inzerce, prodej, prodám, bazar

Distribútor paliva BOSCH, nepoužívaný od 1990 / odložený

Kategorie: Veteráni

Predám distribútor paliva značky BOSCH 0 438 100 083 - pre vozy VOLKSWAGEN / AUDI z 80 - tych rokov, táto súčiastka je odložená/nepoužívaná od roku 1990. Cena 19252 Kč
Distribútor paliva BOSCH, nepoužívaný od 1990 /  odložený
Podobné inzeráty
Díly Aero, Tatra, Škoda, Praga, Jawa.
Spínací skříňky: Bosch HABS14 - 9000 Kč, Bosch HBS4 - není, Bosch SSH37/1Z - 2000 Kč, Scintilla - není, nožní přepínač Bosch SSH11/6Z - 1500 Kč, nožní přepínač Bosch SSH11/3Z - 1500 Kč, lampička osvětlení hříbek - není, lampička osvětlení Notek, kus - 2000 Kč. Zachovalý funkční stav.
Starter dynamo bosch, scintilla škoda tatra praga aero
Starter Bosch 6v. prodáno Starter scintilla 6v 5.000 Starter bosch CD 0,5/12R2 2.500 Magnetove dynamo s rozdělovačem, Bosch K4, + náhradní Cívka. 7.000 Dále mám ještě startery a dynama delco remy, předválečné, rozdělovač delco remmy Starter škoda spartak, Tahový starter Více foto nebo informací email, whatsapp
1990 Ford Econoline E-150 Van 5.0 V8 | Bivouac Conversion
Atraktivní Ford Econoline E-150 5.0 V8 v raritním provedení od společnosti Bivouac Conversion Van. Econoline byl jako nový zakoupen 16.06.1990 ve státě California. VAN v originálním a zachovalem stavu. Mechanický je plně funkční, jezdí velmi dobře a motor běží potichu, bez vibrací. Exteriér a interiér má za ta léta svou patinu, ale vozidlo je čistě, kompletní a bez větších poškození. Rok výroby: 1990 Tachometr: 122 241 mil Palivo: benzín Objem: 4 942 ccm Převodovka: automatická Výkon: 138 kW (188 koní) Země původu: USA Karoserie: VAN Stav: veterán Barva: bílá-černá Vůz je skladem připravený k odběru v ČR. Můžeme Vám zprostředkovat dopravu vozidla až k Vám nebo autem můžete odejít od nás na převozních značkách s pojištěním. V případě zájmu Vám pomůžeme zprostředkovat veteránskou testaci a registraci. V případě potřeby Vám rádi zajistíme náhradní díly nebo příslušenství z USA v zajímavých cenách. Více fotek: Video:
Jawa 500 OHC Rotax typ 825 1985 - originál 1 z 30 vyrobených
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV. Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax. Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm. Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná. Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa. Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze. Dohoda možná. Prvotní kontakt prosím přes email.
Katalogy dílů Alfa Romeo 33
Alfa Romeo 33 karburátor/diesel 1990-1994, 375 stran; Alfa Romeo 33 IE 8/16v 1990-1994, 532 stran; Alfa Romeo 33 1988-1990, 447 stran. Katalogy obsahují mechanické, elektrické a karosářské díly. Cena 600 Kč za kus.
1950 Chevrolet Styleline Deluxe V8 Hotrod
1950 Chevrolet Styleline Deluxe V8 Hotrod, dovezený z USA , cena je bez DPH , Další vozy které mám k prodeji jsou také k vidění na mém profilu nebo na objednávku, vůz vám rád vyhledám a dovezu Motor: V8, 350SB, 460Hp (testováno na dynamometru, výsledky testu na vyžádání) 10.4 komprese řetězové rozvody písty CP Pistons Bullet Eagle I-Beam rods Hastings pístní kroužky Trick Flow's legendarní Twisted Wedge aluminiové hlavy custom hydraulic-roller cam Crane's 1.6 Gold Race rockers Victor Jr. Intake (aluminium) Holley 670 CFM Street Avenger Carburetor / reverse flow water pump HEI MSD distributor deep 7 Quart Oil Pan / High Volume oil pump Long Tube Header Black Painted Finish, 1-5/8" Exhaust 1 5/8 hooker header long tube - Dual line Flowmaster 40 Series Chromované kryty ventilů & vzduchovy filtr Rám (Camaro 67-69 front clip), rear frame lowering blocks Závěs (Fatman tubular control arms adjustable) Diferenciál (7.5" 3.43 gear), power steering / power brake Převodovka (heavy duty shift kit/ 700R4 Torque Converter 2800) Brzdy (front disc brakes/rear dum (all new break lines)) Kola (17 Ridler mags/ 215-55-17 Front / 235-55-17 Rear / Firestone Indy 500 New)