inzerce, prodej, prodám, bazar

drátěné kolo

Kategorie: Veteráni

drátěné kolo
Podobné inzeráty
Ford v8 drátěné kolo
Prodam na Ford v8 drátěné kolo s poklici
Walter, Wikov, veterán, drátěné kolo, falcák
Prodám drátěné, falcové kolo z veterána kolem roku 1920
drátěné kola pneu NASCAR / F3
prodám garážové dekorace na výrobu stolků či jiného dekoračního auto nábytku cena za kus tedy buď za disk nebo za pneu více kusů pneu i drátových kol skladem Koukněte i na naše jiné zboží na Insta: stará garáž nebo fcb: stará garáž Pneu z formule Drátové kola Drátěné kolo
Kupim dratene disky
Kupim dratene disky velkost 15 palc 5 kusov pouzivane Mg Triumph nie Jaguar tem ma vacsie stredove ulozenie za ponuky dakujem
Honda CB  750 F 2
Prodám Hondu CB 750 F2. R.V.1978. Dva kusy. Doklady Holandsko. Motor funkční. Cena za kus 59000kč. Kdyby chtěl někdo odvézt obě má je za kilo.Při zájmu mohu prodat drátěné kolo. Na SMS NEREAGUJI a volat jen od 8-20h.Děkuji za pochopení.
ČZ 175 501 prase rok 1958 hodinář s TP
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase". V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...). Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet). Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem. Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas... Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby). Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím. Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...). Prosím jen vážné zájemce. Děkuji