drátěné kola pneu NASCAR / F3
Kategorie:
Veteráni
prodám garážové dekorace na výrobu stolků či jiného dekoračního auto nábytku cena za kus tedy buď za disk nebo za pneu více kusů pneu i drátových kol skladem
Koukněte i na naše jiné zboží na Insta: stará garáž nebo fcb: stará garáž
Pneu z formule
Drátové kola
Drátěné kolo
Koukněte i na naše jiné zboží na Insta: stará garáž nebo fcb: stará garáž
Pneu z formule
Drátové kola
Drátěné kolo
Podobné inzeráty
Kupim dratene disky velkost 15 palc 5 kusov pouzivane Mg Triumph nie Jaguar tem ma vacsie stredove ulozenie za ponuky dakujem
Pontiac Bonneville se v šesté generaci těchto vozů se vyráběl od roku 1977 do 1981. Náš model byl vyroben v roce 1979. Tento zachovalý kousek má na tu dobu a u tohoto modelu nejvyšší možný objem motoru V8, 5,7 l .
Auto má velmi zachovalý původní lak a jeho dvoubarevné provedení se světlou střešní částí, protaženou na vrchní díly blatníků a kapoty se nádherně doplňují s zelenou metalízou na zbytku vozu. Také původní dělící linka dokládá pečlivé zacházení původního majitele. Lak byl kompletně ošetřen profesionální kosmetikou Swissvax, přesto si ponechává krásu původního lakování s jemnou patinou. Chromované části jsou nádherně lesklé bez puchýřků nebo rzi. Běloboké pneu k autu prostě sedí a volitelné drátěné kryty kol jsou původní po celých 42 let.
Stejně původní je také jeho interiér v zeleném provedení . Palubní deska je také bez jediné praskliny . Celý interier vozu vykazuje minimální opotřebení a máte pocit, že sedíte v zánovním voze ( přestože je mu 42 let).
Všechny na tu dobu elektrické vymoženosti jsou funkční např. digitální hodiny nebo ekonoměr. Také látková sedadla v zeleném odstínu jsou pohodlná a měkká, téměř jako nová s řidičovým sedadlem v elektrice. Ve skvělé kondici je také podvozek vozu, který nikdy nevyjížděl v zimě. V detailech interieru je vkusně zakomponováno dřevěné obložení, které zvýrazňuje provedení palubní desky, volantu a dveří a navozují tak luxusni interier. Pokud máte rádi dobrou muziku, stačí pustit originální rádio nebo funční přehrávač kazet.
Všechny elektrické doplňky fungují, včetně klimatizace .
Pod kapotou najdete 5,7 litrový motor V-8 spojený se třístupňovou automatickou převodovkou po jediném původním řidiči, který ho půběžně udržoval, celá léta hýčkal v garáži a dopřával mu pravidelný servis.
Toto udržované auto má na svůj věk 42 let najeto pouhých 48 835 mil a je stále připraveno pro nádhernou jízdu .
Technické údaje : Délka 5443 mm, šířka 1941 mm, rozvor 2945 mm
Objem motoru 5737 cm3/ 350,1 cui, výkon 119 kw/ 160k, V8
Hmotnost 1712 Kg , nádrž o objemu 76l
Pokud máte rádi americká auta a toužíte po dobře udržovaném a krásně vypadajícím voze, který si můžete naplno téměř denně užít, je tento Pontiac Bonneville z roku 1979 ten pravý.
Součástí prodeje je i zajištění veteránské testace.
Auto je vystaveno v Autosalonu Lučany nad Nisou nebo více na
Prodám nové osy kol na jawu 50 pionýr
550, 555, 05, 20, 21, 23
Chrom
Osa kola 550 přední (chrom) - 290,-
Osa kola 550 zadní (chrom) - 290,-
Osa kola 555 přední (chrom) - 290,-
Osa kola 555 zadní (chrom) - 290,-
Osa kola 20, 21, 23 přední (chrom) - 410,-
Osa kola 20, 21, 23 zadní (chrom) - 470,-
Osa kola 20, 21, 23 přední (zinek) - 140,-
Osa kola 20, 21, 23 zadní (zinek) - 150,-
Osa kola stadion/jawetta přední (chrom) - 360,-
Osa kola stadion/jawetta zadní (chrom) - 360,-
Matice (pozink) - 15,-
Můžu poslat.
Podívejte se na mé další nabídky.
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji