inzerce, prodej, prodám, bazar

Double Vanos M52b28

Kategorie: BMW

Dobrý den , prodám zánovní double vanos originál BMW. Kupovany v Auto kelly v červenci roku 2022. Najeto 12tisic km cca . Za tu dobu dvakrát měnění olej 5w-50, v intervalu po pěti tisících kilometrech. Vanos byl sundan teď z E46, jelikož praskla hlava na motoru a nehodlám to opravovat . Mám nový motor . Faktura samozřejmost a následně bude přidána k vanosu. Dohoda na ceně možná.

E46 E39
Double Vanos M52b28
Podobné inzeráty
BMW - DOUBLE VANOS - těsnění + kroužky - Velká sada - TYP.3
Nabízím Vám k prodeji repasovací / opravnou sadu na Double VANOS, pro vozy BMW - Motorizace M54, M52TU, M56. Vynikající a osvědčená kvalita ! Vanosem se zabýváme již 10 let, sady si skládáme sami! Je známo, že po čase vlivem stáří systém VANOS u BMW už nepracuje tak, jak by měl. Těsnící kroužky, ložiska a vymezovací kroužky už bývají ztvrdlé, opotřebované a je potřeba je nahradit. Nabízíme sady na VANOS v nejvyšší kvalitě, která je dostupná, to zajišťuje bezproblémový a správný chod systému. Sady si již několik let skládáme sami, dle zkušeností a požadavků od různých výrobců. Můžeme Vám tak zajistit ty nejkvalitnější a nejobsáhlejší sady na trhu. Mnoho lidí si myslí, že těsnící kroužky je možné nahradit klasickými O-kroužky , které lze zakoupit např. v železářství. Není to pravda, klasické butylenové O-kroužky rozhodně nejsou vhodné, a v podstatě tím nic nevyřešíte. Pro tento systém je potřeba zvolit z jiných speciálních materiálů, které zaručí správný chod a dlouhou životnost. Tato největší sada obsahuje kromě sady na přetěsnění pístků také vymezovací kroužky - prsteny, nové JAPONSKÉ ložiska, těsnění pod vanos, těsnění pouzder vanosů, plastové zátky a torx šrouby. V podstatě se jedná o sadu, kterou kompletně zrepasujete Váš starý vanos, a nebudete kromě těsnění víka ventilů potřebovat nic jiného. Jak poznáte, že je potřeba zrepasovat VANOS ? Mezi časté projevy patří: Nízký výkon a kroutící moment v nižších otáčkách Cukavé a nepříjemné rozjíždění Houpání otáček volnoběhu Chrastění a rachtání Auta se systémem VANOS už mají nějaký ten věk, a preventivní repasí nic nezkazíte, protože na 90% už je minimálně těsnění zatvrdlé a systém určitě nefunguje tak, jak by měl. Budete překvapeni, jak auto pojede mnohem lépe. Po přetěsnení si těsnění musí sednout , což obvykle trvá cca 1000 - 3000 km. Doručení většinou do druhého dne. Osobní odběr možný v Karlových Varech a okolí. Po dohodě zašlu i na Slovensko. Doklad a záruka je samozřejmostí. Poštovné: Dobírka: 150,- Platba na účet: 80,- Kontakt: Mail: repasbmw@ Tel. (pokud neberu, zavolám zpět až to bude možné)
BMW - DOUBLE VANOS - těsnění + kroužky + ložiska - TYP.2
Nabízím Vám k prodeji repasovací / opravnou sadu na Double VANOS, pro vozy BMW - Motorizace M54, M52TU, M56. Vynikající a osvědčená kvalita ! Vanosem se zabýváme již 8 let, sady si skládáme sami! Je známo, že po čase vlivem stáří systém VANOS u BMW už nepracuje tak, jak by měl. Těsnící kroužky, ložiska a vymezovací kroužky už bývají ztvrdlé, opotřebované a je potřeba je nahradit. Nabízíme sady na VANOS v nejvyšší kvalitě, která je dostupná, to zajišťuje bezproblémový a správný chod systému. Sady si již několik let skládáme sami, dle zkušeností a požadavků od různých výrobců. Můžeme Vám tak zajistit ty nejkvalitnější a nejobsáhlejší sady na trhu. Mnoho lidí si myslí, že těsnící kroužky je možné nahradit klasickými O-kroužky , které lze zakoupit např. v železářství. Není to pravda, klasické butylenové O-kroužky rozhodně nejsou vhodné, a v podstatě tím nic nevyřešíte. Pro tento systém je potřeba zvolit z jiných speciálních materiálů, které zaručí správný chod a dlouhou životnost. Tato střední sada obsahuje kromě sady na přetěsnění pístků také vymezovací kroužky - prsteny a nové ložiska. Jak poznáte, že je potřeba zrepasovat VANOS ? Mezi časté projevy patří: Nízký výkon a kroutící moment v nižších otáčkách Cukavé a nepříjemné rozjíždění Houpání otáček volnoběhu Chrastění a rachtání Auta se systémem VANOS už mají nějaký ten věk, a preventivní repasí nic nezkazíte, protože na 90% už je minimálně těsnění zatvrdlé a systém určitě nefunguje tak, jak by měl. Budete překvapeni, jak auto pojede mnohem lépe. Po přetěsnení si těsnění musí sednout , což obvykle trvá cca 1000 - 3000 km. Doručení většinou do druhého dne. Osobní odběr možný v Karlových Varech a okolí. Po dohodě zašlu i na Slovensko. Doklad a záruka je samozřejmostí. Poštovné: Dobírka: 150,- Platba na účet: 80,- Kontakt: Mail: repasbmw@ Tel. (pokud neberu, zavolám zpět až to bude možné)
mix dílu bmw e46/36/39
Zdravím mám tu několik dílu kterých bych se rad zbavil při vyklizení 6 pístů bmw m52b28 vyvážené s čepy-2000 Cívky z m52b28 s lištou -1000 Zelená zrcátka e46-1000 Hliníkové víko motoru e46 325i-800 Saní z e36 m50b20 -1000 Klapka saní m50b25-400 Svody m52b28-800 Saní m52b28-500 Pěkná klikovka m52b28s1 -1000 Olejové čerpadlo m52b25-400 Servo čerpadlo řízení e39-200 Nějaké klimakompressory e39 525i a 28i 300ks + Mám tu ještě několik dílu ale už sem nahrál moc fotek více pošlu do sz Různá orig obyč rádia z e39 -spíše za odvoz a krabičku cigaret ???? Olejová vana e39 m52b25s cidlem -500 Kompletní elektrika motoru m52b25-500 Nové separatory jak na singlevanos tak doublevanos-400ks Klapka saní 318i-400ks Převodovka manuální 318i e46 -1000 Dveře levé přední a zadní bez koroze zelené e46sedan -500kc ks A zadniobyc nárazník e46sedan- 500kc ks
m52b28 single vanos ojnice
Prodám ojnice z bmw e36 2.8 328i m52b28 single vanos.
Bmw e36 M50 M52-díly
Prodám díly z motoru M50/M52 Víko-M50 bez vanos(1.500,-) Klika-M50B25 bez vanos 256S1(2.000,-) Prsa-M50(1.500,-) Klapka-M50B20(400,-) Sání-M50B20(1.000,-) Vstřiky M50B20-(800,-) Olejový domek M52(1.000,-) Olejový domek M50 bez vanos(1.500,-) Cívky(sada 1.000,-) M52 elektrika e36-(7.000,-) Ostatní na dotaz-ne vše je na foto Sání z B25 není k prodeji,B28 vstřiky taky ne. Bmw e36 coupe sedan Touring swap drift m50 m52 m50b20 m50b25 m52b20 m52b25 m52b28
Motor M52B30 Stroker GO
Zdravím, Zvažuji prodej komplet motoru po GO - M52B28 -> Stroker M52B30 Motor kompletně po generálce Klika před použitím byla zkontrolována a vyvážená + nové ložiska Klika původem z motoru M54B30 - nebroušená na orig. nových šálcích Ojnice M50B25- včetně nových ojničních ložisek. Písty M54B30 prošly ultrazvukem a jsou taktéž zkontrolovány. Nové pístní kroužky Goetze Hlava původní z M52B28 prošla kontrolou odtlakovaná, zbroušená, vymezené ventilové vůle. Netlakuje ani nebere olej Sací vačka 240• Nová vodní pumpa, termostat, čidla na vodu a olej atd. Vše co se dalo a bylo třeba měnit V ceně olejový chladič+víčko Nové rozvody Nové těsnění, nové gufera, ložiska, repasovaný vanos… Ventilové víko měněno za M50 (hliník) Sání m50b25 Motor má po zajetí najeto zhruba 7000km Po dohodě mohu přidat nerezové svody Schmiedmann + středový díl výfuku. Případně zadní díl kardanu včetně diferenciálů 3.45 (zavářka) 168 obal + poloosy. Ježděno na 5w40 do 1500km po 1500km měněno za 10w60 . Pro více info DM, prodávám z důvodu swapu na V8 V ceně je setrvák,spojka,převodovka,elektrika prostě komplet swap do E36 Možná výměna za V8 M60/62 Cena se odvíjí na věcech co budou součástí prodeje. Holý motor s převodovkou/spojkou/elektrikou 55tis