inzerce, prodej, prodám, bazar

Daňová evidence

Kategorie: Ostatní

Prodám daňovou evidenci pro neplátce.
Daňová evidence
Podobné inzeráty
Vedení účetnictví, daňové evidence, mezd a poradenství
Dobrý den, účetní s dlouholetou praxí u společností v Praze nabízí komplexní a kvalitní vedení účetnictví, daňové evidence, mezd a poradenství. V tomto oboru mám bohatou praxi jako finanční účetní a daňový specialista. V současné době ještě přijímám nové klienty za smluvní ceny stanovené oboustrannou dohodou. Nabízím zejména: ► Vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ) ► Vedení daňové evidence pro nadace a spolky ► Vedení účetnictví pro s.r.o., a.s. ► Mzdové účetnictví a personalistika (vedení zaměstnanců, prac. smlouvy, podávání přehledů atd.) ► Přiznání k DPH, KH, SH ► Přiznání k silniční dani ► Přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob ► Sestavení výkazů ► Reporting ► Rekonstrukce účetnictví ► Obsluha datové schránky ► Digitální účetnictví a archivace ► Zastupování na úřadech ► Vystavování faktur (email, telefon, funguji i přes Whatsapp či Messenger) ►► Pracuji s účetním programem Pohoda, po dohodě i jiné Místo výkonu: Šumperk + Praha Možnost svozu dokladů po Šumperku a Praze a, jinak elektronicky po celé ČR. Cena vždy stanovena dle množství a obsáhlosti na základě oboustranné dohody. Kontakt: Tel: E-mail: pmikulenkova@
Účetnictvi - nabídka učetní
Vedení účetnictví, daňová evidence, mzdová agenda, příprava a zpracování daňových přiznání pro firmy, OSVČ i fyzické osoby. Zastupování na úřadech. Dlouhodobá praxe, spolehlivost a kvalita. Tel: Email: komplexucto.s@
Zpracování účetnictví, mezd, daní a daň. evidence celá ČR
Nabízím zpracování: účetnictví mezd daní daňové evidence Dále také nabízím poradenství a konzultace. Celá ČR! Vše online. Cena DOHODOU Více informací: Instagram: ucetni_hanka Email: ucetni.hanka@
Odkup společností
Odkoupíme Vaši společnost. Firma by měla mít vedené účetnictví a odevzdaná daňová přiznání. Za společnost Vám nabídneme odpovídající tržní hodnotu. Seriózní jednání
Kompletní dotykačka
Nabízíme Dotykačku KOMPLETNÍ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna spolehlivě pracuje i při výpadku internetu a po obnovení připojení se vše automaticky zálohuje a aktualizuje. Termální tiskárna je navíc skvělým doplňkem – připojíte ji přes USB, má vysokou rychlost tisku 250 mm/s, tichý termální tisk a zabudovanou vyrovnávací paměť umožňující příjem dat během tisku. Obsahuje řídicí periferie pro ovládání externího zařízení, například pokladny. S možností nastavení hustoty tisku. V ceně je také mobilní číšník, čtečka Honeywell Voyager 1400g Voyager - USB, 2D,stojan, černý, 2 tiskárny. Cena k jednání.
Obsluha bezpečnostního velínu - HPP - až 180 Kč/h - Praha 5
Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidejte se k nám a získejte profesní kvalifikaci a spoustu dalších zajímavých benefitů! Náplň práce: • Obsluha bezpečnostních technologií, monitoring CCTV • Správa signalizací poplachových a nestandardních stavů • Řízení a kontrola činnosti fyzické ostrahy • Organizace činnosti jednotlivých stanovišť při výskytu mimořádných událostí či jiných krizových situací • Koordinace činnosti ostrahy objektu v době nepřítomnosti velitele objektu • Evidence udělených dočasných oprávněních ke vstupu do objektu v mimopracovní době • Zkontrolovat před zahájením služby ústroj, vzhled a připravenost každého pracovníka týmu ostrahy. Požadavky: • Středoškolské vzdělání • Uživatelská znalost práce na PC a elektronické komunikace • Aktivní znalost anglického jazyka • Reprezentativní vzhled a vystupování • Spolehlivost, vstřícnost • Výborné organizační a komunikační schopnosti • Trestní bezúhonnost Nabízíme: • Mzdu 140 - 180 Kč/h na HPP • Práci ve směnném režimu • Možnost profesního růstu • Příspěvek na stravování • Zvýhodněné volání O2 • MultiSport kartu • Kompletní uniformu • Výroční odměny • Zajištění zkoušky profesní kvalifikace Nástup od 1. 4. 2023 Kontakt: Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.