Cz 501 prase
Kategorie:
Veteráni
Prodam na cz 501 nepouzity brzdovy stit. Puvodni vyroba. Ulozenka. Po dohode mozno predani nymburk,kolin, praha nebo poslu.
Podobné inzeráty
zánovní dynamospouštěč 6000,podsedlák rudý 1800 a černý 2800,háček 900 a na hodináře 1200,nárazník 1800,nosič 800,panelová řídítka holá 5500,kompletní s tacho 10tis,držáky plexi pro panel řídítka 2000,náboje 501 zadní,přední,i na 502 po 500-1000kč dle stavu,některé přesoustružené, ovládání paliv.kohoutu 700,bloky kyvného ramene pro 501 2000-3000 dle stavu,startpáka po chromu 501 2000,bezchybný zadní štít 502 500,zadní držák motoru litinový 400 a svařenec 600, přední držák 600,zánovní rozeta 501 1500, jetá ale dobrá za 1000, Zadní madlo 400,pravé víko pro dyn.spouštěč 700,aretace zad štítu 502 oba typy á 350,držák řídítek 450,ventilátor 400,osky,bočák 502,páka řazení 501 a 502 a brzdová 400-600/kus dle stavu chromu,přední rameno 501 za 700,vidlice 501 (svislá část) 1000, nebo kompletní na 501 i s podblatníkem a nesteřelými silentbloky za 4000,samotné přední silentbloky pérování v supr stavu 3000 a jiné nd,veškeré díly do motoru,nové origo náhony tachometru 800/kus,bezvadná klika 1500,komplet spojka 400,řadící hřídel 500, kulisa 300,převodovka 1500,bezvadné bloky na 501 i 502-1500/pár,bloky na 505 za 1700, hlava 400,válec 500-1000 dle počtu výbrusů .Motory typ 501/05 pro dynamospouštěč top stav 4500 a 501/03 pro 6V dynamo pěkný stav 3000, karosérie po laku viz ostatní moje inzeráty. Pošlu,více foto na dotaz
Prodám díly na ČZ 175 ccm, typ 501, 502, 505, přední světlo, řadící páka, brzdová páka, tachometr pal ( nemá ručičku), spínací skříňka, nálezový stav viz foto.
Více info tel / sms
Platné do smazání
rikša rikšu riksi 501 502 505 ryksa ryksu čezeta prase
Prodám kola na ČZ 175 ccm, typ 501, 502, 505, nálezový stav viz foto, cena za kus.
Více info tel / sms
Platné do smazání
rikša rikšu riksi 501 502 505 ryksa ryksu čezeta prase
Prodám nádrž na čezetu 175 cm typ 501, 502, 505, neděravá, neprohnilá u kohoutku, přesně dle foto, v jednom místě důlek, včetně nepoškozeného uzávěru.
Více info tel / sms
Platné do smazání
rikša rikšu riksi 501 502 505 ryksa ryksu čezeta prase
Prodám originál štítky na československé motocykly a automobily:
9 X Jawa ČZ 20 50 CCM -600 Kč
2 X Jawa ČZ 05 50 CCM - 800 Kč
3 X Jawa ČZ 21 50 CCM - 600 Kč
1 X Jawa ČZ 23 50 CCM - 600 Kč
1 X Jawa ČZ 220 50 CCM - 600 Kč
4 X Jawa ČZ 250 / 559 - 1500 Kč
7 X Jawa ČZ 175 / 356 - 1300 Kč
8 X stadión - 1300 Kč
2 X jawetta 551 - 1600 Kč
2 X 550 Jawa pařez - 4000 Kč
1 X ČZ 455 / 250 - 2500 Kč
1 X ČZ 450 / 175 - 1300 Kč
1 X ČZ 476 / 125 - 1300 Kč
4 X ČZ 477 / 175 - 1300 Kč
1 X ČZ 473 / 125 - 1300 Kč
7 X Jawa ČZ 250 / 353 - 1500 Kč
2 X Jawa ČZ 350 / 354 - 3500 Kč
5 X Jawa ČZ 555 pařez - 2000 Kč
2 X Jawa ČZ 350 / 360 - 2800 Kč
1 X ČZ prase 502 - 2800 Kč
1 X ČZ prase 501 - 2800 Kč
3 X Manet 90 - 4500 Kč
4 X Jawa 223 Mustang - 1100 Kč
1 X Moskvich 2138 - 1000 Kč
1 X Trabant P601 - 800 Kč
1 X Škoda Octavia combi 1970 - 1500 Kč
1 X Škoda 100 - 1300 Kč
1 X Škoda 1000 MB - 2500 Kč
1 X průmyslový podnik Mělník 1983 - 500 Kč
Ceny jsou za kus a pevné.
Bez záruky. K renovaci.
Možno zaslat poštou nebo zasilkovnou.
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji