pro lehke zvyseni rejdu
- na aute novy podvozek od mts najeto tez tak do 200km
- kola styling 8 z 8er rady 16x7,5” v peknem stavu a slusnymi letnimi gumami (mam k nim 3 poklicky, tak kdyz se sezene 4 z venku nikdo nepozna ze je ta trica nejak upravena)
-interier kompletni a nedojebanej
-vepredu jsou skorepiny konig. Pekne retro sedacky, prakticky bez vad
- volant nejaky neznackovy drevo styl nardi, je tuhej a nekrouti se.
-na aute je tazne.
-na aute je sibr, netece a funguje jak ma. Neni shnilej
-v aute je pripavena konzole na hydru v miste rucky
-Manualni okna
Snad je to tak nejak vse co bych rekl a ted k vadam. Na aute neni zadny vazny problem, ale chtelo by to poresit nasledujici:
-pri delsim stanim se zvysuje teplota, mel by tam byt novy termostat. Snad jen bude stacit odvzdusnit
-Nesedi dve vband spony na vyfuku. Polak co to varil tak to nechal napruzene. Takze ted pri vymene tesneni a novych steftu na svodech mi ty vbandy nejdou nacvaknout zpet. Opravil bych si to sam, ale mam doma jen cocko. Tak treba novy majitel to udela tigem at to neni zprasene.
-lanko plynu se dost zasekava. Neni vyresene idealne. Take z duvodu pouziteho dvojiteho posilovace z nejakou audi ktery dost omezuje misto u klapky.
-do jedne mlhovky zateka voda
-zlepsit provedeni ”cai” v motoraku
-dokoupit catch tank, nebo nejak vyresit odvetrani
To jsou nejak vsechny zavady nebo neduhy co me napadaji. K autu mam par nejakych dilu co k tomu pridam. Mohu povenovat i material na odstineni toho sani. S autem se da normalne odjet po ose jen to zni hrozne a chce to myslet na to prehrivani.
Stavel jsem to pro sebe jako daily se kterym bude i zabava. Bohuzel na to neni vubec cas jak na dodelani, tak na pouzivani a doma jen zabira misto, jsou v tom zbytecne penize a radost muze udelat jinde.
Mohu poslat spoustu dalsich foto na whatsapp
Vymena je mozna, ale pouze za jedine dve veci. Mini r53 (mozny doplatek z obsou stran) a nebo penize. O nic jineho opravdu nemam zajem. Dekuji za pochopeni.
Podobné inzeráty
Diferenciály BMW z funkčních automobilů. Žádná záruka na stav! Ceny jsou pro každý diferenciál uvedeny samostatně.
Diferenciály:
E39 3,25 T188 2500
E30 4,10 T168 5000
E30 3,64 T168 4000
E30 3,45 T168 3x 3000
E30 4,10 T168 2000 - KO
E30 2,97 T168 2500
E31 3,20 8000
E30 3,38 T168 2x 4000
E30 4,27 T168 5000
Motory:
3x M21B24 atmo 8000
M20B20 E30 15000
M40B18 E36 8000
M20B20 E28 15000
M40B16 E30 2x 8000
Zdravím mám tu několik dílu kterých bych se rad zbavil při vyklizení
6 pístů bmw m52b28 vyvážené s čepy-2000
Cívky z m52b28 s lištou -1000
Zelená zrcátka e46-1000
Hliníkové víko motoru e46 325i-800
Saní z e36 m50b20 -1000
Klapka saní m50b25-400
Svody m52b28-800
Saní m52b28-500
Pěkná klikovka m52b28s1 -1000
Olejové čerpadlo m52b25-400
Servo čerpadlo řízení e39-200
Nějaké klimakompressory e39 525i a 28i 300ks
+
Mám tu ještě několik dílu ale už sem nahrál moc fotek více pošlu do sz
Různá orig obyč rádia z e39 -spíše za odvoz a krabičku cigaret ????
Olejová vana e39 m52b25s cidlem -500
Kompletní elektrika motoru m52b25-500
Nové separatory jak na singlevanos tak doublevanos-400ks
Klapka saní 318i-400ks
Převodovka manuální 318i e46 -1000
Dveře levé přední a zadní bez koroze zelené e46sedan -500kc ks
A zadniobyc nárazník e46sedan- 500kc ks
Spojková sada včetně dvouhotého setrvačníku BMW pro kód motoru: M47 D20 (204D4) BMW řady 1, 3, 5 (1.8d; 2.0d)
pro vozy:
BMW 5 (E60) 520d 110kW M47 D20 (204D4) (2005-2007)
BMW 3 Compact (E46) 320td 110kW M47 D20 (204D4) (2001-2005)
BMW 5 (E60) 520d 120kW N47 D20 C (2005-2009)
BMW 5 (E60) 520d 120kW M47 D20 (204D4) (2005-2009)
BMW 3 Touring (E91) 318d 90kW M47 D20 (204D4) (2005-2007)
BMW 5 Touring (E61) 520d 120kW N47 D20 C (2005-2010)
BMW 5 Touring (E61) 520d 120kW M47 D20 (204D4) (2005-2010)
BMW 3 (E46) 320d 110kW M47 D20 (204D4) (2001-2005)
BMW 3 Coupe (E46) 320 Cd 110kW M47 D20 (204D4) (2003-2006)
BMW 3 Touring (E91) 320d 110kW M47 D20 (204D4) (2004-2007)
BMW 3 Cabrio (E46) 320 Cd 110kW M47 D20 (204D4) (2005-2007)
BMW 5 Touring (E61) 520d 110kW M47 D20 (204D4) (2005-2007)
BMW 3 (E90) 318d 90kW M47 D20 (204D4) (2005-2007)
BMW 3 (E90) 320d 110kW M47 D20 (204D4) (2004-2007)
BMW 3 Touring (E46) 320d 110kW M47 D20 (204D4) (2001-2005)
BMW 1 (E87) 120d 120kW N47 D20 A (2004-2011)
BMW 1 (E87) 120d 120kW M47 D20 (204D4) (2004-2011)
BMW 3 Touring (E91) 320d 120kW N47 D20 A (2005-2012)
BMW 3 Touring (E91) 320d 120kW N47 D20 C (2005-2012)
Prodam kompletně nastrojený motor z Bmw E30 318i, najeto: 178 320km, cena 10 000kc, včetně elektro instalace a jednotky motoru. důvod prodeje zástavba jiného typu motoru, případně koupím E30 316i nebo 318i s vadou motoru nebo bez motoru.
prosím volat až od 19:00
psát sms kdykoliv.
o ceně auta nejednám ! nepotřebuji ho akutně prodat, je to muj mazel a debilovi ho neprodam, takže jestli bude stát v garáži, tak rozhodne lepší nez vaše nesmyslná nabídka a nebo kupec debil :-D
jsem celkově 3. majitel, 2 v Německu. k autu je spousty dokladu. Zapsán sportovní podvozek.
cena: bez Kol 65 tisíc
s disky: 75 tisíc
pokud budete chtít bez kol tak si prosím dovezte svá aby se prehodila. :-)
předem budu rada když si koupi auto někdo kdo tomu vážně rozumí, abychom snemuseli každou chvíli něco řešit. :-)
* auto momentálně v depozitu, není problém udělat tady u nás stk, vytáhnout z depozitu, udělat prepis atd.. nejlépe přijet pro auto s plaťákem, teď dlouho stal, tak se bude muset nechat nejspíš nabít baterka, ale to udělám. Dam i měsíční záruku ze auto pojede. Budu ho ale na smlouvu prodala jako zdroj náhradních dílu, nebudu se pak s někým kvůli něčemu dohadovat. vše o aute vám řeknu, vysvětlím, ochotně poradím pomůžu. Auto jezdí, brzdí, svítí.
zdravím, uvažuji o prodeji svého bmw. Bud pro někoho kdo tomu fakt rozumí nebo jako driftaka či stancovku. Nejdriv na začátek, je to swap ze 318i (320i - n46b20a, starý motor stál totálně za vyliž prdel) na swap 323i, swap nedělal žádný Pepík, na mechanika co vše sestavil bych dala kontakt kvůli dotazum, co jak je pořešené a případně i budoucímu servisu. Samozrejme klasicky svítí kontrolka motoru, vody. Voda neunika, motor si nebere olej. Je to kvůli tomu swapu, ještě to chce doladit nějaké mouchy. ukazuje špatně dojezd (oprava par korun) já už neřešila, mám jiné bmw. Přemýšlím ještě jaké nedostatky má. ale už žádné asi větší nedostatky nemá. Blatniky, nárazník a lipo má v custom barvě.
Teď k tomu lepšímu: lizatko na předním nárazníku, Ta Technix sportovní podvozek, nově lakované blatniky, nárazník, bez škrábanců, nedávno lakovaná i kapota, boky, zadní nárazník, vyvařene nadkolky (občas možná někde něco malého vylezlo, jak stojí v garáži)
sportovní volant, 5bodové pásy od epmana, harness bar pro uchycení sportovních pasu, semišová manžela okolo řadičky, zapojeni na vyhřívané sedačky, sportsitze sedačky, plně funkční šibr, mám k němu 18” kola (bez škrábanců, jako nové, nedávno lakované), zadní křídlo - lze odmontovat, růžová folie na světlech se dá sundat, výfuk od Remmus, dělaná spojka, komplet destičky od Bremba, předni kotouče od Bremba. Není to nějak sežraný strašně. klasika. Přední uchycení nárazníku na gumicky, lze tak snadno rychle sundat.