Dřevěný volant Nardi Torino
Kategorie:
BMW
Nový včetně klaksonu, kabeláže a šroubů, možné zaslat
e30,e36,e34,e21,e10,e46,350z,Nissan,Subaru,sti, wrx,vw, golf, Gti,Audi atd..
e30,e36,e34,e21,e10,e46,350z,Nissan,Subaru,sti, wrx,vw, golf, Gti,Audi atd..
Podobné inzeráty
Prodám náboj volantu na BMW E36.
Nový, pouze rozbalený.
Původní cena - 950 Kč
Nába na volant Hub Sports BMW E36 včetně M3 / 850i (90-00) / Z3 (95-02).
Pasuje na volanty s 6-děrovým upevněním a 70+74mm roztečí šroubů (PCD) např. Momo, Sparco, OMP, Nardi, Personal atd. Vyrobena ze slitiny hliníku.
Rozměry:
- výška: 79mm.
- průměr: 120mm.
- průměr řídící tyče: 21mm.
- počet zubů: 65.
Osobní odběr v Šumperku nebo zásilkovna
AKCE - za túto sumu auto predávam,bez kol (plechy), bez ISC podvozku (TA) k to by mal zaujem o celek, nájde inzerát hned pod mojim ménom. (prípadne sa môžeme rôzne dohodnúť)
- v stručnosti auto je plne funkčné a stojí v ALL4DRIFT v Prahe, bolo postavené primárne pre okruh a je konkurencie schopné.
- podrobnosti nižšie
- originál M52B20 vanos - pl doklady na prihlásenie k disp.
KAROSERIA
- zachovalá v primernom stave, nieje zrezla ale ani dokonalá
- zdvihacie body na mieste a fungujú
- každy diel mierne poškodený
- splitter
MOTOR
- M50B20 v dobrej kondícii, žiaden olej ani vodu neberie
- olej PETRONAS 10W60
- motor a prevodovka na POLIURETANOVOM ULOŽENÍ
PREVODOVKA SPOJKA
- seriová prevodovka
- nova lamela s novým pritlačakom
- shortshifter A4D
- diferenciál momentálne malý obal 3,45 (zavarený)
PODVOZOK
- ISC N1 V2 COILOVER plne stavitelný športový podvozok, celkom vhodné odladený k charakteru auta
- vystuženie
- rozpery predna
NÁPRAVY / BRZDY
- komplet nová predná náprava
- zadná náprava v uspokojúcom stave (naozaj nič nebúcha)
- nové športové brzdy (kotuče, deštičky)
INTERIER
- vyhrievané sedačky
- velké BC
- klima
- sedačky séria (RECARO SEDAČKA NA FOTO NIEJE PREDMETOM PREDAJA)
- SHORTSHIFT
- interier inak naozaj dosť zachovalý bez výrazného poškodenia
- čajna races volant + naba odsadenie 90 (NARDI NA FOTO NIEJE PREDMETOM PREDAJA)
KOLA
- 4X R17 na foto + nové letné pneu (zimné R16 v cene)
ps: videa pre tých, ktorý sa dočítali až tu, zo stavby a pod...
Nový nepoužitý, průměr 350mm, materiál perforovaná kůže, možné zaslat
e30,e36,350z,vw,golf, Subaru, sti,e34, e46, Evo , Mitsubishi, e24,atd..
Nabizim na prodej tento pekny touring. Nejake info o aute:
-E30 touring 318 papirove rv.1990 polske spz
Kastle ma barvu lazurblau a je rekl bych v hodne zachovalem stavu, zadni kapsy zdravy nejaky ten puchyrek na prahu se najde a pak vzadu na narazniku. Blatniky povrchova koroze dole u prahu ale nejsou na vymenu.
-motor m52b28
-zadni naprava e36 compact vcetne svoru (pomer netusim, ale prijde mi to akorat na daily i nejake dalnicni jezdeni). Naprava je po renovaci (krome brzd a difu) a je osazena zlutymi polyuretany)
-predni naprava take e36 po renovaci vcetne novych brzd od ate (nejake lepsi kdyz by nekdo chtel zjistim jake), ramena e36 m3 takze kolo je hezky ve stredu podbehu, take na strongflexu, ne aute je hreben rizeni z e46 s fialovym stitkem, v cizine je to dost bezny mod vychazi to na 3 otacky lock to lock. Rizeni je super presny a bez vule, dal jsem tam jeste podlozky pod tycky pro lehke zvyseni rejdu
- na aute novy podvozek od mts najeto tez tak do 200km
- kola styling 8 z 8er rady 16x7,5” v peknem stavu a slusnymi letnimi gumami (mam k nim 3 poklicky, tak kdyz se sezene 4 z venku nikdo nepozna ze je ta trica nejak upravena)
-interier kompletni a nedojebanej
-vepredu jsou skorepiny konig. Pekne retro sedacky, prakticky bez vad
- volant nejaky neznackovy drevo styl nardi, je tuhej a nekrouti se.
-na aute je tazne.
-na aute je sibr, netece a funguje jak ma. Neni shnilej
-v aute je pripavena konzole na hydru v miste rucky
-Manualni okna
Snad je to tak nejak vse co bych rekl a ted k vadam. Na aute neni zadny vazny problem, ale chtelo by to poresit nasledujici:
-pri delsim stanim se zvysuje teplota, mel by tam byt novy termostat. Snad jen bude stacit odvzdusnit
-Nesedi dve vband spony na vyfuku. Polak co to varil tak to nechal napruzene. Takze ted pri vymene tesneni a novych steftu na svodech mi ty vbandy nejdou nacvaknout zpet. Opravil bych si to sam, ale mam doma jen cocko. Tak treba novy majitel to udela tigem at to neni zprasene.
-lanko plynu se dost zasekava. Neni vyresene idealne. Take z duvodu pouziteho dvojiteho posilovace z nejakou audi ktery dost omezuje misto u klapky.
-do jedne mlhovky zateka voda
-zlepsit provedeni ”cai” v motoraku
-dokoupit catch tank, nebo nejak vyresit odvetrani
To jsou nejak vsechny zavady nebo neduhy co me napadaji. K autu mam par nejakych dilu co k tomu pridam. Mohu povenovat i material na odstineni toho sani. S autem se da normalne odjet po ose jen to zni hrozne a chce to myslet na to prehrivani.
Stavel jsem to pro sebe jako daily se kterym bude i zabava. Bohuzel na to neni vubec cas jak na dodelani, tak na pouzivani a doma jen zabira misto, jsou v tom zbytecne penize a radost muze udelat jinde.
Mohu poslat spoustu dalsich foto na whatsapp
Vymena je mozna, ale pouze za jedine dve veci. Mini r53 (mozny doplatek z obsou stran) a nebo penize. O nic jineho opravdu nemam zajem. Dekuji za pochopeni.
Zvažuji prodej BMW E21. Auto je z velké části po renovaci, je třeba vidět.
Dělala se kastle, lak. Následně motor - komplet nově postavený. Výbrus, nové origo písty Mahle, hotová hlava s novými ventily. Karburátor ála Weber 38/38.
Podvozek - předek kompletně nový. Vše opískováno, nalakováno / pozinkováno. Tlumiče KYB, pružiny H&R -35mm, ložiska, brzdový desky.. Vše stavěno z kvalitních dílů, ATE apod. Brzdový i spojkový válec nový. Zadní náprava má nové tlumiče Monroe + pružiny H&R -35mm, komplet nové origo uložení.
Dál jsem nechal přední sedačky obnovit čalouníkem (opravil pružiny+podlepil sedáky, aby dál fungovaly a netrhaly se). Dodělal jsem zadní výklopná okna (málo vídané a v létě větratelné auto).
Koberec obnovený do černé barvy bez jakékoliv trhliny. Zadní plato přečalouněné.
Nejspíš jsem na něco zapomněl.
Kosmetické mouchy má, víceméně z průběhu renovace. V autě je origo volant Nardi včetně náby (10tis). Na autě jsou kola OZ MSW po laku (maj asi 3 drobné tečky jinak perfekt).
Auto není nové, takže je pořád na čem pracovat. Nicméně je na pohled hodně pěkný.
Víceméně ke všemu mám faktury.
K autu mám ještě BBS spoiler v krásném stavu + zadní odtrhovku Zender myslím (není v ceně). Auto je na starých bílých značkách z roku dovozu 1991. Má malou veteránskou testaci (ty Véčkový na fotkách k němu nepatří :)
Představa o ceně je 260tis.
Proinvestováno kolem 300tis a 2 roky práce.
Důvod prodeje - jiný projekt.