Daňová evidence
Kategorie:
Ostatní
Prodám daňovou evidenci pro neplátce.
Podobné inzeráty
Dobrý den,
účetní s dlouholetou praxí u společností v Praze nabízí komplexní a kvalitní vedení účetnictví, daňové evidence, mezd a poradenství. V tomto oboru mám bohatou praxi jako finanční účetní a daňový specialista.
V současné době ještě přijímám nové klienty za smluvní ceny stanovené oboustrannou dohodou.
Nabízím zejména:
► Vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
► Vedení daňové evidence pro nadace a spolky
► Vedení účetnictví pro s.r.o., a.s.
► Mzdové účetnictví a personalistika (vedení zaměstnanců, prac. smlouvy, podávání přehledů atd.)
► Přiznání k DPH, KH, SH
► Přiznání k silniční dani
► Přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob
► Sestavení výkazů
► Reporting
► Rekonstrukce účetnictví
► Obsluha datové schránky
► Digitální účetnictví a archivace
► Zastupování na úřadech
► Vystavování faktur (email, telefon, funguji i přes Whatsapp či Messenger)
►► Pracuji s účetním programem Pohoda, po dohodě i jiné
Místo výkonu: Šumperk + Praha
Možnost svozu dokladů po Šumperku a Praze a, jinak elektronicky po celé ČR.
Cena vždy stanovena dle množství a obsáhlosti na základě oboustranné dohody.
Kontakt:
Tel:
E-mail: pmikulenkova@
Vedení účetnictví, daňová evidence, mzdová agenda, příprava a zpracování daňových přiznání pro firmy, OSVČ i fyzické osoby.
Zastupování na úřadech.
Dlouhodobá praxe, spolehlivost a kvalita.
Tel:
Email: komplexucto.s@
Nabízím zpracování:
účetnictví
mezd
daní
daňové evidence
Dále také nabízím poradenství a konzultace.
Celá ČR! Vše online.
Cena DOHODOU
Více informací:
Instagram: ucetni_hanka
Email: ucetni.hanka@
Odkoupíme Vaši společnost. Firma by měla mít vedené účetnictví a odevzdaná daňová přiznání. Za společnost Vám nabídneme odpovídající tržní hodnotu. Seriózní jednání
Nabízíme Dotykačku KOMPLETNÍ se hodí zejména do náročnější provozů, ať už se jedná o maloobchod, gastro nebo ubytovací služby. Tato pokladna Vám umožní dokonalou evidenci skladu, objednávky do kuchyně i na bar a tisk pokladních účtenek. Samozřejmostí je evidence zákazníků, zaměstnanců a dodavatelů. Ubytovací zařízení využijí přehledný rezervační systém a gastro provozovny a maloobchody objednávkový systém. Pokladna spolehlivě pracuje i při výpadku internetu a po obnovení připojení se vše automaticky zálohuje a aktualizuje.
Termální tiskárna je navíc skvělým doplňkem – připojíte ji přes USB, má vysokou rychlost tisku 250 mm/s, tichý termální tisk a zabudovanou vyrovnávací paměť umožňující příjem dat během tisku. Obsahuje řídicí periferie pro ovládání externího zařízení, například pokladny. S možností nastavení hustoty tisku.
V ceně je také mobilní číšník, čtečka Honeywell Voyager 1400g Voyager - USB,
2D,stojan, černý, 2 tiskárny.
Cena k jednání.
Máte chuť pracovat pro přední českou společnost v oblasti údržby, bezpečnosti a technologií? Přidejte se k nám a získejte profesní kvalifikaci a spoustu dalších zajímavých benefitů!
Náplň práce:
• Obsluha bezpečnostních technologií, monitoring CCTV
• Správa signalizací poplachových a nestandardních stavů
• Řízení a kontrola činnosti fyzické ostrahy
• Organizace činnosti jednotlivých stanovišť při výskytu mimořádných událostí či jiných krizových situací
• Koordinace činnosti ostrahy objektu v době nepřítomnosti velitele objektu
• Evidence udělených dočasných oprávněních ke vstupu do objektu v mimopracovní době
• Zkontrolovat před zahájením služby ústroj, vzhled a připravenost každého pracovníka týmu ostrahy.
Požadavky:
• Středoškolské vzdělání
• Uživatelská znalost práce na PC a elektronické komunikace
• Aktivní znalost anglického jazyka
• Reprezentativní vzhled a vystupování
• Spolehlivost, vstřícnost
• Výborné organizační a komunikační schopnosti
• Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
• Mzdu 140 - 180 Kč/h na HPP
• Práci ve směnném režimu
• Možnost profesního růstu
• Příspěvek na stravování
• Zvýhodněné volání O2
• MultiSport kartu
• Kompletní uniformu
• Výroční odměny
• Zajištění zkoušky profesní kvalifikace
Nástup od 1. 4. 2023
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.