Dr.Felix Weltsch NACIONALISMUS A ŽIDOVSTVÍ rukopis věnování
Kategorie:
Hobby, odborné knihy
Originální vydání knihy Felixe Weltsche/osobní dlouholetá pražská přátelství s Franzem Kafkou, Maxem Brodem..../ včetně jeho rukopisu - věnování a vlastnického otisku z roku 1920. Grafická úprava Menachem Birnbaum Berlín. Obsahuje kapitoly : Podstata národa - Dobrý a špatný nacionalismus/skica národní etiky/ - Individuální a národovecké úkoly - Národní ekonomika - Individuální a národovecký mikrokosmos - Individuální a národovecký makrokosmos - Národní ekonomika - Směřování západního židovstva - Naivní kosmopolismus - Smíšená asimilace - Radikální asimilace - Židé jako národ . Psáno německým jazykem. Cena 12500,-Kč pevná.
Podobné inzeráty
Původní vydání representativní velkoformátové knihy MASARYK A ŽIDOVSTVÍ z roku 1931. Nepřehodnotil by MASARYK dnes své názory, kdyby viděl jak jsou stát a s ním i občané nemravně poškozováni Těmi, kterých se zastával, zatím co třeba Masarykův stadion na Strahově se rozpadá a každý desátý školák je v ČR roce 2019 bez oběda na který přispívá dokonce METTALICA.
Cena 4000,-Kč pevná.
Historik,ekonom,novinář MOSES BEER syn židovského košer řezníka. Soubor jeho textů s rukopisem a věnováním ... A válka se nekonala ... Palestina ... Kočovné hordy pouštních bastardů Izraelitů - Hebrejů vpadly ve 12.století př.Kr. do Kanaanu Palestýny a po dlouhých bojích zlomily odpor Kananejských, kteří je kulturně velmi převyšovali, a zmocnily se jejich země. Vítězní Hebrejští barbaři si obsazenou zem losem rozdělili mezi své kmeny, a kmeny mezi své rodiny. Izraelští kočovní bastardi po čase dosáhli kulturní úrovně kananejských, které násilně připravili o životy a jejich zem. Doba kdy Izrael žil ve vnitřní shodě a dohodě pomalu se vytrácela. Židovský kapitál v Kanaanu se postupně měnil v lichvářský - nešech - a kupecký ... Tak pozdvihli proroci boha Jahve primitivní společenský idol hebrejských kočovných kmenů na všeobecného boha Pravdy a Lásky ... cca.680 stran textu. Cena 7700,-Kč dokončení pevná.
Prodám knihu "Velké záhady pravěku" - autor Felix R.Paturi.
rozměry 23x15,5x2cm.
Tvrdé desky.
Úplně nová,nečtená, 100%stav,vhodná jako dárek.
Doručím osobně po Praze nebo do Vámi vybrané Zásilkovny nebo Balíkovny za 80,-Kč nebo poštou na adresu.
1001 otázek a odpovědí (100 Kč), Darwin (50 Kč), Procházky Prahou (100 Kč), Pražský poutník (150 Kč). Všechny knihy jsou ve velice dobrém stavu, v ilustrovaných Obrázcích je vepsáno věnování. Procházky Prahou (100 Kč), Pražský poutník (150 Kč). Všechny knihy jsou ve velice dobrém stavu, v ilustrovaných Obrázcích je vepsáno věnování.
Prodám tyto knihy
Za císaře pána
Jako nová / 399kč
-------------------------------
Náš arcivévoda císař a král Karel I. Rakouský v městě Brandýse nad Labem - Staré Boleslavi
134 stran / velmi dobrý / 449kč
-------------------------------
Automobilismus a šlechta v českých zemích 1894-1945 309stran
Nová / 449kč
-------------------------------
Vojenská vzpoura v Rumburku 1918
254 stran / Nová / 499kč
------------------------------
Století letectví v zemích Koruny české
162stran / Nová / 399kč
-----------------------------
Neznámý rukopis Lazara Erckera 1569
255stran / Nová / 399kč
------------------------------
Průmyslové a všeobecné výstavy v Čechách 1891–1914
2017 / 252 stran / Jako Nová / 799kč
------------------------------
Jan Nepomuk hrabĕ Harrach ze života českého kavalíra
2018 / 336 stran / Nová / 799kč
------------------------------
Tajné deníky ruského legionáře
2018 / 280 stran / Nová / 799kč
------------------------------
Lager Broumov Braunau 1915-1918
2018 / 119 stran / Nová / 699kč
------------------------------
Cesta paměti české aristokratky
1996 / 636 stran / Dobrý stav / 449kč
Osobní odběr Tanvald-Liberec-Turnov
popř. zásilkovna
kontakt prosím přes email
Nabízím tuto knihu ve velmi hezkém stavu.
Praha ve fotografii Karla Plicky - výbor jeho díla ve Fotoměřickém ústavě v Praze v letech 1939-1940
Klasické, světově proslulé dílo národního umělce přibližuje v neopakovatelných, mistrně volených detailních i panoramatických záběrech krásu pražských stavebních památek. V úvodu podává Z. Wirth stručný nástin architektonického vývoje Prahy.
V letech 1937–1939 působil na filmovém oboru Školy umeleckých remesiel v Bratislavě. Mezi lety 1939–1945 pracoval ve Státním fotoměřickém ústavu s náplní fotografické dokumentace Prahy. V knize Praha ve fotografiích K. P. (1940) nachází v nadčasovém monumentalizujícím pohledu harmonii a krásu v architektonických klenotech minulosti; publikace zároveň výrazně posilovala národní povědomí v době okupace. I dva filmové dokumenty z let války (Věčná píseň a Barokní Praha) poukazují na sílící zájem o architekturu. V květnu 1945 se Plicka vrátil do Bratislavy. Stal se předsedou Slovenskej filmovej spoločnosti a natočil dva publicistické dokumenty. V návaznosti na své předchozí pedagogické a organizátorské zkušenosti se podílel spolu s Antonínem Martinem Brousilem a Jaroslavem Boučkem na založení FAMU – Filmové fakulty AMU v Praze, otevřené v listopadu 1946. Stal se prvním děkanem této školy a mimořádným profesorem pro obor kompozice filmového obrazu. Pro zrakové potíže fakultu opustil ve školním roce 1949–1950 a tím zakončil práci v kinematografii.
Karel Plicka fotografoval obvykle se stativem na formáty 6 × 9 až 10 × 15, bez optických a laboratorních triků. Pro pohybové scény později používal praktisix. Snímky Karla Plicky jsou plně realistické, nestavěné na efektu mimořádnosti, náhodnosti, prchavého dojmu. Jsou zbaveny nepodstatných složek (nap. i projevů současného života), aby tak působily hodnotnějším a trvalejším dojmem, nezávislým na konkrétním čase. Plicka hledal trvalost, dokonalost, harmonii i sounáležitost. Se svými znalostmi, zaujetím i osobitým estetickým cítěním vytvořil nezaměnitelný autorský rukopis. Opíral se o klasická kompoziční pravidla, čekal na ideální světelné podmínky. Ústředním tématem jeho díla by člověk jako nositel lidových tradic. Tuto základní hodnotu obohacovalo téma architektury jako dědictví minulosti a přírody jako životodárné síle, obklopující člověka. Plicka rozvinul osobitým způsobem tradiční téma národních dějin a lidové tradice v nových výrazových prostředcích – fotografii a filmu. Programově heroizoval prostého člověka a lidovou kulturu. Uplatňoval zkušenosti z několika oborů ve vzájemně se obohacujících vztazích. Jeho přínos československé fotografii je zcela mimořádný. Ve slovenské Blatnici bylo roku 1988 otevřeno jeho muzeum.