Distribútor paliva BOSCH, nepoužívaný od 1990 / odložený
Kategorie:
Veteráni
Predám distribútor paliva značky BOSCH 0 438 100 083 - pre vozy VOLKSWAGEN / AUDI z 80 - tych rokov, táto súčiastka je odložená/nepoužívaná od roku 1990. Cena 19252 Kč
Podobné inzeráty
Spínací skříňky:
Bosch HABS14 - 9000 Kč,
Bosch HBS4 - není,
Bosch SSH37/1Z - 2000 Kč,
Scintilla - není,
nožní přepínač Bosch SSH11/6Z - 1500 Kč,
nožní přepínač Bosch SSH11/3Z - 1500 Kč,
lampička osvětlení hříbek - není,
lampička osvětlení Notek, kus - 2000 Kč.
Zachovalý funkční stav.
Starter Bosch 6v. prodáno
Starter scintilla 6v 5.000
Starter bosch CD 0,5/12R2 2.500
Magnetove dynamo s rozdělovačem, Bosch K4, + náhradní Cívka. 7.000
Dále mám ještě startery a dynama delco remy, předválečné, rozdělovač delco remmy
Starter škoda spartak, Tahový starter
Více foto nebo informací email, whatsapp
Atraktivní Ford Econoline E-150 5.0 V8 v raritním provedení od společnosti Bivouac Conversion Van. Econoline byl jako nový zakoupen 16.06.1990 ve státě California. VAN v originálním a zachovalem stavu. Mechanický je plně funkční, jezdí velmi dobře a motor běží potichu, bez vibrací. Exteriér a interiér má za ta léta svou patinu, ale vozidlo je čistě, kompletní a bez větších poškození.
Rok výroby: 1990
Tachometr: 122 241 mil
Palivo: benzín
Objem: 4 942 ccm
Převodovka: automatická
Výkon: 138 kW (188 koní)
Země původu: USA
Karoserie: VAN
Stav: veterán
Barva: bílá-černá
Vůz je skladem připravený k odběru v ČR. Můžeme Vám zprostředkovat dopravu vozidla až k Vám nebo autem můžete odejít od nás na převozních značkách s pojištěním. V případě zájmu Vám pomůžeme zprostředkovat veteránskou testaci a registraci. V případě potřeby Vám rádi zajistíme náhradní díly nebo příslušenství z USA v zajímavých cenách.
Více fotek:
Video:
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Alfa Romeo 33 karburátor/diesel 1990-1994, 375 stran;
Alfa Romeo 33 IE 8/16v 1990-1994, 532 stran;
Alfa Romeo 33 1988-1990, 447 stran.
Katalogy obsahují mechanické, elektrické a karosářské díly.
Cena 600 Kč za kus.
1950 Chevrolet Styleline Deluxe V8 Hotrod, dovezený z USA , cena je bez DPH , Další vozy které mám k prodeji jsou také k vidění na mém profilu nebo na objednávku, vůz vám rád vyhledám a dovezu
Motor: V8, 350SB, 460Hp (testováno na dynamometru, výsledky testu na vyžádání)
10.4 komprese
řetězové rozvody
písty CP Pistons Bullet
Eagle I-Beam rods
Hastings pístní kroužky
Trick Flow's legendarní Twisted Wedge aluminiové hlavy
custom hydraulic-roller cam
Crane's 1.6 Gold Race rockers
Victor Jr. Intake (aluminium)
Holley 670 CFM Street Avenger Carburetor / reverse flow water pump
HEI MSD distributor
deep 7 Quart Oil Pan / High Volume oil pump
Long Tube Header Black Painted Finish, 1-5/8"
Exhaust 1 5/8 hooker header long tube - Dual line Flowmaster 40 Series
Chromované kryty ventilů & vzduchovy filtr
Rám (Camaro 67-69 front clip), rear frame lowering blocks
Závěs (Fatman tubular control arms adjustable)
Diferenciál (7.5" 3.43 gear), power steering / power brake
Převodovka (heavy duty shift kit/ 700R4 Torque Converter 2800)
Brzdy (front disc brakes/rear dum (all new break lines))
Kola (17 Ridler mags/ 215-55-17 Front / 235-55-17 Rear / Firestone Indy 500 New)