DO NAŠEHO KAKTUSÁCKÉHO TÝMU HLEDÁME ASISTENKU ‼️
Kategorie:
Administrativa
DO NAŠEHO KAKTUSÁCKÉHO TÝMU
HLEDÁME ASISTENKU ‼️
✅ od 1.5.2023
✅ Pobočka na Hlavní třídě v Ostravě-Porubě
Co nabízíme❔:
✅ zajímavou a různorodou práci na plný úvazek
✅ týmový kolektiv a příjemné prostředí zázemí kanceláře
✅ odpovídající finanční ohodnocení
✅ benefity včetně firemního notebooku a mobilu, elektronickou stravenku
✅ Multisport kartu
✅ pravidelné vzdělávání
Budeme se těšit na váš životopis s průvodním dopisem na prace@
HLEDÁME ASISTENKU ‼️
✅ od 1.5.2023
✅ Pobočka na Hlavní třídě v Ostravě-Porubě
Co nabízíme❔:
✅ zajímavou a různorodou práci na plný úvazek
✅ týmový kolektiv a příjemné prostředí zázemí kanceláře
✅ odpovídající finanční ohodnocení
✅ benefity včetně firemního notebooku a mobilu, elektronickou stravenku
✅ Multisport kartu
✅ pravidelné vzdělávání
Budeme se těšit na váš životopis s průvodním dopisem na prace@
Podobné inzeráty
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám.
Co požadujeme:
- Pečlivost
- Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol)
- Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici
- Excel, Word (umět pracovat s tabulkami)
- Řidičský průkaz sk.B
- Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2)
Jak by vypadal Váš běžný pracovní den:
Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům.
Co nabízíme:
Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého
Neomezený přísun kávy
Atmosféru rodinné firmy
Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice
Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@
Hezký den přeji
Petr Baar
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři.
Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč.
Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Praha - Hostivař
Možnost výběru pracovního poměru:
• práce na plný úvazek,
• práce na částečný úvazek,
• brigáda.
Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení)
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti.
Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)
Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru.
Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby
O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.
Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně.
Nástup ihned!
Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti
CO BUDETE DĚLAT?
Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin.
KOHO HLEDÁME?
Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC.
Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí.
NABÍZÍME:
Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností.
Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU:
• Solidní finanční ohodnocení
• Zaměstnanecké ubytování je možně
• Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Hledáme posilu do týmu .
Náplň práce:
- správa reklamací a dalších zákaznických služeb
- Komunikace se zákazníky (soc. sítě, email, telefon)
- Osobní prodej na pobočce v Břeclavi
Proč pracovat u nás?
- Jsme mladý kolektiv (všichni do 35 let věku), který dělá co je baví.
- Nadstandardní pracovní prostředí. Velmi příjemné. V létě klimatizované, máme kávovar, snackbar, blízko k mnoha restauracím atd. Žádný sklad na kraji Brna.
- Ke svým lidem přistupujeme individuálně, vždy se dá na všem domluvit. Nejsme žádný korporát.
- Provize z uskutečněných prodejů.
- Po zkušební době 3měsíců bude:
- služební iPhone :)
- výrazné slevy na celý sortiment
- zvýšení ohodnocení
Nástup Březen/duben
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Možná hledáme právě vás do našeho týmu! Pokud vás stereotyp unavuje, chcete se naučit něco nového, pracovat samostatně v uceleném kolektivu, neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.
Pokud nevíte, naučíme vás.
Pokud nemůžete, pomůžeme.
Pokud nechcete, nepotřebujeme vás.
Pracoviště: Kladno
roman.abgaryan@
+420
OSVČ: vítana
Do našeho týmu hledáme pomocnou ruku na práci spojenou s asistenční a administrativní prací v kanceláři v Praze. Práce je vhodná pro studenty VŠ bez praxe (všemu potřebnému naučíme).
Co očekáváme?
• Výborné komunikační schopnosti v NJ,
• Zkušenost v interním HR – výhodou,
• Zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
Co nabízíme?
• Neformální, přátelské prostředí malého kolektivu,
• Práci na částečný úvazek nebo brigádně dle domluvy,
• Dlouhodobou spolupráci,
• Neomezená káva na pracovišti.
V případě zájmu, neváhejte nám zavolat +420 , budeme se těšit!