čtařkolka CFMOTO Gladiator X1000 EPS T3b šedá model 2022
Kategorie:
Čtyřkolky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní
Podobné inzeráty
Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 Four Paket šedá
Při koupi tohoto Four Paketu ušetříte 12 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 Four Paket :
1. Zadní box X8
2. Přední ohrádka
3. Rošiřovací lemy
4. Přední rám
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení s
Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 XL Paket camuflage
Ilustrační foto. Plexi štít není součástí packetu.
Při koupi tohoto XL Paketu ušetříte 10 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 XL Paket camuflage:
1. Zadní box X8
2. Přední rám
3. Zadní rám
4. Led rampa
5. Barva camuflage
6. Oplechování podvozku
7. Syntetické lano
8. Průvlak lana
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým t
CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS euro5
5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO!
Gladiator X1000 V-twin EPS
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz