Dětské enduro stomp
Kategorie:
Enduro
Prodám dětské enduro STOMP, plne pojizdne, nove pneu, aku, Karburator. Po servisu v Kokrmoto. Připraveno na sezónu. Volejte prosím po 10h (spím dlouho)
Podobné inzeráty
Nepoužitý pitbike se zárukou. Možnost odpočtu DPH. K odběru u Kolína.
Technické údaje:
Motor
stomp YX 140cc, 4-takt,chladič oleje, manuál, řazení „vše nahoru“ (N-1234), karburátor Molkt 26, závodní vačka
Výkon - 14,5 HP
Výfuk - svod z nerezové oceli a oválnou CNC koncovkou
Rám - CRF 70 SDG páteřový kolébkový rám vyroben z vysoce pevnostní oceli
Řidítka - Pro Taper styl, slitinová, pevné páčky
Vidlice - USD vidlice 735mm
Zadní tlumič - 290mm s ocelovými pouzdry
Zadní kyvka - ocelová zadní kyvná vidlice
Grafika - kvalitní Stomp race grafika s logy sponzorů
Plasty - Detroit Hi – Impact Polypropylene plasty
Sedadlo -CRF 70 pěnové s pamětí a logem Stomp, výška 81cm
Nádrž - CRF70, 5,6l
Kola 14″/12″, SDG slitinové leštěné středy, nerezové výplety kol, ocelové ráfky, haltr na zadním kole
Pneumatiky obousměrné motokrosové pneumatiky
Brzdy - HSK hydraulické brzdy, nerezové oplety hadiček, přední kotouč 210mm, zadní kotouč 180mm, pevné páčky
Řetěz -KMC 420 s SR chráničem
Primární kolečko, rozeta - 16 zubů, rozeta 41
Nosnost 90 Kg
Pitbike motorka typem jako ycf, stomp, pbs, malcor, lera, minirocket, tornado, sky, dirtbike, xmotos, dorado,
Nepoužitý pitbike se zárukou. Odběr je možný u Kolína.
Technické údaje
Hmotnost 70 kg
Motor
stomp Zongshen 155 poslední generace, 4-takt,chladič oleje,integrovaný olejový filtr, závodní vačka, manuál, řazení „vše nahoru“ (N-1234) karburátor Molkt 26
Výkon
17 HP
Výfuk
svod z nerezové oceli a oválnou CNC koncovkou
řidítka
slitinová FAT BAR – PROPTAPER styl, řídítka s bar padem
Vidlice
USD vidlice 790mm
Zadní tlumič
330mm s ocelovými pouzdry
Zadní kyvka
ocelová zadní kyvná vidlice, prodloužená, umožnující použít zadní kolo 14″
Grafika
kvalitní 3M stomp grafika
Plasty
CRF 110 Hi – Impact Polypropylene plasty s kvalitní 3M Stomp – WPB grafikou
Sedadlo
CRF110 pěnové s pamětí a logem WPB, výška 86cm
Nádrž
CRF110
Objem nádrže
CRF110 4,1L
pneumatiky
obousměrné motokrosové pneumatiky
Řetěz
KMC 428
Primární kolečko, rozeta
16 zubů, rozeta 41
Brzdy
hydraulické, nerezové oplety hadiček, přední dvoupístková kotouč 220mm a zadní jednopístek kotouč 190mm
Nosnost
100 Kg
Pitbike motorka typem jako ycf, stomp, pbs, malcor, lera, minirocket, tornado, sky, dirtbike, xmotos, dorado,
BETA enduro BIKE RR 4T 350 MY23 - Kč 247.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 390 MY23 - Kč 248.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 430 MY23 - Kč 253.900,-
BETA enduro BIKE RR 4T 480 MY23 - Kč 253.900,-
Toto je nejjednodušší - moto ve 4-T řadě zdvihu; to upřednostňuje jízdu ve vysokých otáčkách, přesto si zachovává velmi lineární výstupní výkon.
RR 4 Str • Kontrola trakce: Nejvýznamnější novinkou v řadě 4 Str je zavedení trakce control, který loni debutoval v řadě Racing. Aby výkon svých modelů stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, všechny 4taktní modely Beta Enduro se nyní mohou pochlubit trakcí řízení. Funkce kontroly trakce u modelů RR je volitelná jezdcem pomocí tlačítka v obvyklá poloha mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Jezdec může vypnout kontrolu trakce kdykoli a v kterékoli z dostupných map motoru, přičemž samotná funkce je kalibrována odlišně pro každou ze dvou map a nabízí jezdci výběr ze 4 různých elektronických ovládání konfigurace. • Sběrač výfuku: všechny 4taktní modely mají nový sběrač výfuku s delší geometrií potrubí než na předchozí generaci, zlepšení odezvy motoru při nízkých otáčkách motoru a zvýšení točivého momentu při středních otáčkách motoru. Výsledkem je lepší přenos výkonu v celém rozsahu otáček, nechat jezdce dostat se z problémů snadněji nebo zvolit vyšší rychlostní stupeň než oni normálně by to bylo pro uvolněnější zážitek z jízdy. • Mapa motoru: dnes i kola Enduro – která vypadají jednoduše – přicházejí s pokročilými elektronika. Chcete-li plně využít zvýšený točivý moment při nízkých až středních otáčkách motoru 4taktní modely, které jsou k dispozici díky novému sběrači výfuku, jsou nyní vybaveny vyhrazeným novým motorem řídicí mapy, které rovnoměrněji rozloží křivku výkonu v celém použitelném rozsahu motoru, díky čemuž je výkon i u těch největších beta motorek zcela plynulý přístupný.
Odpružení: Beta nikdy nepřestává zdokonalovat rám a odpružení svých kol. Při hledání na ještě ostřejší a čistší zpětná vazba jezdce, inženýři Betamotor revidovali vnitřní části přední části vidlice - komponent ZF, stejně jako u předchozí generace - modelového roku 2023 rodiny RR. První a především byla upravena geometrie olejových kanálů kolem pístu vidlice, aby se odstranila úplně jakýkoli škrtící účinek a zajistit dokonale hladký chod tlumičů v celém rozsahu cestovat. Vytvořením volnějšího proudění zpětných kanálů oleje se toto zlepšení ještě více otevírá možnosti nastavení vidlice, protože eliminují všechny konstrukční překážky pro prostředky průtoku oleje že i sebemenší změna nastavení přináší znatelný výsledek. To má za následek zlepšení pohodlí jezdce a účinnější podpora vidlice během počátečního vychýlení tlumiče. Kolo tak zůstává složené a ovladatelné i v náročných terénních podmínkách. • Kryty chladiče na nádrži: jedna ze změn oproti předchozí generaci s dopadem na obě styl a funkce je přepracovaný tvar nových krytů chladiče řady RR. Nové pláště jsou užší než dříve,
BETA ENDURO BIKE RR 4T 350 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 390 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 430 RACING MY23 - Kč 269.900,-
BETA ENDURO BIKE RR 4T 480 RACING MY23 - Kč 269.900,-
Přišel podzim a jako obvykle Betamotor představuje nový RR Racing My 2023, aby zahřál srdce fanoušků Endura! V souladu s tradicemi Beta přichází řada kol RR Racing kompletní se vším potřebným k přeměně enduro modelů toskánské značky na stroje připravené závodit v těch nejtěžších podmínkách a na nejkonkurenceschopnějších akcích. Hlavní novinkou dvoutaktních a čtyřtaktních modelů Racing My 2023 je zavedení zadního tlumiče Kayaba (KYB), speciálně vyrobeného japonskými experty na odpružení pro Enduro kola Betamotor. Těží z nejlepších materiálů a nejmodernějšího výzkumu provedeného společně s inženýry Beta, což umožňuje zásadní evoluční krok v odpružení motocyklu. Modelová řada Racing je zakončena novou grafikou Racing, která zvýrazňuje elegantní tvar nových krytů chladiče představených na RR před několika měsíci, a řadou různých součástí, jako jsou chrániče rukou.
Kontrola trakce – 4Str Range Aby byly výkony svých modelů, a zejména motorek s větším objemem, stále dostupnější pro jezdce v jakékoli situaci, kromě uživatelsky volitelných elektronických map řízení motoru je RR Racing vybaven funkcí kontroly trakce. Funkci Traction Control lze zapnout kdykoli obvyklým tlačítkem na ovládacím panelu mezi trubkou řízení a palivovou nádrží. Protože jak funkce TC, tak funkce výběru mapy motoru jsou ovládány z tohoto panelu, má dvě ovládací tlačítka a dvě samostatné indikační LED pro obě funkce.
BETA RR 125cc 4T LC enduro - black
BETA RR 125cc 4T LC enduro - white
BETA RR 125cc 4T LC enduro - red
Čistý závodní styl a maximální zábava! To je duch nového RR 125 LC, nové generace motocyklů RR, vždy přinášející opravdové emoce. Řada technických a estetických aktualizací charakterizuje RR 125 LC, skutečnou beta verzi nejvyšší řady pro tuto kategorii. Nový 125ccm 4-taktní motor se vstřikováním v kombinaci s obnoveným podvozkem, s novou geometrií rámu a odpružením poskytuje skvělou ovladatelnost a reaktivitu, vždy maximalizuje požitek z jízdy. Silný rodinný pocit se závodní sérií RR díky novým plastům s agresivním vzhledem a grafikou inspirovanou světovými šampiony Brad Freeman a Steve Holcombe Řada RR 125 LC se skládá ze dvou verzí, Enduro a Motard; oba aktualizované, díky nový motor a výfukový systém, na nejnovější kategorii Euro 5. RR 125 LC Enduro, přímo inspirované velkými RR, kteří závodí na mistrovství světa WEC jak pro technické, tak pro estetické vlastnosti, bylo zrozeno, aby čelilo všem typům terénu a překážkám na plný plyn! Barvy: Bílá / Černá / Červená